کد خبر: ۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمان در گفت و گو با گفتارنو اعلام کرد:
رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمان گفت: در جلوگیری از سرقت پیشگیری مهم ترین عمل است ، یک مقدار از پیشگیری بر می گردد به خود ما چرا که این طلافروشی ها که مورد سرقت قرار گرفتند اگر از شیشه ضد گلوله استفاده می کردند این اتفاق رخ نمی داد.
رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمان گفت: تجمع طلا فروشان درقیصریه ابراهیم خان اعتصاب نبوده است بلکه هم اندیشی بوده است که نظرات خود را بیان کنند. 

مسعود ثانی در گفت و گو با گفتار نو، با بیان اینکه مهم ترین درخواست این افراد تامین امنیت بوده است اظهارداشت: طلافروشان قصد تجمع در فرمانداری را داشتند اما با آنها صحبت کردیم که در همین جا مشکلاتشان را برطرف می کنیم. 

وی به بحث امنیت اشاره کرد و گفت: در جلوگیری از سرقت پیشگیری مهم ترین عمل است، یک مقدار از پیشگیری بر می‌گردد به خود ما چرا که این طلافروشی ها که مورد سرقت قرار گرفتند اگر از شیشه ضد گلوله استفاده می‌کردند این اتفاق رخ نمی‌داد.

به گزارش گفتارنو، ثانی با اعلام اینکه امنیت این مغازه ها صفر بوده است گفت: سرقت در طول یک دقیقه رخ داده است. از آنجایی که این دو مغازه در مخروبه های پشت بازار قرار داشتند راه فرار برای این افراد وجود داشته است. 

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه  در هر قسمت از بازار باید دو مامور پلیس حضور داشته باشد و مسلح باشند، تصریح کرد: با این حال ماموران پلیس در بازار حضور دارند اما تعداد آنها خیلی کم است و ما با کمبود نیروی امنیتی در بازار مواجه‌ایم. 

وی یادآور شد در چهار سال قبل نیز ما با اتفاق مشابهی درهمین محدوده مواجه شدیم اما مخروبه های پشت بازار به نیروی انتظامی ارتباطی ندارد و شهرداری و میراث فرهنگی باید این قسمت را کنترل کنند. 

ثانی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نمی تواند دخل و تصرفی در کار شهرداری و میراث فرهنگی داشته باشد، چرا که اگر پشت این دیوار مخروبه نبود و حصار کشی بود شاید این اتفاق نمی‌افتاد. 

رییس اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد: در جلسه‌ای که با فرماندار کرمان داشتیم درخواست کردیم شهرداری و میراث فرهنگی پای کار بیایند تا راهکاری در این خصوص بیاندیشیم.

وی در پایان با اعلام اینکه در حال حاضر طلافروشان در بازار مشغول کار هستند، گفت: بعد از این اتفاق نیروهای پلیس در بازار با تعداد بیشتری حضور دارند که امیدواریم همیشه به همین شکل بماند. 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیشگیری از سرقت طلافروشیها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
نمیدونم چرا تو ایران مردم عادت کردند به خودشون گل بزنند و بعد بشینن چه کنم چه کنم کنند؟ اصلا فرض کنید سارقین این دو طلا فروشی دستگیر شدند و جلوی همون طلافروشی اعدام شدند. آیا این باعث میشه که دیگه از طلافروشیها چنین سرقتهایی اتفاق نیفته یا اون بنده خداهایی که کشته یا زخمی شدند برگردند به زمان قبل از سرقت؟؟!!! خوب بابا مهندسی معکوس مال همین وقتهاست دیگه. یعنی به جای اینکه دنبال سارقین و قاتلین باشیم باید تا جایی که ممکنه نذاریم سرقت یا قتلی اتفاق بیفته و این برای طلافروشیها خیلی ساده است چون طلافروشیها با دو سرقت مواجه هستند. یکی سرقتهای شبانه که هدف فقط سرقت از داخل گاوصندوقهاست که برای پیشگیری از آن فقط کافیه روی هر گاوصندوقی قفل ضد زورگیری گاردمن نصب بشه که به واقع سارقین را در تمام روشهاشون ناکام خواهد گذاشت و همچنین برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه تنها کافیه سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن نصب بشه که هم فروشندگان را از تهدید و قتل نجات خواهد داد و هم سارقین را در سرقت ناکام خواهد گذاشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)