کد خبر: ۳۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
سرپرست معاونت استانداری: در مراسم معارفه مجید فصیحی هرندی مطرح کرد
مراسم معارفه سرپرست فرمانداری رفسنجان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهر رفسنجان در دانشگاه ولی عصر برگزار و ضمن قدردانی از زحمات علیار اسکندری نسب، مجید فصیحی هرندی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان معرفی شد.
مراسم معارفه سرپرست فرمانداری رفسنجان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهر رفسنجان در دانشگاه ولی عصر برگزار و ضمن قدردانی از زحمات علیار اسکندری نسب، مجید فصیحی هرندی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، عصر امروز شنبه 14 اردیبهشت ماه 97 در مراسمی با حضور دکتر بصیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، وفایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه و جمعی از مسئولان، مجید فصیحی هرندی به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان معرفی و از خدمات علیار اسکندری نسب قدردانی شد.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این مراسم با اشاره به تودیع و معارفه فرمانداران در شهرستان های مختلف گفت: آمد و رفت مسئولین مختلف دلالت بر ضعف و قوت افراد نیست؛ بلکه امری طبیعی است و دلالت بر دمیدن روح تازه در کالبد هر شهر و مدیران آن دارد.

دکتر محمد صادق بصیری با تأکید بر اهمیت منشور گام دوم ابلاغی از سوی رهبری ابراز داشت: همه مسئولین مخصوصا فرمانداران و بخشداران موظف به جدی گرفتن دستورات این منشور و رعایت نکات مختلف آن از جنبه عملی هستند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور اظهار داشت: همه مسئولین باید تحلیل های جامعی از شرایط و اوضاع کشور داشته باشند و سناریوهای مختلف مقابله با برنامه ریزی های دشمنان را بشناسند.
دکتر بصیری با مهم دانستن امر پیش بینی و پیشگیری در حوزه مسائل امنیتی ابراز داشت: خوشبختانه بدلیل تعامل و هماهنگی ارکان های امنیتی و انتظامی مشکل امنیتی خاصی در سطح استان نداریم ولی رعایت اصل پیشگیری و پیش بینی به عنوان مهمترین عنصر در مسائل امنیتی وظیفه همگانی مردم و مسئولین است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اهمیت اصل تعامل بین دستگاهی و مدیریت صحنه در شهرها توسط فرمانداران بیان داشت: در داستان گرانی شکر در اواخر اسفندماه گذشته و ایام عید؛ تحلیل مجموعه امنیتی استان بر عدم پیوستگی در سیستم تولید، توزیع و نظارت دلالت داشت و مدیریت این گونه صحنه ها بر عهده فرمانداران است.

دکتر بصیری پشت میز نشینی را بزرگترین آفت برای مدیران دانست و تصریح کرد: شهرستان رفسنجان دارای ظرفیت های بسیاری است و مهمترین نقطه قوت آن وجود نیروی انسانی و داشتن شخصیت های برجسته و تأثیرگذاری نظیر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

وی گفت: وجود 960 شهید، 180 آزاده و 2100 جانباز در رفسنجان سرمایه ای عظیم است.
وی با اشاره به ظرفیت های مختلف دانشگاهی، معدنی، کشاورزی، گردشگری، حمل و نقل و ترانزیت، منابع مالی متعدد و موقوفات رفسنجان افزود: جذب حجم قابل ملاحظه سرمایه در دوران فرماندار سابق و شخصیت برجسته مدیریتی فرماندار جدید می تواند به توسعه زیرساخت های شهر رفسنجان کمک کند.

برچسب ها: فصیحی هرندی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)