کد خبر: ۳۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل شرکت هفت باغ علوی در گفت و گو با گفتارنو مطرح کرد:
مدیرعامل هفت باغ علوی با ابراز تاسف در خصوص وضعیت سرویس های بهداشتی محور اصلی هفت باغ و پارک ها گفت: سرویس های بهداشتی که در مسیر هستند متاسفانه هفته ای یکی دوبار چراغ ها و شیر آلاتشان به سرقت می رود.این مسئله ما را به جایی رساند که سرویس های بهداشتی را ببندیم و نیم ساعت قبل از اذان درها را باز کنیم و دو ساعت بعد دوباره ببندیم.
 
محور هفت باغ علوی کرمان علی رغم  اینکه یکی از محور های پرتردد و مکان تفریحی برای مردم است اما با چالش هایی همچون ایمن نبودن مسیر دوچرخه سواری و عدم روشنایی کندروها و بوستان ها و نیز سرویس های بهداشتی ناکافی و البته بسته بودن این سرویس ها مواجه است. 
 
مدیرعامل شرکت هفت باغ علوی در گفت وگو با گفتارنو گفت: ما خودمان هم بر سر موضوع کندروها و مسیر دوچرخه سواری گیر کردیم و نمی دانیم برای ایمن سازی کندروها چه کار کنیم. 
 
مهدی سیاووشی در خصوص ایمن نبودن مسیر کندروها، گفت: وارد کندرو که می شوید تقریبا یک کیلومتر جلوتر یک راه انحرافی وجود دارد که به مسیر اصلی وارد می شود و اگر بخواهیم مسیرهای انحرافی ورودی به جاده اصلی را بیشتر کنیم برای مسیر اصلی خطر آفرین می شود.
 
سیاووشی افزود: ما یکی از مسیر های کندرو را برای دوچرخه سواری آسفالت کردیم و با زدن تابلو دوچرخه سواری  به نحوی تاکید کردیم ماشین وارد مسیر نشود اما باز مردم بی توجه به این مسئله وارد کندرو می شوند در نهایت تصمیم گرفتیم تابلو دوچرخه سواری را برداریم.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: به هردری زدیم تا مسیر کندروهای هفت باغ را ایمن کنیم اما باز زورمان نمی رسد، پلیس راهنمایی رانندگی هم نمی تواند پیوسته در این مسیر حضور داشته باشد. 
 
سیاووشی با بیان اینکه در طراحی اولیه به موضوع تردد مردم به سمت ویلاهایشان دقت نشده است، و کندروی دوچرخه سواری باید پشت ویلاها ایجاد می شد، گفت: اما طراحان اولیه می گویند ما پیش بینی کردیم که مسیر تردد مردم به خانه هایشان از مسیر بین باغی باشد که پشت ویلا ها قرار دارد و این کندرو مختص دوچرخه سواری باشد که ما گفتیم کسی این مسئله را رعایت نمی کند.
 
سیاووشی به صراحت اعلام کرد: هیچ راهی وجود ندارد و مردم باید از مسیر جاده اصلی برای رسیدن به ویلاهایشان استفاده کنند. 
 
وی در خصوص روشنایی بوستان لاله و دیگر پارک های موجود در مسیر کندرو هفت باغ نیز، گفت: ظرف یکماه آینده روشنایی این مسیرها انجام می شود. 
 
به گزارش گفتارنو، سیاووشی در خصوص تعداد سرویس های بهداشتی محور هفت باغ اعلام کرد: در محور هفت باغ 12 سرویس بهداشتی دراول مسیروجود دارد و تعدادی  هم در بوستان لاله و فلامینگو موجود است اما پیش بینی کردیم در چند جای دیگر هم سرویس بهداشتی احداث کنیم. 
 
سیاووشی در خصوص وضعیت میدان ورودی هفت باغ نیز گفت: طراحانی از سراسر کشور دوسال است که برروی این موضوع کار می کنند و یک مشاور کرمانی نیز روی همه طرح ها مطالعه می کند و به مدت هشت ماه است که با شهرداری جلساتی داریم که امیدواریم ظرف یکماه آینده شهرداری نظرات خود را اعمال کند و برای کمیسیون ماده 5 و تغییر کاربری فرستاده شود. 
 
وی با اعلام اینکه در مسیر کرمان - هفت باغ به سمت ماهان  زیر گذر احداث خواهد شد، گفت: در طراحی این میدان احداث هتل، تالار اجتماعات و نمایشگاه آثار هنری طراحی شده است، همچنین در دو طرف میدان بازارچه هایی ساخته خواهد شد .
 
مدیر عامل هفت باغ علوی در خصوص وضعیت سیتی سنتر ابتدای هفت باغ اظهارداشت: این پروژه با اختلافاتی بین شورای کار مواجه شد که البته برطرف شد اما باز با بانکی که تسهیلات از آن گرفته شده است اختلاف وجود دارد که امیدوریم این اختلاف هم حل و فصل شود.
 
 
 
 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)