کد خبر: ۳۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور در گفت‌وگو با گفتارنو مطرح کرد:
رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور به صراحت گفت: متأسفانه قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست و این به عنوان بزرگترین مشکل حمل و نقل جاده‌ای کشور است.
بزرگترین معضل ما ادغام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است/قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست/ حمل و نقل جاده‌ای متولی ندارد/ تمام تلاش‌ها به سمت راهداری رفته است/مشکل بیمه لاینحل مانده است/ مشکل لاستیک حاد‌تر شده است
 
گفتارنو/ گروه اقتصاد:

رئیس انجمن‌ صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور با بیان اینکه «بزرگترین مشکل ما عدم اجرای قوانین توسط مجریان قانون و اجرای سلیقه‌ای آن هاست» گفت: متأسفانه قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست و این به عنوان بزرگترین مشکل حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

به گزارش گفتارنو، رضا خادمی زاده افزود: از زمانی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادغام شدند، تمام تلاش‌ها و کوشش‌های سازمان به سمت راهداری رفته است؛ و متاسفانه حمل و نقل جاده‌ای مظلوم واقع شده است و متولی ندارد.

خادمی زاده  افزود: همین مسئله منجر شده تا قوانین به درستی اجرا نشود و نظارتی نباشد و مشکلات و خواسته‌های حمل و نقل نادیده گرفته شود و اگر هم دیده شوند، چون تمام توجهات به حوزه راهداری است، کاری انجام نمی‌شود.

رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور، در ادامه به تغییرات پی در پی در معاونت‌ها و مدیران تخصصی سازمان اشاره کرد و گفت: همین  تغییرات مرتب در حوزه معاونت حمل و نقل و مدیران اتحادیه مربوط به حمل و نقل باعث مشکلات ما شده است و باعث شده تا یک برنامه بلند مدت نداشته باشند.

خادمی زاده  تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان ها، مدیران راهدار هستند، حتی در اکثریت همان استان ها، معاونین حمل و نقلشان هم تخصصی نیست؛ بنابراین تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چه در مرکز و چه در استان‌ها به سمت و سوی راهداری رفته است.

به گفته خادمی حدود ۵ سال است که ادغام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عملیاتی شده است و از همان زمان هم  وضعیت حمل و نقل روز به روز بدتر شده است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کرمان، به اعتراضات سال گذشته رانندگان اشاره کرد و گفت: اعتراضات ما در گذشته نه برای لاستیک بود و نه برای بیمه، بلکه اعتراض اولیه ما در خصوص عدم نظارت سازمان راهداری بر قوانین بود، چرا که شرکت‌ها چه در بخش کالا و چه در بخش مسافر بیش از ۵۰ درصد از درآمد ما را دریافت می‌کردند.

او در ادامه افزود: اعتراض و اعتصاب اولیه ما در ادامه با گرانی لاستیک و موضوع بیمه هم  همراه شد، اما این‌ها اولویت اصلی ما نبوده اند، اگرچه درحال حاضر وضعیت لاستیک حادتر شده است و موضوع بیمه هم همین طور لاینحل مانده است.
برچسب ها: رضا خادمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

لطیف کار؛ تجلی عینی شرافت اخلاقی

چرا شورای اصلاح‌طلبان کرمان با خروج همفکران خود از شورای شهر مخالف است؟

31 مجتمع در حال بهره برداری ، 49 مجتمع در حال استعلام و 34 مجتمع در حال ساخت است/ واحدهای رفاهی که در مسیر رودخانه قرار دارند،  بدون مجوز ساخته شدند و زیر نظر ما نیستند

دهقان: ۳ هزار تن شکر در طی ۲ هفته به استان می‌آید و توزیع می‌شود/ حسینی نژاد: نگویید ۳ هزار تن شکر به استان می‌آید بلکه بگویید از سه هزار تن شکر وعده داده شده تنها هزار تن به استان آمده است/ در حال حاضر از ۲۰ فروشگاه کرمان، ۱۸ فروشگاه شکر ندارند/ ما نتوانستیم نیاز شکر استان را تأمین کنیم

مشکل فرم مدارس در سنوات قبل، پایین بودن کیفیت پارچه بود/ بسیاری از عفونت‌های دختران به دلیل کیفیت لباس است/در سنوات قبل هیچ کاهش قیمتی در فرم مدارس اتفاق نیفتاده است

جناب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی! این سطح از عدالت شایسته تقدیر است

دلمان برای مذاکره صادراتی قرص نیست/با تغییر مکرر قوانین، فرصت برنامه ریزی و تصمیم گیری از بنگاه‌های تولیدی گرفته شده است/ تغییر مکرر و بی ثباتی در قوانین دغدغه‌ی اصلی فعالین اقتصادی است

شهربابک به معلم مرد نیاز دارد

مس شهربابک قهرمان مسابقات فوتبال امید‌های استان کرمان شد

۴۲۰۰ مسکن مهر ساخته نشده در کرمان وجود دارد/ ۱۸۰۰ مسکن مهر پرونده قضایی دارند/ مسکن و شهرسازی به برخی از تعهدات خود عمل نکرد/ پرداخت جریمه دیرکرد و یا سود مشارکت به بانک انرژی سازنده را می‌گیرد/بانک جریمه‌هایی که ناشی از قصور سازنده نبوده است را ببخشد

پربازدید ها

دلمان برای مذاکره صادراتی قرص نیست/با تغییر مکرر قوانین، فرصت برنامه ریزی و تصمیم گیری از بنگاه‌های تولیدی گرفته شده است/ تغییر مکرر و بی ثباتی در قوانین دغدغه‌ی اصلی فعالین اقتصادی است

دهقان: ۳ هزار تن شکر در طی ۲ هفته به استان می‌آید و توزیع می‌شود/ حسینی نژاد: نگویید ۳ هزار تن شکر به استان می‌آید بلکه بگویید از سه هزار تن شکر وعده داده شده تنها هزار تن به استان آمده است/ در حال حاضر از ۲۰ فروشگاه کرمان، ۱۸ فروشگاه شکر ندارند/ ما نتوانستیم نیاز شکر استان را تأمین کنیم

31 مجتمع در حال بهره برداری ، 49 مجتمع در حال استعلام و 34 مجتمع در حال ساخت است/ واحدهای رفاهی که در مسیر رودخانه قرار دارند،  بدون مجوز ساخته شدند و زیر نظر ما نیستند

پر بحث

فرافکنی به جای پاسخگویی   (۷ نظر)

«قلاده های طلا» بسیار دقیق و موشکافانه به مباحث فتنه ۸۸ پرداخته است/کارگردانی خوب ابوالقاسم طالبی منجر به تولید فیلم خوب و تأثیر گذار شد   (۶ نظر)

شورای اصلاح طلبان تذکر دهد؛به کسی چک سفید نداده ایم   (۵ نظر)

هیچ وامی به من در پروژه عمران کرمان تعلق نگرفته است/ تمام مقامات، استاندار و نمایندگان مجلس از این پروژه حمایت کردند/ وامی که هنوز پرداخت نشده چگونه می‌تواند موجب فساد شود/در این پروژه هیچ شخص حقیقی ذی‌نفع نیست   (۵ نظر)

ده گانه ای برای دومین استاندار دولت تدبیر   (۴ نظر)

استاندار آینده کرمان باید بداند در چارچوب همین قوانین به قدرت رسیده است/ استاندار آینده به این نکته واقف باشد که قرار نیست اسطوره و قهرمان شود   (۴ نظر)

وعده سر خرمن می دهید/قیمت مرغ در کرمان بیشتر از سایر استان هاست/حتی مرغ در شهرهای سیل زده هم به قیمت 13 هزار تومان عرضه می شود   (۴ نظر)

گزارش تصویری گفتارنو از آیین تودیع و معارفه استاندار کرمان   (۳ نظر)

3 انتصاب جدید در استانداری کرمان   (۳ نظر)

زنده باد شفافیت   (۳ نظر)