کد خبر: ۳۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مورد حواشی حضور احمدی نژاد در افطاری جامعه مهندسین خاطر نشان کرد: بنده به غیر از جامعه اسلامی مسئولیت جبهه پیروان را نیز دارم. ما به صورت سنتی مراسم افطاری را همیشه برگزار می‌کنیم. سابق بر این، مراسم در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شد. در این جلسه ما دعوت تشکیلاتی داریم که برخی از آنها اعضای جامعه اسلامی مهندسین هستند و برخی دیگر مسئولین احزاب و مسئولین دولتی، نمایندگان ادوار مجلس هستند.
محمد رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اقدامات تحریک آمیز آمریکا در منطقه علیه ایران فضای خاصی را ایجاد کرده که باید در این برهه رسانه‌ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. دشمن امروز جنگ روانی را آغاز کرده که به اهداف اقتصادی خود برسد و البته انشاالله با مقاومت مردم به این هدف دست نخواهند یافت و رسانه‌ها نیز باید در این برهه وظیفه خود را به درستی و دقیق انجام دهند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مورد حواشی حضور احمدی نژاد در افطاری جامعه مهندسین خاطر نشان کرد: بنده به غیر از جامعه اسلامی مسئولیت جبهه پیروان را نیز دارم. ما به صورت سنتی مراسم افطاری را همیشه برگزار می‌کنیم. سابق بر این، مراسم در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شد. در این جلسه ما دعوت تشکیلاتی داریم که برخی از آنها اعضای جامعه اسلامی مهندسین هستند و برخی دیگر مسئولین احزاب و مسئولین دولتی، نمایندگان ادوار مجلس هستند. همگی دعوت می‌شوند و این موضوع هیچ ارتباطی با دعوت شخص خاص ندارد و همه به صورت معمولی دعوت شده بودند، حال برخی دعوت ما را پذیرفتند و شرکت کردند که از آنها متشکریم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوال در مورد عملکرد اصلاح طلبان در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی یکسری موضوعات عمومی دارد و یکسری حواشی. در دوره‌های قبل مجلس هم افراد مختلفی در مجالس حضور داشتند. برای تحلیل مجلس دهم هم باید به موضوعات داخلی و بیرونی آن توجه کرد.

وی ادامه داد: برخی می‌خواهند بگویند که مجلس کارآمد نبوده و این را من قبول ندارم. ترکیب مجلس دهم با مجالس قبل فرقی زیادی نداشت. در مجلس دهم یک ویژگی بخصوص وجود داشت و آن این بود که فراکسیون اکثریت ندارد. در مجالسی که فراکسیون اکثریت نباشد، عملکرد ظاهری ضعیفی خواهد بود. حال در تهران همه نمایندگان از لیست امید بودند و مردم شاهد عملکرد خوبی از آنها در مجلس نبودند. این موضوع در رأی آینده مردم تأثیر خواهد داشت.

باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درخصوص جزئیات جلسات گفت و گوی ملی خاطرنشان کرد: رقابت نباید تبدیل به خصومت شود و احزاب و جریاناتی که در چارچوب منافع کلی نظام فعالیت می کنند باید باهم گفت و گو کنند نه اینکه از طریق رسانه ها به گفت وگوباهم بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه گفت‌وگوی ملی یک جلسه ساختارمند تشکیلاتی و دارای اساسنامه نیست گفت: برخی می‌گفتند که ما می‌خواهیم یک آشتی ملی را کلید بزنیم در صورتی‌که چنین نیست؛ زیرا ما با یکدیگر قهر نیستیم؛ لذا ما پیشنهاد دادیم آقایان عارف، مازنی و حتی برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بنشینند با یکدیگر گفت‌وگو کنند و این را باید مدنظر داشت که در ایده گفت‌وگوی ملی موضوعی به‌نام ائتلاف مطرح نیست.
وی در پاسخ به سوالی در این باره که برنامه اصولگرایان برای انتخابات مجلس چیست، گفت: ما همیشه در آستانه انتخابات ۷۰-۸۰ درصد انرژی مان همیشه صرف وحدت در جریان خودمان می‌شود. این وضعیتی است که در درون جریان اصلاحات هم هست.

باهنر تاکید کرد: جمنایی ها هم در جریان انتخابات بعدی خواهند بود اما فقط آنها نیستند بلکه مجموعه شورای راهبردی وحدت اصولگرایان شکل گرفته است که آقای حدادعادل ریاست آن را بر عهده دارد. اسم این ائتلاف، شورای وحدت راهبردی اصولگرایان است و در آن در پی وحدت صددرصدی هستیم. از جریان آقای قالیباف و جبهه ایستادگی و جبهه پایداری هم در آن حضور دارند.

وی در پاسخ به پرسش که آیا با علی لاریجانی هم برای در شرکت در ائتلاف اصولگرایان صحبتی شده، گفت: نظرمان این است که آقای لاریجانی هم جذب شود اما در دوره قبل هم اینطور نبود که همه دوستان علی لاریجانی به لیست امید رفته باشند این اتفاق تنها در تهران رخ داد و بعد از اینکه انتخابات برگزار شد نیز آنها در مجلس به سمت دیگری رفتند.
منبع: مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)