کد خبر: ۳۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان تاکید کرد:
استاندار کرمان گفت: نگرانی در برخی مردم استان وجود دارد که درگیر شدن ما موجب غفلت از مسائل استان شود که این تضمین را می دهیم که به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداد و استان تنها مدیریت بازسازی این مناطق را به عهده دارد که این موضوع نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صورت می گیرد.
استاندار کرمان گفت: نگرانی در برخی مردم استان وجود دارد که درگیر شدن ما موجب غفلت از مسائل استان شود که به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداد و استان تنها مدیریت بازسازی این مناطق را به عهده دارد که این موضوع نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صورت می گیرد.

محمدجواد فدایی، در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان معین استان خوزستان و مسئول بازسازی و کمک رسانی به شهرستان حمیدیه اظهار کرد: در مجموع هماهنگی خوبی بود و کارهای خوبی توسط استان کرمان در شهرستان حمیدیه صورت گرفته است.

وی به بارندگی های هفته اخیر در سطح استان و وقوع سیلاب در برخی نقاط اشاره و اظهار کرد: براساس آمارهای ارایه شده از سوی اداره کل پیش بینی هواشناسی استان و ستاد مدیریت بحران؛ بارندگی های اخیر در استان کرمان در برخی نقاط تا 60 میلیمتر را داشته ایم که خوشبختانه با کنترل موارد در ستادهای بحران استانی و شهرستانی خسارت های چندانی را نداشته ایم.

استاندار کرمان با بیان اینکه طی تماس تلفنی با رییس جمهور و ارایه گزارش عملکرد استان در سیل اخیر، ایشان در مجموع از عملکرد استان کرمان راضی بودند اظهار کرد: بحث بعدی مطرح شده از سوی وزیر کشور و رییس جمهور، بازسازی مناطق سیل زده کشور است که توسط وزارت کشور به عهده استان ها گذاشته می شود.

فدایی ادامه داد: نگرانی در برخی مردم استان وجود دارد که درگیر شدن ما موجب غفلت از مسائل استان شود که این تضمین را می دهیم که به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداد و استان تنها مدیریت بازسازی این مناطق را به عهده دارد که این موضوع نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صورت می گیرد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه در بحث بازسازی شهرستان حمیدیه، منابع مالی از استان کرمان نخواهد بود افزود: منابع مالی جهت بازسازی این شهرستان، تلفیقی از کمک های دولتی و مردمی است و هیچ نگرانی بابت اینکه منابع مالی استان در این شهرستان هزینه شود، وجود ندارد.

 "منصور خانه گیر" سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار جنوب نیز در این جلسه به خسارات وارده به این شهرستان در سیل اخیر اشاره و اظهار کرد: 75 روستا در سیلاب اخیر در شهرستان رودبار دچار مشکل شدند که در حال حاضر همچنان 30 روستای این شهرستان دچار مشکل هستند و سیل بند آنها نیازمند ترمیم شدن است.

وی ادامه داد: حدود 21 میلیارد تومان خسارت به بخش های کشاورزی، برق، مسکن و ... وارد شده و 96 روستا دچار قطع ارتباط شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار جنوب  در ادامه به موضوع هجوم ملخ های صحرایی به جنوب استان نیز اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در روزهای گذشته ملخ مادر به شهرستان رودبار جنوب ر وارد شده که در همین راستا در سطح 200 هکتار مبارزه با این آفت را انجام داده ایم.

خانه گیر با اشاره به ورود این ملخ ها به تالاب جازموریان خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرده از لحاظ اعتباری توان مبارزه با ملخ مادر را ندارد و درخواست داریم در این زمینه دستورات لازم از سوی استانداری و ستاد بحران استان داده شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)