کد خبر: ۳۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه شرکت غله استان کرمان در رابطه با توزیع شکر در استان کرمان ضعیف عمل کرده است گفت: دفتر نظارت استانداری فردی را در این شرکت غله مستقر می‌کند تا تا دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه شرکت غله استان کرمان در رابطه با توزیع شکر در استان کرمان ضعیف عمل کرده است گفت: دفتر نظارت استانداری فردی را در این شرکت غله مستقر می‌کند تا تا دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان عصر امروز با حضور فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه شرکت غله استان کرمان در رابطه با توزیع شکر در استان کرمان ضعیف عمل کرده است اظهار داشت: این موضوع در سال‌های پیش برای گندم به وجود آمد که شرکت غله استان کرمان باید از این موضوع درس می‌گرفت تا دیگر این مشکل در جریان شکر به وجود نیاید.

استاندار کرمان با بیان اینکه از دفتر نظارت استانداری فردی را در این اداره مستقر می‌کنیم تا دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید گفت: ظرف چند روز آینده باید قریب هفت تن شکر به استان کرمان وارد شود.

در این جلسه مجید نژاد بیگلری مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با بیان اینکه از ابتدا بهمن تا به امروز از هزار و 700 تن حواله شکری که صادر شده، 937 تن میزان شکر بارگیری و خارج‌ شده است گفت: بیش از 3هزار تن از شکر موجود برای آن متقاضی وجود نداشته است.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه تامین90 درصد شکر استان کرمان از کارخانه فسا است و کارخانه شکر فسا همکاری لازم را با استان کرمان نداشته گفت: مابقی تامین شکر کرمان به کارخانه میبد واگذارشده است.

در این جلسه عباس سعیدی مدیرکل جهادکشاورزی استان کرمان با بیان اینکه میزان مصرف شکر استان کرمان حدود 69 هزار تن است اظهار داشت: تا 24 بهمن‌ماه نه تنها در زمینه تامین شکر در استان هیچ مشکلی نداشتیم، حتی برای شکر متقاضی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه بعد از این تاریخ به‌دلیل اینکه کارخانه فسا شکر به استان کرمان شکر ارسال نکرد و با پیگیری‌های وزارتخانه تامین شکر کرمان به کارخانه میبد واگذار شد افزود: یک سری مشکلات از این تاریخ برای استان کرمان ایجاد شد البته به تمام شهرستان‌های استان کرمان اعلام کردیم که هرکس نیاز به شکر دارد اعلام کند تا شکر خود را دریافت کند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه 530 تن برآورد سیب درختی و  هزار و 200 تن پرتقال برای استان در ایام عید تامین شده است بیان کرد: قیمت‌ها حدود 10الی 15 درصد قیمت حاشیه سود بازار برای سیب و 15 الی20 درصد قیمت حاشیه سود بازار برای پرتقال درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب 85 درصد استان کرمان با خشکسالی مواجه بود که باعث شده کاهش دام داشته باشیم افزود: از سوی دیگر خروج ‌دام از استان را داشتیم که با خروج دام از استان جلوگیری شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه با کاهش گوشت در استان روبه‌رو بودیم که 234 تن گوشت گوسفند و 54 تن گوشت گوساله یخی وارد استان شده گفت: با این وجود هنوز با کمبود گوشت مواجه هستیم و استان کرمان نیازمند گوشت بیشتری است.

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه آقایانی که متولی صدور حواله شکر در استان هستند باید سایر مراحل را هم دنبال کنند و اگر مشکلی باشد آن را به تعزیزات حکومتی اعلام کنند گفت: اگر حواله شکر صادر شده اما شکر تحویل نشده است باید ببینیم چه مشکلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر 950 تن شکر به استان کرمان وارد شده باید آن را اعلام کنند افزود: آنهایی که شکر را وارد کرده اما توزیع نکرده‌اند، متخلف هستند.
منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)