کد خبر: ۳۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور در گفت‌وگو با گفتارنو مطرح کرد:
رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور به صراحت گفت: متأسفانه قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست و این به عنوان بزرگترین مشکل حمل و نقل جاده‌ای کشور است.
بزرگترین معضل ما ادغام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است/قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست/ حمل و نقل جاده‌ای متولی ندارد/ تمام تلاش‌ها به سمت راهداری رفته است/مشکل بیمه لاینحل مانده است/ مشکل لاستیک حاد‌تر شده است
 
گفتارنو/ گروه اقتصاد:

رئیس انجمن‌ صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور با بیان اینکه «بزرگترین مشکل ما عدم اجرای قوانین توسط مجریان قانون و اجرای سلیقه‌ای آن هاست» گفت: متأسفانه قوانین سلیقه‌ای اجرا می‌شود و نظارتی بر اجرای آن‌ها نیست و این به عنوان بزرگترین مشکل حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

به گزارش گفتارنو، رضا خادمی زاده افزود: از زمانی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادغام شدند، تمام تلاش‌ها و کوشش‌های سازمان به سمت راهداری رفته است؛ و متاسفانه حمل و نقل جاده‌ای مظلوم واقع شده است و متولی ندارد.

خادمی زاده  افزود: همین مسئله منجر شده تا قوانین به درستی اجرا نشود و نظارتی نباشد و مشکلات و خواسته‌های حمل و نقل نادیده گرفته شود و اگر هم دیده شوند، چون تمام توجهات به حوزه راهداری است، کاری انجام نمی‌شود.

رئیس انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور، در ادامه به تغییرات پی در پی در معاونت‌ها و مدیران تخصصی سازمان اشاره کرد و گفت: همین  تغییرات مرتب در حوزه معاونت حمل و نقل و مدیران اتحادیه مربوط به حمل و نقل باعث مشکلات ما شده است و باعث شده تا یک برنامه بلند مدت نداشته باشند.

خادمی زاده  تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان ها، مدیران راهدار هستند، حتی در اکثریت همان استان ها، معاونین حمل و نقلشان هم تخصصی نیست؛ بنابراین تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چه در مرکز و چه در استان‌ها به سمت و سوی راهداری رفته است.

به گفته خادمی حدود ۵ سال است که ادغام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عملیاتی شده است و از همان زمان هم  وضعیت حمل و نقل روز به روز بدتر شده است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کرمان، به اعتراضات سال گذشته رانندگان اشاره کرد و گفت: اعتراضات ما در گذشته نه برای لاستیک بود و نه برای بیمه، بلکه اعتراض اولیه ما در خصوص عدم نظارت سازمان راهداری بر قوانین بود، چرا که شرکت‌ها چه در بخش کالا و چه در بخش مسافر بیش از ۵۰ درصد از درآمد ما را دریافت می‌کردند.

او در ادامه افزود: اعتراض و اعتصاب اولیه ما در ادامه با گرانی لاستیک و موضوع بیمه هم  همراه شد، اما این‌ها اولویت اصلی ما نبوده اند، اگرچه درحال حاضر وضعیت لاستیک حادتر شده است و موضوع بیمه هم همین طور لاینحل مانده است.
برچسب ها: رضا خادمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)