کد خبر: ۳۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفرهای نورزی استان کرمان مطرح کرد:
دبیر کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفرهای نورزی استان کرمان در خصوص اقدامات حوزه سلامت استان در طرح سلامت نوروزی با بیان اینکه این طرح از تاریخ ۲۵ اسفند آغاز شده است، گفت: تعداد افراد فوتی ناشیاز تصادف از تاریخ یاد شده تا صبح روز سوم فروردین ماه ۲۸ نفر بوده است.

دبیر کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفرهای نورزی استان کرمان  در خصوص اقدامات حوزه سلامت استان در طرح سلامت نوروزی با بیان اینکه این طرح از تاریخ ۲۵ اسفند آغاز شده است، گفت: تعداد افراد فوتی ناشیاز تصادف از تاریخ یاد شده تا صبح روز سوم فروردین ماه ۲۸ نفر بوده است.

سید محمد صابری با اشاره به اینکه تعداد فوتی های غیر تصادفی در زمان یاد شده ۷۰ نفر بوده است، ابراز کرد: مصدومان تصادفی  انتقال یافته توسط اورژانس ۷۹۳ نفر بوده است و بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس تعداد هزار و ۱۸۶ مورد تا کنون انجام شده است.

صابری تعداد مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه را ۱۶۰ نفر اعلام کرد و  اظهار داشت: بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل حادثه ۶۶۰ نفر از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ساعات ابتدایی سوم فروردین ماه اعلام شده است.

رییس اورژانس کرمان افزود: هزار و ۲۴ نفر در بازه زمانی یاد شده به کمپ های سلامت نورزی مراجعه کرده اند و همچنین ۳۲۷ مورد بازدید از بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی توسط مسئولین مربوطه انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمان یاد شده تعداد ۵۵ هزار و ۲۲۱ نفر به اورژانس بیمارستان ها مراجعه داشته اند، عنوان کرد: از تعداد یاد شده ۴۶ هزار و ۹۸۴ نفر به صورت سرپایی در بیمارستان درمان شده اند و تعداد ۳۷۱ نفر از بیماران نیز به بخش های ویژه منتقل شده اند.

دبیر کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفرهای نورزی استان کرمان ادامه داد: همچنین تعداد ۲ هزار و ۳۴۸ بیمار نیز از اورژانس به بخش های عادی منتقل شده اند.

صابری با بیان اینکه تعداد موالید در بازه زمانی یاد شده ۹۶۱ مورد بوده است، تصریح کرد: تعداد ۸۴۵ مورد عمل جراحی اورژانسی و تعداد هزار و ۵۶۲ جراحی غیر اورژانسی و همچنین ۲۴۳ مورد اعزام بین بیمارستانی انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به ۱۵ مورد احیاء موفق از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ساعات ابتدایی روز سوم فروردین ماه اظهار کرد: ۸ هزار و ۵۶۰ مورد بازدید بهداشتی صورت گرفته و میزان ۷ هزار و ۹۷۳ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

وی در پایان با بیان اینکه آمار تکمیلی متوفیان ناشی از حوادث ترافیکی مربوط به نوروز ۹۸ پس از جمع بندی های نهایی از طریق پزشکی قانونی و سایر نهاد های ذیربط اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۵۷  مورد از مراکز و اماکن مختلف و تعداد ۳۵۰ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو انجام شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)