کد خبر: ۳۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان خواستار شد؛
استاندار کرمان با تاکید از اینکه در هیچ شرایطی نباید اشتغال و تولید را کاهش داد، عنوان کرد: دستگاه‌های متصدی رونق تولید باید شاخصی برای اندازه‌گیری رونق تولید استان تعریف کنند تا وضعیت کنونی استان در بخش تولید را براساس این شاخص تعیین شود و در پایان سال دستگاه‌های مربوطه گزارشی از میزان رونق تولید استان ارایه دهند.
استاندار کرمان با تاکید از اینکه در هیچ شرایطی نباید اشتغال و تولید را کاهش داد، عنوان کرد: دستگاه‌های متصدی رونق تولید باید شاخصی برای اندازه‌گیری رونق تولید استان تعریف کنند تا وضعیت کنونی استان در بخش تولید را براساس این شاخص تعیین شود و در پایان سال دستگاه‌های مربوطه گزارشی از میزان رونق تولید استان ارایه دهند.

"محمدجواد فدایی" پیش از ظهر امروز 11 فروردین‌ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسیر گفت: یکی از موضوعات مهم امروز در کشور و استان کرمان بحث «رونق تولید» است و خوشبختانه مقام معظم رهبری امسال توجه ویژه‌ای به این مهم داشته‌اند.

وی افزایش درآمد سرانه مردم، رفع بیکاری و توسعه را در گرو رونق تولید دانست و بیان کرد: در روز دوم فروردین به مدیران و مسئولان استانی دستورالعملی در 6 محور در راستای گام برداشتن در جهت رونق تولید استان ابلاغ کردم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دست پیدا کردن به این هدف در گروی اعتقاد واحد به اصل این موضوع است اظهار کرد: اگر اعتقاد واحد داشته باشیم، هم‌افزایی و همدلی در بین مسئولین بوجود می‌آید لذا در این‌صورت می‌توان مشکلات جامعه را رفع کرد.

وی بر لزوم درک مشکل بیکاری جوانان توسط مدیران و مسئولان و گام برداشتن در راستای رفع آن تاکید کرد و افزود: ما فقط مشکل اعتقاد و تصمیم گیری داریم و در منابع و قوانین هیچ کاستی نداریم و اگر اکنون با سیل جوانان بیکار مواجه یا بنگاه‌های اقتصادی ما راکد و نیمه فعال شده‌اند به دلایل اعتقادی و تصمیم‌گیری‌ها بوده است.

فدایی با انتقاد شدید از عدم کارشناسی بودن برخی از تصمیمات اظهار کرد: برخی از مشکلات ما به دلایل تصمیمات نادرست و سوء مدیریت‌ها است و هیچ ارتباطی با تحریم‌ها ندارند.

وی با تاکید از اینکه در هیچ شرایطی نباید اشتغال و تولید را کاهش داد، عنوان کرد: دستگاه‌های متصدی رونق تولید باید شاخصی برای اندازه‌گیری رونق تولید استان تعریف کنند تا وضعیت کنونی استان در بخش تولید را براساس این شاخص تعیین شود و در پایان سال دستگاه‌های مربوطه گزارشی از میزان رونق تولید استان ارایه دهند.

استاندار کرمان به موضوع راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اشاره و بیان کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری برای این راه‌اندازی شد که صدور هیچ مجوزی بیشتر از یک هفته طول بکشد و باید فرمانداران و همه دست اندرکاران از این ظرفیت برای رونق سرمایه گذاری و جذب این افراد نهایت استفاده را بکنند.

وی در خصوص مشکل شرکت جهان فولاد سیرجان برای احداث کارخانه فولاد آلیاژی آن در بردسیر عنوان کرد: ظرف یک ماه آینده بخش جنوب کارخانه فولاد ایرانیان برای دریافت مجوز ارزیابی زیست محیطی شود و اگر تایید نشد تا سه ماه آینده دستگاه‌های مربوطه مشکل این کارخانه را در زمین رفع کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)