کد خبر: ۳۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان همزمان با هشتمین روز فروردین، سرزده از چهار مدرسه در شهر کرمان بازدید و سپس در ستادهای اسکان آموزش و پرورش نواحی یک و دو روند پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و چگونگی خدمات رسانی به آنان را ارزیابی کرد.
استاندار کرمان همزمان با هشتمین روز فروردین،  سرزده از چهار مدرسه در شهر کرمان بازدید و سپس در ستادهای  اسکان آموزش و پرورش نواحی یک و دو  روند پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و  چگونگی خدمات رسانی به آنان را ارزیابی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر فدائی در این بازدیدها ضمن گفت و گو با میهمانان نوروزی، روند خدمات رسانی و همچنین مسائل و مشکلات در حوزه های شهرداری و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مطح شده از سوی مسافران  را بررسی و ارزیابی کرد.
 
در بازدید استاندار از ستادهای اسکان فرهنگیان، اسکندری،  مدیرکل آموزش و پرورش استان، امیری و کاظمی روسای نواحی یک و دو کرمان حضور داشتند و گزارشی از میزان پذیرش مسافران بویژه در روزهایی که مناطق مختلف کشور دچار سیل و بارندگی بود ارائه کردند.

*رشد 36 درصدی اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان
 
بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ از نخستین روزهای سال جدید تاکنون، 33 هزار و 229 خانوار و 129 هزار و 588 نفر در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده که نسبت به پارسال 36.21 درصد رشد داشته است.
 
*پذیرش 18 هزار و 854 نفر مسافر نوروزی در سامانه آموزش و پرورش ناحیه یک
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان کرمان در حاشیه بازدید امروز استاندار کرمان ، از پذیرش 18 هزار و 854 نفر مسافر نوروزی در سامانه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان کرمان خبر داد و افزود : از این مجموع ، 4 هزار و 224 خانوار فرهنگی (15 هزار و 196 نفر) و هزار و 215 خانوار غیرفرهنگی (3 هزار و 658 نفر) شامل می شود.
 
امیری با اشاره به اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان کرمان در 37 مدرسه نوع "الف" و 40 مدرسه نوع "ب"، اعلام کرد : 80 مدرسه در موقعیت اضطراری به مجموع مدارس شهر اضافه شد .
 
 * پذیرش مسافر نوروزی در سامانه آموزش و پرورش ناحیه دو
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان کرمان نیز در حاشیه بازدید استاندار کرمان با اشاره به مهیا کردن اسکان میهمانان نوروزی در550 کلاس از نوع "الف" و "ب"، یادآورشد: در شرایط اضطراری و حوادث ناگوار اخیر، 150 کلاس به نوع "ب" اضافه و محل برپایی هزار و 600 چادر مسافری مهیا شد.
 
محمد کاظمی نژاد با تاکید براینکه اولویت نخست ستاد اسکان فرهنگیان با آموزش و پرورش و سپس با کارکنان دولت و مشاغل آزاد  و نرخ آن به صورت سراسری از سوی وزارتخانه ابلاغ شده است، تصریح کرد: در روزهای گذشته ، حجم بالای ورود مسافران از شیراز به کرمان موجب شد تا مسافران در نمازخانه مدارس و سوله ها اسکان داده شوند و با تدابیر آموزش و پرورش استان ، اجازه ندادیم تا مسافری بی اسکان و ناراضی بماند.
 
وی گفت: از آغاز ایام نوروز تاکنون بیش از 43 هزار و 903 نفر روز مسافر در قالب پنج هزار و 35 خانوار (19 هزار و 88 نفر خانوار) در سامانه آموزش و پرورش ناحیه دو پذیرش و اسکان داده شده اند.
 
* ارزیابی استاندار کرمان از چگونگی خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در شهر کرمان
 
استاندار کرمان همزمان با هشتمین روز فروردین ،  سرزده از 4 مدرسه در شهر کرمان (دبیرستان دخترانه فرهنگیان، دبیرستان پسرانه شاهد، دبستان پسرانه محمد اصفهانی، دبیرستان دخترانه فرزانگان) بازدید و روند پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و  چگونگی خدمات رسانی به آنان را ارزیابی کرد.
 
دکتر فدائی در حاشیه این بازدیدها ضمن گفت و گو با میهمانان نوروزی ساکن در این مدارس ، روند خدمات رسانی و همچنین مسائل و مشکلات در حوزه های شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را بررسی کرد.
 
 
* رضایت نسبی مسافران نوروزی از چگونگی خدمات رسانی ستاد اسکان فرهنگیان شهر کرمان
 
کمبود تجهیزات اولیه در آبدارخانه، کمبود پتو و حمام مدارس در حوزه آموزش و پرورش ، نبود تابلوهای راهنمای مسافر در حوزه شهرداری و همچنین توزیع نشدن بروشور و نبود کارشناس گردشگری در برخی بناهای تاریخی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله مواردی بود که از سوی میهمانان نوروزی به عنوان نواقص مطرح شد و استاندار کرمان دستورات لازم را برای پیگیری فوری درخواست های میهمانان و  برطرف کردن نواقص صادر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام محمودآبادی مدیرکل حوزه استاندار، دکتر تقی زاده مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی، اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان، استاندار کرمان را در بازدید از ستادهای اسکان نوروزی نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان کرمان همراهی کردند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)