کد خبر: ۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
شهردار کرمان:
شهردار کرمان در واکنش به این سوال که شما در برخی محافل گفتید شورا چاره‌ای جز انتخاب من نداشته است، گفت: خیر بنده این را نگفتم، من گفتم انتخاب اول نبودم و بعد از اقای سام گزینه اول بودم و اگر هم تایید نمی‌شدم نفر بعد معرفی می‌شد.
بعد از سام من اولین گزینه برای شهرداری بودم/برای شهرداری مجازی هنوز به نتیجه نرسیدیم
 
شهردار کرمان در واکنش به این سوال که شما در برخی محافل گفتید شورا چاره‌ای جز انتخاب من نداشته است، گفت: خیر بنده این را نگفتم، من گفتم انتخاب اول نبودم و بعد از اقای سام گزینه اول بودم و اگر هم تایید نمی‌شدم نفر بعد معرفی می‌شد.

به گزارش گفتارنو، سید مهران عالم زاده در خصوص حقوق معوقه کارمندان گفت: حقوق کارمندان رسمی و قرار دادی شهرداری به روز است.

وی تصریح کرد: نیرو‌های شرکتی نیز طبق قانون باید دو ماه را شرکت بپردازد بعد شهرداری به شرکت پرداخت کند که ما این را هم به یک ماه رسانده ایم.

شهردار کرمان در خصوص سرانجام خانه شهر گفت: شورا و شهرداری مسائل شهر را در نظر می‌گیرند نه یک صنف خاص را و کار بزرگی در راستای پیاده محوری انجام خواهدشد.

وی با بین اینکه حتما در خانه شهر باید کار فرهنگی صورت گیرد نه اداری گفت: ازهمین نظر خانه هنرمندان الویت دارد، اما باید با نظر مشاور باشد و نظر مشاور این است در آنجا موزه، گالری و کافه گالری بهتر است.

شهردار با بیان اینکه هتل بام در حریم جایی نیست، گفت: میراث فرهنگی مجوز هتل بام را داده است و هتل پروانه هم دارد.

عالم زاده با بیان اینکه خود مدافع میراث تاریخی است، گفت: در هتل بام اتفاقاتی افتاده و نمی‌توانیم سلیقه‌ای عمل کنیم.

او در ادامه در خصوص هتل بام خاطر نشان کرد: مجوز از میراث داده شده است و شهرداری مجوز را اخذ کرده و سرمایه گذار با مجوز کار را شروع کرده است.

عالم زاده در خصوص پروژه تراموا نیز گفت: از آنجاییکه حمل و نقل بر اساس طرح جامع ترافیک است، شرکت مجری پای کار آمده است و صحبت‌ها انجام شده و باید پیشنهادات به شورا برود و مطرح شود.

وی تصریح کرد: طرح جامع کرمان بی آر تی بوده است؛ اما این طرح هم الودگی دارد و هم برای شهر تاریخی کرمان مناسب نیست و ما در این زمینه منتظر نظر مشاوریم. هر آنچه که مشاور بگوید انجام خواهیم داد.

عالم زاده در خصوص سرمایه گذاری این پروڗه اعلام کرد: هم شرکت داخلی و هم شرکت خارجی به عنوان گزینه‌های پیش روی ما هستند که بعد از تعیین و تکلیف نهایی صحبت‌ها صورت خواهد گرفت.

عالم زاده در ادامه به چالش‌های پیش روی شهر هوشمند و جذب سرمایه گذار اشاره کرد و گفت: شهر‌های ایران در روند توسعه یک شکل نیستند، به طوریکه فیبر نوری متعلق به شهرداری، ٤ کیلومتر است که در همین دوره برای وصل کردن شهرداری مناطق به مرکز و سازمان فاوا انجام شده است.

وی ادامه داد: دو مرحله برای جذب سرمایه گذار فراخوان دادیم، اما با بهم خوردن برجام و وضعیت دلار همه برنامه‌ها را بهم ریخت.

عالم زاده با بیان اینکه لازمه داشتن شهر و شهرداری مجازی، داشتن نرم افزار است، گفت: متاسفانه برای تغییر نرم‌افزار‌هایی که شهرداری سال‌ها است با آن‌ها کار می‌کند هفت خان را طی کردیم، اما هنوز به نتیجه نرسیدیم.

عالم زاده در خصوص عدالت محوری در چهار منطقه شهر گفت: عدالت در همه مناطق اجرا می‌شود، همین که درآمد منطقه دو در منطقه چهار هزینه میشود خود دلیلی بر اجرای عدالت است.

شهردار در پاسخ به این سوال که سال قبل مصوب شد ١٠ میلیارد از پول پارکینگ هزینه پروژه عمرانی بشود و بعد از ٦ ماه برگردد، اما برنگشت، گفت: قول می‌دهیم بیش از ده میلیارد برای پارکینگ هزینه کنیم.

عالم زاده تصریح کرد: ده روز قبل به شهردار منطقه دو اعلام کردم از چهارراه طهماسب آباد تا تقاطع جهاد برای خرید و تملک پارکینگ اقدام کند. علاوه بر این سال گذشته هم چند قسمت دیگر برای پارکینگ اختصاص دادیم.

شهردار در خصوص طرح فاینانس آسفالت گفت: روزی که من به شهرداری آمدم کارخانه آسفالت تعطیل بود و مقدار زیادی قیر‌ها هم بدهکار بود.

او در ادامه افزود: ما سعی کردیم تا کارخانه را احیا کنیم، اما متاسفانه قیمت قیر به یکباره افزایش داشت، از همین رو تصمیم گرفتیم تا حدود ۴۰ میلیارد تومان در حوزه فاینانس قرار داد ببندیم که متاسفانه کماکان پیمانکاری ورود پیدا نکرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)