کد خبر: ۳۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
حسین امیری خامکانی :
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: یک مسوولیت بر دوش همه رسانه ها، احزاب و دلسوزان مردمی در فضای رسانه ای و مجازی است که به جای مچ گیری و ایجاد فضای رعب و وحشت و تنگنا برای سرمایه گذاران و کارآفرینان، فرهنگسازی شود که سرمایه های راکد و یا سرگردان در بازار که هرازگاهی سیلی می شود و التهاب در بازار ایجاد کرده و به تورم دامن می زند به سمت تولید برود و دستگاه های نظارتی کمک و اطلاعات بدهند و تصمیم را به نهادهای نظارتی و قضایی واگذار کنند تا فضای تولید آرام به سمت رونق پیش برود.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: یک مسوولیت بر دوش همه رسانه ها، احزاب و دلسوزان مردمی در فضای رسانه ای و مجازی است که به جای مچ گیری و ایجاد فضای رعب و وحشت و تنگنا برای سرمایه گذاران و کارآفرینان، فرهنگسازی شود که سرمایه های راکد و یا سرگردان در بازار که هرازگاهی سیلی می شود و التهاب در بازار ایجاد کرده و به تورم دامن می زند به سمت تولید برود و دستگاه های نظارتی کمک و اطلاعات بدهند و تصمیم را به نهادهای نظارتی و قضایی واگذار کنند تا فضای تولید آرام به سمت رونق پیش برود.


"حسین امیری خامکانی" با تبریک سال نو به همه هموطنان و هم استانی ها و با اشاره به اینکه تقارن میلاد حضرت علی علیه السلام و آغاز سال نو را به فال نیک می گیریم، اظهار کرد: امیدواریم سال جدید سال خوبی برای همه باشد و بنده قبل از سال از تریبون مجلس اشاره کردم و مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند اینکه عده ای از قبل، سال 98 را تهدید قلمداد می کردند اما اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد و حتی رهبر انقلاب فرمودند امسال سال فرصت هاست.

وی با بیان اینکه سال 98 که با عنوان رونق تولید هدفگذاری شده، که اگر محقق شود کلید حل مشکل بیکاری، گرانی و تورم در کشور خواهد بود و رفاه نسبی را در زندگی مردم به دنبال خواهد داشت تصریح کرد: تحقق این شعار و رسیدن به هدف امسال با سخنرانی و همایش امکانپذیر نیست و مخاطب آن فرد و دستگاه خاصی نیست و همه باید احساس مسوولیت کنند.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک مسوولیت بر دوش مسوولان، مدیران، پرسنل، کارشناسنان و کارمندان دستگاه های اجرایی و نهادهاست که فضای کسب و کار را تسهیل کنند و مدیران باید شخصا ورود کنند تا امور مربوط به تولید به راحتی و روانی انجام بگیرد.

وی افزود: بانک ها، محیط زیست، منابع طبیعی، آب و دیگر دستگاه های خدمات رسان در شروع یک کسب و کار و راه اندازی یک واحد تولیدی باید حداقل وقت را صرف کنند و همه مدیران محلی و استانی برای ادامه کار و پایداری تولید وظیفه اصلی را به عهده دارند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با تاکید بر اینکه بخشی از مشکل واحدهای تولیدی محلی، بخشی استانی و بخشی ملی است که نباید اینطور باشد که مشکلی ملی باشد و باید به استان اختیار می دادیم که مشکل در استان حل می شد گفت: حل مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان اگر با پیگیری مدیران، کارمندان و کارشناسان انجام شود، قطعا سرعت عمل در تولید و فضای کسب و کار به وجود می آید و تولید و اشتغال رونق می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید بروکراسی و رفت و آمدها کاهش پیدا کند و مدیران پیگیر حل مشکلات باشند، افزود: یک مسوولیت دستگاه های نظارتی دارند که قطعا دنبال مچ گیری نیستند و قبل از هر سوءاستفاده کسی با مشاوره و همکاری هوشیارانه و ابتکار عمل راه قانونی را برای مسوولان و تولیدکنندگان تسهیل کنند و قدرت، اراده و انگیزه تصمیم گیری را نباید از مدیران گرفت بلکه با همکاری و تدبیر می شود هم سلامت کار را تضمین کرد و هم سرعت عمل در تصمیم گیری را بالا برد.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکش مسوولیت بر دوش همه رسانه ها، احزاب و دلسوزان مردمی در فضای رسانه ای و مجازی است که به جای مچ گیری و ایجاد فضای رعب و وحشت و تنگنا برای سرمایه گذاران و کارآفرینان، فرهنگسازی شود که سرمایه های راکد و یا سرگردان در بازار که هرازگاهی سیلی می شود و التهاب در بازار ایجاد کرده و به تورم دامن می زند به سمت تولید برود و دستگاه های نظارتی کمک و اطلاعات بدهند و تصمیم را به نهادهای نظارتی و قضایی واگذار کنند تا فضای تولید آرام به سمت رونق پیش برود.

وی افزود: تولید کالا و خدمات اگر خوب است که هست برای همه باید خوب باشد و خط قرمز همه باشد لذا تولید و اشتغال آفرینی نباید سیاسی شود.

امیری اظهار کرد: یک مسوولیت نیز بر عهده آحاد جامعه است جایی که خودشان شاغل هستند و تولید کالا و خدمات می کنند، باید با کیفیت و کم هزینه تولید و خدمات ارائه و مصرف تولیدات داخلی هم حتما گردش مالی در واحدهای ایجاد می کند و موجب ارتقاء کیفیت می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ برندی در دنیا در نخستین روزها کیفیت امروز خود را نداشته و با تبلیغات تولیدات خود را در داخل و خارج از کشورشان به مصرف رساندند و امروز برند شدند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: شعار سال خطاب به آحاد کشور است و تک تک افراد در هر قوه ای، هر نهاد شرکتی و نهاد خصوصی یا عمومی و دولتی از مجلس خبرگان تا مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، مجلس، دولت و هر کس که می تواند در کاهش مصرف یک لامپ در هزینه های تولید به یک واحد تولیدی کمک کرده و هر کس می تواند در راه اندازی یک واحد تولیدی موثر باشد و تسهیل و فضای کسب و کار را روان بکند، مورد خطاب مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه شاه بیت رونق تولید در تسهیل فضای کسب و کار، افزایش تولید، کاهش هزینه های تولیدی، ارتقا و کیفیت تولید و مصرف کالاهای تولیدی است خاطر نشان کرد: هیچکس نباید انگشت اشاره را به سمت دیگری بگیرد و فکر کند کسان دیگری باید تولید را رونق بدهند. هر کس باید فکر کند چگونه می تواند در این شعار موثر باشد و این شاخص ها نشان می دهد که در رونق تولید وظیفه تک تک آحاد جامعه است و هر فرد در یکی از این شاخص ها می تواند موثر باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)