کد خبر: ۳۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور در گفت‌وگو با گفتارنو مطرح کرد:
رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور به صراحت گفت: متأسفانه قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست و این به عنوان بزرگترین مشکل حمل و نقل جاده‌ای کشور است.
بزرگترین معضل ما ادغام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است/قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست/ حمل و نقل جاده‌ای متولی ندارد/ تمام تلاش‌ها به سمت راهداری رفته است/مشکل بیمه لاینحل مانده است/ مشکل لاستیک حاد‌تر شده است
 
گفتارنو/ گروه اقتصاد:

رئیس انجمن‌ صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور با بیان اینکه «بزرگترین مشکل ما عدم اجرای قوانین توسط مجریان قانون و اجرای سلیقه‌ای آن هاست» گفت: متأسفانه قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست و این به عنوان بزرگترین مشکل حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

به گزارش گفتارنو، رضا خادمی زاده افزود: از زمانی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادغام شدند، تمام تلاش‌ها و کوشش‌های سازمان به سمت راهداری رفته است؛ و متاسفانه حمل و نقل جاده‌ای مظلوم واقع شده است و متولی ندارد.

خادمی زاده  افزود: همین مسئله منجر شده تا قوانین به درستی اجرا نشود و نظارتی نباشد و مشکلات و خواسته‌های حمل و نقل نادیده گرفته شود و اگر هم دیده شوند، چون تمام توجهات به حوزه راهداری است، کاری انجام نمی‌شود.

رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور، در ادامه به تغییرات پی در پی در معاونت‌ها و مدیران تخصصی سازمان اشاره کرد و گفت: همین  تغییرات مرتب در حوزه معاونت حمل و نقل و مدیران اتحادیه مربوط به حمل و نقل باعث مشکلات ما شده است و باعث شده تا یک برنامه بلند مدت نداشته باشند.

خادمی زاده  تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان ها، مدیران راهدار هستند، حتی در اکثریت همان استان ها، معاونین حمل و نقلشان هم تخصصی نیست؛ بنابراین تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چه در مرکز و چه در استان‌ها به سمت و سوی راهداری رفته است.

به گفته خادمی حدود ۵ سال است که ادغام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عملیاتی شده است و از همان زمان هم  وضعیت حمل و نقل روز به روز بدتر شده است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کرمان، به اعتراضات سال گذشته رانندگان اشاره کرد و گفت: اعتراضات ما در گذشته نه برای لاستیک بود و نه برای بیمه، بلکه اعتراض اولیه ما در خصوص عدم نظارت سازمان راهداری بر قوانین بود، چرا که شرکت‌ها چه در بخش کالا و چه در بخش مسافر بیش از ۵۰ درصد از درآمد ما را دریافت می‌کردند.

او در ادامه افزود: اعتراض و اعتصاب اولیه ما در ادامه با گرانی لاستیک و موضوع بیمه هم  همراه شد، اما این‌ها اولویت اصلی ما نبوده اند، اگرچه درحال حاضر وضعیت لاستیک حادتر شده است و موضوع بیمه هم همین طور لاینحل مانده است.
برچسب ها: رضا خادمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

اگر به فریاد کارخانه رفسنجان دارو نرسیم امسال بهترین اما سال آینده بد ترین کارخانه و چالش بزرگ استان خواهد شد

کرمان تابستان امسال خاموشی نخواهد داشت/ تولید برق در کرمان بیش از مصرف استان است/قبوض برق به صورت پیامکی برای شهروندان ارسال می شود/شهروندان مراقب ماموران برق که به منازلشان می روند باشند

اگر کسانی که تجربه کافی ندارند وارد بازار ‌شوند نمی‌توانند موفق شوند/گفته اند باید برای یک روستا که در مسیر شرکت است ۶۵ تیر برق احداث کنی تا ما یک و نیم مگاوات برق را برای شرکت فراهم کنیم/بعضی از مشکلات در همین کرمان حل میشود چه لزومی دارد ما مسئله را به تهران بکشانیم

تایید خبر اختلاف جهانگیری با روحانی توسط آشنا مشاور رئیس جمهور: جلسات عالی جای قهر و ناسازگاری نیست/ اختلاف‌ نظر‌ بد نیست

از آمار متادون قاچاق موجود در بازار بی اطلاعم/ عرضه متادون در داروخانه ها ممنوع است/ ترس از دست دادن شغل و موقیت خانوادگی موجب خوددرمانی اعتیاد است

داوران دعوت شده از استان کرمان به کلاس پیش فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور مشخص شدند

بهترین گونه ای که مناسب نه تنها کرمان بلکه کل شهرهای جنوبی است کاج است/ باید نارون ها حذف شوند/با کم آبی که داریم بهتر است از کشت های جایگزین چمن استفاده کنیم

آمار ازدواج در استان12 درصد کاهش داشته است/ وصول معوقات بانکی در سال 97 نسبت به سال گذشته ، 83 درصد رشد داشته است

گل به رتبه دوم از نظر شیوع مصرف رسیده است/ شیوع اعتیاد را در سنین ۱۰ تا ۲۰ سالگی بیشتر داریم/ افزایش و گسترش اعتیاد در سایه حاشیه نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی / اعتیاد نتیجه فقر فرهنگی است

در شهر کرمان قطعی آب نداریم/باید از خداوند بخواهیم که هوا خنک شود/هر کولر آبی در شبانه‌روز ۶۰۰ لیتر آب مصرف می‌کند

پربازدید ها

آمار ازدواج در استان12 درصد کاهش داشته است/ وصول معوقات بانکی در سال 97 نسبت به سال گذشته ، 83 درصد رشد داشته است

اگر کسانی که تجربه کافی ندارند وارد بازار ‌شوند نمی‌توانند موفق شوند/گفته اند باید برای یک روستا که در مسیر شرکت است ۶۵ تیر برق احداث کنی تا ما یک و نیم مگاوات برق را برای شرکت فراهم کنیم/بعضی از مشکلات در همین کرمان حل میشود چه لزومی دارد ما مسئله را به تهران بکشانیم

کرمان تابستان امسال خاموشی نخواهد داشت/ تولید برق در کرمان بیش از مصرف استان است/قبوض برق به صورت پیامکی برای شهروندان ارسال می شود/شهروندان مراقب ماموران برق که به منازلشان می روند باشند

اگر به فریاد کارخانه رفسنجان دارو نرسیم امسال بهترین اما سال آینده بد ترین کارخانه و چالش بزرگ استان خواهد شد

پر بحث

فرافکنی به جای پاسخگویی   (۷ نظر)

«قلاده های طلا» بسیار دقیق و موشکافانه به مباحث فتنه ۸۸ پرداخته است/کارگردانی خوب ابوالقاسم طالبی منجر به تولید فیلم خوب و تأثیر گذار شد   (۶ نظر)

شورای اصلاح طلبان تذکر دهد؛به کسی چک سفید نداده ایم   (۵ نظر)

هیچ وامی به من در پروژه عمران کرمان تعلق نگرفته است/ تمام مقامات، استاندار و نمایندگان مجلس از این پروژه حمایت کردند/ وامی که هنوز پرداخت نشده چگونه می‌تواند موجب فساد شود/در این پروژه هیچ شخص حقیقی ذی‌نفع نیست   (۵ نظر)

ده گانه ای برای دومین استاندار دولت تدبیر   (۴ نظر)

وعده سر خرمن می دهید/قیمت مرغ در کرمان بیشتر از سایر استان هاست/حتی مرغ در شهرهای سیل زده هم به قیمت 13 هزار تومان عرضه می شود   (۴ نظر)

گزارش تصویری گفتارنو از آیین تودیع و معارفه استاندار کرمان   (۳ نظر)

3 انتصاب جدید در استانداری کرمان   (۳ نظر)

زنده باد شفافیت   (۳ نظر)

فرشاد از نمایندگان مجلس خواست برای اختصاص اعتبارات ملی به پروژه های شهری کرمان پیگیری کنند/ فدایی از تاخیر 15 روزه در افتتاح پل سیدی، از مردم عذرخواهی کرد/شهردار عدم عرضه قیر در کشور و افزایش قیمت فولاد را از مشکلات پروژه برشمرد   (۳ نظر)