کد خبر: ۳۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در ایام نوروز امسال 82 هزار و 248 مسافر نوروزی از خدمات نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت در استان کرمان بهره‌مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در ایام نوروز امسال 82 هزار و 248 مسافر نوروزی از  خدمات نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت در استان کرمان بهره‌مند شدند. 


"رضا فلاح" اظهار کرد: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت با شعار «همراهتان هستیم» در 28 اسفند 97 در استان کرمان با حضور استاندار و سایر مسئولین استانی در محل پست شهید حسین نامجو افتتاح شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به حضور و مشارکت 420 عضو جوان خانم و آقا در برگزاری طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت با برپایی 33 پست (ثابت و سیار)، 24 فضای دوستدار کودک، 7 خیمه نماز و 9 ایستگاه سلامت در استان کرمان برگزار شد.

فلاح با اشاره به اینکه 82 هزار و 248 نفر از خدمات پست های ایمنی و سلامت در سراسر استان بهره مند شدند، تصریح کرد: 73 هزار و 406 نفر از خدمات پست های ثابت و 8 هزار و 842 نفر از خدمات پست های سحاب ( سامانه حرکت های بشردوستی) در ایام نوروز بهره مند شدند.

 وی با اشاره به همکاری پزشکان داوطلب و اعضای جوانان در پست سلامت اظهار کرد: در راستای حساس سازی و آگاهی عموم مردم از سلامت خویش؛ 5 هزار و 106 نفر از مسافران با مراجعه به ایستگاه سلامت از خدماتی همچون ویزیت و اندازه گیری فشارخون بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی پویش بهرفت در پست های ایمنی و سلامت استان کرمان گفت: رانندگان نخستین گروه هدف پویش بهرفت هستند که اعضای جوانان از طریق ارتباط چهره به چهره با مسافران و اطلاع رسانی در خصوص نقاط پرخطر جاده ها موفق شدند، 40 هزار و 502 نفر از مسئولان، مسافران و رانندگان را به پویش ملی بهرفت دعوت کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که اقامه نماز در همه مراحل زندگی و در همه کار‌ها مقدم‌تر است، خیمه های نماز در جوار پست های ایمنی و سلامت در سطح استان کرمان برپا شده است که 3 هزار و 979 نفر به این خیمه ها مراجعه کردند.

وی با اشاره به برپایی فضای دوستدار کودک افزود: 13 هزار و  99 خردسال در این مکان ها از بازی های متنوع، سرگرمی، نقاشی و قصه خوانی بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان تصریح کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان، مسافران نوروز 98 را با موارد مهم امدادی و ایمنی با توزیع 72 هزار و 412 بروشور، پوستر و سی دی های آموزشی و انگیزشی آشنا کردند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)