کد خبر: ۳۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
محمدرضا خاتمی امروز به دادگاه می‌رود. محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و برادر رییس جمهور پیشین ایران قرار است فردا در دومین جلسه دادگاهش به اتهام نشر اکاذیب محاکمه شود.
سر وکله ابوبکر بغدادی بعد از 5 سال پیدا شد. ابوبکر بغدادی، رهبر گروه  تروریستی داعش بعد از حدود پنج سال برای اولین بار در یک ویدئو ظاهر شده است. بنا بر گزارش‌ها در این فیلم که در داخل یک اتاق گرفته شده، ابوبکر بغدادی درباره شکست اخیر داعش در منطقه باغوز در شرق سوریه صحبت می‌کند.


عباس جعفری دولت‌آبادی از دادستانی تهران رفت. با خداحافظی عباس جعفری دولت‌آبادی، القاصی مهر، رئیس کل دادگستری استان فارس، به عنوان دادستان جدید تهران معرفی شد.

مدیرعامل استقلال: سرمربی بعدی قطعا خارجی است. پس از برکنار شفر، مدیرعامل استقلال گفت: گزینه ما قطعاً خارجی و با رزومه‌ای عالی خواهد بود. گزینه‌های زیادی داریم و تا پایان فصل یا پیش از اتمام فصل آن را مشخص خواهیم کرد. از زحمات شفر تشکر می‌کنم. به هر حال توان او و کاری که می‌توانست برای استقلال انجام دهد در همین حد بود.

تشکیل پرونده قضایی برای مهناز افشار؟.جواد جاویدنیا، معاون دادستان خبر از بررسی توییت مهناز افشار و ارتباطش با قتل روحانی همدانی داد. جاویدنیا در پاسخ به سوالی در خصوص توییت مهناز افشار و اینکه آیا قرار نیست پرونده‌ای تشکیل شود، گفته است: "بله متاسفانه؛ اقدامات لازم در دستگاه قضایی در حال انجام است، هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد باید پاسخگو باشد".

ضرب و شتم علیرضا افتخاری در ساوه. عده‌ای ناشناس به خودرو علیرضا افتخاری در منطقه روستای آراسنج سفلی در نزدیکی ساوه حمله کرده و با تخریب خودرو، علیرضا افتخاری را هم ضرب و شتم کردند. افتخاری در این خصوص به ایرنا گفته است که "قبلا نیز شاهد چنین برخوردهایی در دیگر نقاط بوده‌ام" و تکرار چنین اتفاقاتی را "بی‌ربط به دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و حضور من در مراسم ایشان نمی دانم". پلیس قزوین اما  اعلام کرد که حمله به وی صحت ندارد.

افزایش «۶۰ هزار تومانی» حق مسکن کارگران. هیئت دولت با افزایش ۶۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در ایران موافقت کرد. به این ترتیب، حق مسکن کارگران در سال جاری، ۱۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود. پیش از این، حق مسکن کارگران، ۴۰ هزار تومان در ماه بود.  شورای عالی کار در بهمن سال گذشته افزایش قیمت ۶۰ هزار تومانی را از فروردین ماه سال جاری تصویب کرده بود اما اجرای این مصوبه به تصویب هیئت دولت نیز داشت.

محمدرضا خاتمی امروز به دادگاه می‌رود. محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و برادر رییس جمهور پیشین ایران قرار است فردا در دومین جلسه دادگاهش به اتهام نشر اکاذیب محاکمه شود.

قیمت بنزین در حال نهایی شدن است. دژپسند وزیر اقتصاد در مورد قیمت بنزین و شیوه اجرای آن گفت: قطعاً به دنبال رفاه جامعه، کاهش فساد و افزایش شفافیت و رشد و سرمایه‌گذاری از طریق اصلاح یارانه‌ سوخت هستیم و موضوع نرخ بنزین در حال بررسی است، چرا که بنزین سرمایه کشور است و نمی‌توانیم شاهد هدر رفت آن باشیم و قیمت آن در آستانه نهایی شدن است.


جهش عجیب قیمت خودروهای داخلی. هر دستگاه پراید ۱۱۱ به ۵۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ به ۴۷.۵ میلیون تومان، ساینا ۶۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۱۲۴ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس ۸۸ میلیون تومان، پژو پارس دنده‌ای ۱۰۱ میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک ۱۴۷ میلیون تومان، پژو پارس ال. ایکس (TU ۵) معادل ۱۲۰ میلیون تومان، سمند ال. ایکس ۸۵ میلیون تومان، سمند ای. اف ۷ به ۸۹ میلیون تومان، سمند دوگانه پایه گازسوز ۹۴ میلیون تومان و رانا ۹۰ میلیون تومان قیمت خورد. همچنین،  پژو ۲۰۶ به ۹۵ میلیون و پژو ۲۰۰۸ به ۴۱۰ میلیون تومان رسید.
منبع: انتخاب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)