کد خبر: ۳۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
استعفای ماه بانو معصوم زاده رای نیاورد
ماه بانو معصوم زاده عضو شورای شهر کرمان که دلیل استعفایش را 29 نامه پاسخ نداده از طرف شهردار اعلام کرد، گفت: شهردار باید توانایی داشته باشد و برنامه های خود را که ابتدای کار اعلام کرده، به اجرا بگذارد ودنبال منابع پایدار مالی باشد.

ماه بانو معصوم زاده عضو شورای شهر کرمان که دلیل استعفایش را 29 نامه پاسخ نداده از طرف شهردار اعلام کرد، گفت: شهردار باید توانایی داشته باشد و برنامه های خود را که ابتدای کار اعلام کرده، به اجرا بگذارد ودنبال منابع پایدار مالی باشد.

معصوم زاده با بیان اینکه اساس شورا غیرحزبی بودن است گفت نگاه ما نباید غرض ورز یا حزبی باشد.

وی با اشاره به اینکه حرف زدن خیلی راحت است اما باید تضمین اجرای آن وجود داشته باشد، افزود: درخواست می کنم شهردار بار دیگر برنامه پیشنهادی خود را ورق بزند و ببینیم چند درصد آنها محقق شده و چقدر پیش رفته ایم.


در ادامه اعضا شورا با بیان اینکه بهتر است شفاف سازی کنید و دلیل اصلی خود را اعلام کنید، اظهار داشتند: اگر برای ورود به انتخابات نمایندگی مجلس استعفا می دهید ما موافقت می کنیم اما اگربه دلیل اینکه شهردار نامه هایتان را پاسخ نداده استعفا می دهید این پاک کردن صورت مسئله و شانه خالی کردن از بار مسئولیت است.

منصور ایرانمنش در واکنش به این استعفا گفت: تعجب می کنم این سبک از استعفا را تا کنون در شورای شهر ندیدم و رفتن به این دلیل صحیح نیست.

معصوم زاده در ادامه با انتشار دو فیلم که عدم وجود پل عابر پیاده مقابل بیمارستان باهنر کرمان را نشان می داد و سختی عبور و مرور بیماران را در پی داشت، خواست این حرفش را به کرسی بنشاند که دلیل کناره گیری اش همان عدم رسیدگی به درخواست هایش بوده است.


او تصریح کرد: فعلا تصمیمی برای انتخابات مجلس ندارم و با خروج از شورا می خواهم در عرصه های دیگر موثرتر باشم و مطمئن هستم در خدمت به مردم در بیرون از شورا قطعا موفق تر خواهم بود.

معصوم زاده با بیان اینکه سلامت مردم چیزی نیست که بشود از آن بگذریم، خطاب به اعضا شورای شهر گفت: اگر فرزندان خودتان هم به دلیل عدم وجود پل یا عدم خط کشی درست عابر پیاده تصادف کنند آیا از فردای آن روز خط کشی نمی کنید یا پل عابر پیاده نصب نمی کنید؟


وی بار دیگر تاکید کرد: عامل مرگ و میر کرمانی ها سکته مغزی یا بیماری قلبی نیست بلکه تصادف است.


معصوم زاده در بخش دیگری از سخنانش افزود: بنده به شهردار رای ندادم زیرا ایشان قبلا کار اجرایی نکرده بود و به همین دلیل شاهد تناقضات رفتاری در اجرای برخی برنامه های شهری هستیم.


محمد فرشاد در واکنش به این اظهارات معصوم زاده بیان داشت: البته در زمان رای گیری شما در شورا حضور نداشتید، هرچند اگر حضورهم حضور داشتید بنا به گفته های خودتان به ایشان رای نمی دادید.

شهردار نیز از معصوم زاده خواست همه 29 نامه را به شهردار بدهند تا ایشان  پیگیری کنند که چرا پاسخ داده نشده است و در جلسه بعدی برای اعضا شورای شهر و افکار عمومی مشخص شود اینطور هم که ایشان می گویند، نیست.  

در پایان این جلسه درباره استعفای دکتر ماه بانو معصوم زاده عضو شورای شهر کرمان رای گیری شد که از اعضای حاضر در جلسه، 5 رای مخالف، 5 رای موافق و یک رای ممتنع بود و مقرر شد در جلسه هفته آینده شورای شهر مجددا درباره استعفای دکتر معصوم زاده رای گیری شود.

 

برچسب ها: استعفا ، شورای شهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)