کد خبر: ۳۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
چند روز از ماجرای تصادف جنجالی اصفهان می‌گذرد. حادثه‌ای که در آن جنون سرعت و ‏پول‌های بی‌حساب منجر به کشته شدن یک جوان بیگناه شد. البته حاشیه و شایعات زیادی هم درخصوص این ‏حادثه وجود دارد. مثل همه اتفاقات مشابه. از آقازاده بودن راننده پورشه تا ارتباط پسر و دختر جوان ‏و گمانه‌زنی‌های مختلف از روی صدای دختر جوان که همه و همه باعث شده تا این تصادف خونین و ‏حواشی آن به یکی از جنجالی‌ترین حوادث‌سال جاری تبدیل شود.

چند روز از ماجرای تصادف جنجالی اصفهان می‌گذرد. حادثه‌ای که در آن جنون سرعت و ‏پول‌های بی‌حساب منجر به کشته شدن یک جوان بیگناه شد. رعایت نکردن فاصله طولی، ‏سرعت غیرمجاز و رانندگی بدون گواهینامه تنها کلمات کلیدی است که درخصوص این حادثه ‏عجیب از سوی مقامات رسمی اعلام شده است.

به گزارش شهروند، البته حاشیه و شایعات زیادی هم درخصوص این ‏حادثه وجود دارد. مثل همه اتفاقات مشابه. از آقازاده بودن راننده پورشه تا ارتباط پسر و دختر جوان ‏و گمانه‌زنی‌های مختلف از روی صدای دختر جوان که همه و همه باعث شده تا این تصادف خونین و ‏حواشی آن به یکی از جنجالی‌ترین حوادث‌سال جاری تبدیل شود. با این همه به جز مرگ تلخ ‏فرهاد طاهریان که روز یکشنبه به خاک سپرده شد، هنوز هیچ چیز دیگر درخصوص این حادثه ‏مشخص نیست. ‎

پنجشنبه هفته گذشته بود که پلیس از طریق تماس مردمی در جریان یک تصادف مرگبار قرار ‏گرفت. با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که حین کورس دو ‏خودروی پورشه، یکی از پورشه‌ها با انحراف از مسیر اصلی با یک دستگاه پراید برخورد کرده و ‏همین موضوع باعث جراحات سرنشین پراید شده است. تنها مجروح این حادثه به بیمارستان منتقل ‏شد، اما با وجود تلاش کادر درمانی، جوان حادثه‌دیده جانش را از دست داد.

از سوی دیگر مشخص ‏شد که راننده پورشه پس از تصادف شدید از صحنه گریخته است. همزمان فیلم کوتاهی از این ‏حادثه هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. آن‌طور که در این تصاویر مشخص بود یکی از ‏سرنشینان خودروی میلیاردی عربده‌کشان از خسارات وارد شده به خودرویش شکایت می‌کند و در ‏مورد راننده پراید که در این حادثه کشته شده می‌گوید: «عیبی ندارد دیه او را پرداخت ‏می‌کنیم!» همچنین در ویدیو‌هایی که از دختر مالک پورشه در فضای مجازی منتشر شده او دایما در ‏حال جیغ کشیدن است و می‌گوید که چرا جلوی من را می‌گیرید می‌خواهم سوار ماشینم بشم. ‏ماشین مال بابامه و این آقا هم برادرمه! ‏ بعد از انتشار این تصاویر و اوج گرفتن شایعات درخصوص ارتباط دختر و پسر جوان پورشه سوار با ‏مقامات مسئول، رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از اساس همه این شایعات را رد و گفت: «‏راننده جوان متواری ربطی به هیچ یک از مسئولان نداشته و «آقازاده» نبوده است.» ‏

فردای روز حادثه راننده متواری همراه پدرش به کلانتری می‌رود و خودش را معرفی می‌کند. ‏این جوان که هنوز هیچ مشخصاتی از او منتشر نشده، فاقد گواهینامه بوده است. همچنین ‏مشخص شد که دو پورشه حاضر در محل حادثه دو مالک متفاوت دارد. درواقع این ماشین‌های ‏میلیاردی متعلق به پدران دختر و پسر جوان هستند. پسر جوان از روز شنبه در بازداشت پلیس است، ‏اما از دختر پورشه سوار هیچ خبری نیست. ‏

فرهاد طاهریان نفر سوم این ماجرای خونین است. جوان ٢١ ساله‌ای که در این تصادف مرگبار ‏جانش را از دست داد. پسر بزرگ خانواده و دانشجوی مهندسی کامپیوتر بود.

آن طور که اقوام ‏فرهاد به شهروند می‌گویند او برای بنزین زدن به خیابان کارگر اصفهان رفته بود: «فرهاد اصلا ‏اهل دور دور نبود، آن شب هم رفته بود تا در خیابان کارگر بنزین بزند. اما دیگر بازنگشت، تا این ‏که فرداشب اسم او را در لیست بیمارستان دیدیم. البته لیست افراد فوت شده.»

این زن جوان که از اقوام ‏نزدیک خانواده طاهریان است در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «حال مادر فرهاد خیلی بد است. الان ‏چند روزی است که من مراقب او هستم.

فرهاد پسر بزرگ بود و یک برادر کوچکتر هم به نام فردین ‏دارد. روز یکشنبه او را به خاک سپردند و دوشنبه صبح هم مراسم یاد بود او در مسجد برگزار شد. ‏اما هیچ‌کدام از مقصران آن حادثه یا خانواده‌شان هم به این مراسم نیامدند. حتی یک تماس هم ‏با ما نداشتند. پدر فرهاد پیگیر کار است و از آن‌ها شکایت کرده. شایعه زیاد است به ما هم جواب ‏درستی نمی‌دهند، ما هم نمی‌دانیم، عده‌ای می‌گویند که پدر این پسر چند کارخانه سنگ دارد، ‏بعضی‌ها می‌گویند از مسئولان بلندپایه استانی است، اما همه این‌ها فقط شایعه است. هنوز هیچ ‏چیز برای ما هم روشن نیست. ‏»

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضرورت شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی؛ کسب‌وکارهای بدون شناسه یکتا قانونی نیست

قیمت انواع سکه و طلا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فردا 5 اردیبهشت آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند

کاهش حقوق کارگران با تعطیلی روز پنجشنبه تخلف است

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

خودروهای دارای چراغ نامناسب و نور خیره کننده توقیف می شوند

آخرین وضعیت آبی سدهای کرمان پس از بارندگی های اخیر

انتقاد از دفع لجن تصفیه خانه فاضلاب در شهر کرمان و بالازدگی فاضلاب در محدوده شهرک الهیه

پربازدید ها

صدور هشدار نارنجی با فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از استان کرمان

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان عنوان کرد: بی‌انگیزگی پزشکان متخصص برای حضور در شهرستان‌ها به دلیل کمبود زیرساخت‌های درمانی

بیشترین بارندگی برای روز چهارشنبه است / احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی

بارش شدید باران برق شهر زرند را قطع کرد / بارندگی سیل‌آسا در زرند

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه

کمبود شدید تمامی گروه‌های خونی در بم / درخواست از شهروندان برای اهدای خون

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان: برداشت گیاهان دارویی ممنوع و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود

تیراندازی با اسلحه در درگیری خانوادگی در منوجان 4 مصدوم بر جای گذاشت

افشای جزئیاتی جدید از حادثه تروریستی کرمان؛ ساچمه‌های جلیقه انفجاری آلوده بودند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)