کد خبر: ۳۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
شهردار کرمان:
شهردار کرمان با اشاره به شرایط جوی مناسب کرمان گفت:مسافران نوروزی می‌توانند با توجه به وقوع سیلاب در برخی نقاط کشور، کرمان را با خیال راحت به عنوان مقصد سفرهای نوروزی‌شان انتخاب کنند.
شهردار کرمان با اشاره به شرایط جوی مناسب کرمان گفت:مسافران نوروزی می‌توانند با توجه به وقوع سیلاب در برخی نقاط کشور، کرمان را با خیال راحت به عنوان مقصد سفرهای نوروزی‌شان انتخاب کنند.

سید مهران عالم زاده در خصوص شرایط شهر کرمان برای پذیرایی از مسافران نوروزی اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم با توجه به شرایط آب و هوایی در شهر کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در این شهر در حد معمول بوده و باعث تلطیف هوای کرمان شده است، افزود: ظرفیت لازم برای اسکان مسافران نوروزی در پارک‌ها وجود دارد و در این مدت تعداد زیادی از مسافران در شهر کرمان اسکان داشتند.

شهردار کرمان گفت: برای زمان‌هایی که شرایط بارندگی در شهر کرمان داریم امکانی مانند مساجد، فضاهای ورزشی و فضاهای دارای رواق مانند میدان ارگ و مشتاق در نظر گرفته شده و تاکنون شرایط به خوبی پیش رفته و مشکلی گزارش نشده است.

آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شهر کرمان

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در شهر کرمان بیان کرد: این برنامه‌های از سوی مسافران نوروزی مورد استقبال قرار گرفته است و شهرداری کرمان آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد.

عالم زاده تاکید کرد: مسافران نوروزی می‌توانند با توجه به وقوع سیلاب و شرایط بحرانی در برخی نقاط کشور، کرمان را با خیال راحت به مقصد سفرهای نوروزی‌شان انتخاب کنند و اطمینان داشته باشند که به خوبی از آنها پذیرایی می‌شود.

شهردار کرمان گفت: در بحث نصب چادر در پارک‌ها و امکانات لازم برای مسافران که در حیطه وظایف شهرداری است هیچ نگرانی وجود ندارد و شهرداری کرمان برای افزایش ظرفیت کنونی اسکان مسافران اعلام آمادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سه پارک مادر، انقلاب و مسافر به صورت رسمی برای اسکان مسافران در شهر کرمان در نظر گرفته شده است، افزود: این پارک‌ها از امنیت و امکانات بیشتری برخوردار هستند.

عالم زاده عنوان کرد: همچنین امکان اسکان مسافران در سایر پارک‌های شهر کرمان وجود دارد و شهرداری مانع اسکان مسافران در این مکان‌ها نمی‌شود.

اسکان کمپی ۵۲ هزار مسافر نوروزی

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرمان از حضور مسافران نوروزی در این شهر استقبال می‌کند، بیان کرد: تا امروز ۵۲ هزار اسکان کمپی در ۱۱ پارک و بوستان شهر کرمان داشته‌ایم.

عالم زاده با اشاره به استفاده ۱۰۵ هزار نفر از مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه‌های تدارک دیده افزود: همچنین ۷۵ هزار نفر با مراجعه به ۱۶ ایستگاه «از من بپرس» اطلاعات لازم را دریافت کرده‌اند.

شهردار کرمان از توزیع ۳۰ هزار نقشه کرمان توسط شهرداری خبر داد و افزود: ۱۰ هزار نقشه دیگر هم در حال چاپ است که به زودی توزیع می‌شود و هزار و ۶۵۰ نفر شیفت راهنمای گردشگری انجام شده است.

عالم زاده عنوان کرد: استقبال مسافران نوروزی از حضور در شهر کرمان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است که امیدواریم با توجه به شرایط جوی مناسب این شهر شاهد افزایش این استقبال باشیم.

شهردار کرمان گفت: در محل ورودی شهر کرمان ایستگاه‌هایی تعبیه شده که مسافران نوروزی می‌توانند در این مکان‌ها نرم افزار مربوط به اطلاعات شهر کرمان را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند.
منبع: مهر
برچسب ها: شهردار کرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)