کد خبر: ۳۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی برای شکر در استان کرمان وجود ندارد گفت: شکر باید با قیمتی در حدود ۳ هزار و ۴۰۰ تومان در کرمان به فروش برسد.
مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی برای شکر در استان کرمان وجود ندارد گفت: شکر باید با قیمتی در حدود ۳ هزار و ۴۰۰ تومان در کرمان به فروش برسد.

مجید نژادبیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن‌ماه جاری حدود هزار و 100 تن شکر به استان کرمان رسیده است اظهار داشت: در آخرین جلسه تنظیم بازار استان کرمان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد مقرر شد حدود 300 تن ذخیره استراتژیک شکر برای استان کرمان تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه از این میزان شکر 150 تن تا این لحظه به انبارهای شرکت غله رسیده و مابقی آن هم در حال بارگیری است و تا عصر امروز به کرمان می‌رسد گفت: در جلسه تنظیم بازار امروز برای توزیع آن در بین صنوف و در بخش صنعت تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه صنوف می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه نسبت به دریافت شکر با نرخ دولتی اقدام کنند افزود: کارخانجات استان هم می‌توانند به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و با دریافت معرفی‌نامه برای دریافت شکر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی برای شکر در استان کرمان وجود ندارد بیان کرد: کارخانجات استان در حال حاضر در حال تامین و ذخیره‌سازی شکر برای سال آینده خود هستند.

نژادبیگلری با اشاره به اینکه صنوف استان و بخش صنعت اگر به موقع مراجعه، واریز پول و پیگیری داشته باشند هیچ مشکی به وجود نمی‌آید افزود: متاسفانه روزهای اول در استان متقاضی برای شکر نبود و بعد از آن تجمع استان‌ها برای دریافت شکر، عدم همکاری کارخانه فسا و تداخل با روزهای پایانی سال منجر به مشکلات اخیر در استان در حوزه شکر شد.

وی با بیان اینکه شکر باید با قیمتی در حدود 3 هزار و 400 تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به فروش برسد عنوان کرد: در شهرستان‌ها به واسطه کرایه حمل بیشتر در نهایت شکر با قیمت 3700 تومان به فروش می‌رسد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: توزیع شکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)