کد خبر: ۳۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل اطلاعات استان کرمان:
مدیرکل اطلاعات استان کرمان در شورای اداری استان کرمان با بیان این مطلب که اقدامات دشمن در حوزه اقتصادی کاملا ملموس است، تاکید کرد: از اول انقلاب ایران تحریم بوده اما ظرف دو سه سال اخیر شدت آنها را با هدف به زانو در آوردن جمهوری اسلامی افزایش داده و همچنین تلاش برای ایجاد اختلال در وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی و همراه سازی سایر کشورها در این حوزه از جمله اقدامات اقتصادی دشمن علیه ایران است.

افراد باید براساس صلاحیت‌ها جذب شوند نه براساس ارتباطات فامیلی/انتخابات عملا کلید خورده/از دی ماه 96 تاکنون 220 مورد فراخوان از سوی ضد انقلاب با پوشش‌های مختلف اصناف مطرح شده/اقدامات دشمن در حوزه اقتصادی کاملا ملموس است

مدیرکل اطلاعات و رییس جامعه اطلاعاتی استان کرمان تحت فشار قرار دادن مردم ایران را یکی از برنامه‌های دشمن ذکر کرد و گفت: هدف حداقلی استکبار و دشمنان نظام تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و مردم باید بدانند که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، با جمهوری اسلامی ضعیف، بی‌تاثیر و بی‌انگیزه هیچ‌کاری ندارند بلکه با جمهوری اسلامی مقتدر و موثر در سطح منطقه مشکل داشته لذا همه توان خود را به کار گرفته اند که به هر شکل ممکن نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

 مدیرکل اطلاعات استان کرمان خردادماه در شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و بین‌الملل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و توفیقات بسیار خوبی در ابعاد مختلف علمی، فنی، هسته‌ای و امنیتی داشته است.

وی از عناد و دشمنی دشمنان نظام سخن به میان آورد و عنوان کرد: کشورهایی هستند که سرمایه‌گذاری و قشون‌کشی و امکانات و نیروهای زیادی را به منطقه اعزام کرده و تلفات بسیار زیادی را در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و یمن ایجاد کرده و امروز همین کشورها به باتلاقی برای سعودی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تبدیل شده است و آنها در جلسات خصوصی خود اذعان دارند که با امکانات خودشان بسیاری از کشورهای منطقه را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده اند

مدیر کل اطلاعات استان کرمان استعمار و استثمار کشورهای منطقه را از اهداف این کشورها دانست و بیان کرد: تنها مانع این کشورها در سطح منطقه، جمهوری اسلامی ایران است، بر همین اساس نسبت به نظام جمهوری اسلامی کوتاه نمی‌آیند و به شدت به دنبال آن هستند که به هر شکلی به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

وی به رویکردهای استکبار، صهیونیست‌ها و دیگر دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: این کشورها یک جنگ ترکیبی به تمام معنا را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند، به‌طورمثال در حوزه امنیتی، داعش را با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هر چند در حوزه جغرافیای دیگری که حداقل 20 تا 30 سال آینده ایران را درگیر می کرد؛ راه انداختند که خوشبختانه با تدبیر نظام جمهوری اسلامی ظرف 4 تا 5 سال نسخه آنان پیچیده شد.

این مقام امنیتی از سازمان‌دهی، خط‌دهی و حمایت تیم‌های تروریستی توسط دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی که در کشور وجود دارد به بیش از 99 درصد این تیم‌ها ضربه وارد کرده ایم که باید عنوان کرد که این مهم مساله کوچکی نبوده است.

مدیر کل اطلاعات استان کرمان به اقدامات دشمنان در حوزه سیاسی بر علیه ایران اشاره و تصریح کرد: تلاش‌های گسترده‌ای برای ایجاد ائتلاف علیه جمهوری اسلامی به منظور تحت فشار قرار دادن ما به‌کار گرفته‌اند. به طور مثال دشمنان در حوزه رسانه، اقداماتی در جهت عملیات روانی علیه نظام جمهوری اسلامی با هدف اینکه بتوانند اهداف خود را دنبال کنند، به‌کار گرفته‌اند که این اقدامات شامل تحریک افکار عمومی، فضاسازی مسموم و تخریب‌کننده علیه نظام جمهوری اسلامی، راه‌اندازی جنگ الکترونیک و سایبری علیه نظام و ... می‌شود.

وی با بیان این مطلب که اقدامات دشمن در حوزه اقتصادی کاملا ملموس است، تاکید کرد: از اول انقلاب ایران تحریم بوده اما ظرف دو سه سال اخیر شدت آنها را با هدف به زانو در آوردن جمهوری اسلامی افزایش داده و همچنین تلاش برای ایجاد اختلال در وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی و همراه سازی سایر کشورها در این حوزه از جمله اقدامات اقتصادی دشمن علیه ایران است.

وی تهدید سازی و ایران هراسی را از دیگر برنامه‌های دشمنان برشمرد و اظهار کرد: دشمنان به صورت جدی تلاش می‌کنند که کشورهای منطقه را متقاعد کنند که عنصر ناامنی در منطقه؛ جمهوری اسلامی است. در حالی که ما در طول انقلاب اسلامی همواره مدافع مظلوم بوده و تاریخ نشان می دهد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی ظرف 40 سال گذشته به هیچ کشوری نداشته است، اما برخی کشورهای احمق منطقه این موضوع را نپذیرفته‌ و دست به هرکاری می زنند.

مدیرکل اطلاعات و رئیس جامعه اطلاعاتی استان کرمان تحت فشار قرار دادن مردم ایران را یکی از برنامه‌های دشمن ذکر کرد و گفت: هدف حداقلی استکبار و دشمنان نظام تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و مردم باید بدانند که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، با جمهوری اسلامی ضعیف، بی‌تاثیر و بی‌انگیزه هیچ‌کاری ندارند بلکه با جمهوری اسلامی مقتدر و موثر در سطح منطقه مشکل داشته لذا همه توان خود را به کار گرفته که به هر شکل ممکن نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

به دنبال تغییر رفتار ایران هستند

وی تغییر رفتار جمهوری اسلامی را یکی از اهداف میانی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: آنها به دنبال این هستند که ایران مدافع حقوق بشر نباشد، مدافع مظلوم نباشد، کاری به کار منطقه و جهان نداشته باشد و چند وقت قبل صراحتا وزیر امور خارجه آمریکا در جلسه خصوصی در عراق اعلام کرده که اگر جمهوری اسلامی رفتار خود را تغییر دهد ما دیگر کاری به کار او نداریم بلکه حمایتش نیز می‌کنیم، لذا آنها به دنبال تغییر رفتار ایران هستند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان به زانو درآوردن و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را هدف غایی و نهایی دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون اعلام کرد و ادامه داد: برای رسیدن به این اهداف راهبردهایی برای خود طراحی کرده‌ و آنها را دنبال می‌کنند.

وی سرمایه اجتماعی را برای هر نظامی ارزشمند دانست که دشمن آن را هدف گرفته و عنوان کرد: سرمایه اجتماعی ناشی از اعتماد مردم، رضایت‌مندی مردم نسبت به نظام و امید به آینده است لذا دشمن همواره در اقدامات خود هر سه مورد را هدف قرار می دهد.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی، ایجاد اختلال در رشد و پیشرفت، مشغول‌سازی نظام جمهوری به چالش‌های درونی، ایجاد شکاف بین سطوح جامعه بخصوص بین مردم و حاکمیت، نهادینه‌سازی نارضایتی‌های عمومی با هدف ایجاد نارضایتی‌های عمومی، بی ثبات‌سازی سیاسی در نظام جمهوری اسلامی، اعتبارزدایی و مشروعیت‌زدایی از نظام جمهوری اسلامی را از جمله اهداف دشمنان نظام برشمرد.

وی با اشاره به سیاه‌نمایی‌ها و مطرح کردن فسادها در کشور گفت: هر چند که تخلفات و مفاسدی وجود دارد و این فسادها در شان نظام نیست اما نظام به طوری که دشمنان مطرح می‌کنند دچار فساد نیست بلکه سالم‌ترین سیستم اداری در نظام مشغول به کار هستند.

220 مورد فراخوان از سوی ضد انقلاب با پوشش‌های مختلف اصناف

مدیرکل اطلاعات استان کرمان از افزایش تحرکات معاندین ضد انقلاب در دو سال اخیر سخن به میان آورد و بیان کرد: از دی ماه 96 تاکنون 220 مورد فراخوان از سوی ضد انقلاب با پوشش‌های مختلف اصناف مطرح شده که با تلاش صورت گرفته همه این موارد خنثی شده است.

وی شرایط اقتصادی کشور را خاص دانست و عنوان کرد: با توجه به تحریم‌ها و فشارهایی که بر ما اعمال شده، پاشنه آشیل نظام در مباحث اقتصادی است که می‌طلبد به این حوزه توجه کنیم و مدیران باید در حوزه اقتصادی فرصت‌سازی کنند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه نظارت بر زیرمجموعه‌ها توسط مدیران مهم است، گفت: متاسفانه بعضی از محیط‌ها رها هستند در حالی که مدیران باید نقش رهبری داشته باشند و اکنون زمان اقدامات بسیجی و جهادی است و بحث سلامت بسیار مهم است و تخلفاتی که مطرح می‌شود در شان نظام نیست، بنابراین مدیران خودشان نظارت کنند.

وی اظهار کرد: حراست را به عنوان رقیب تلقی نکنید، بلکه حراست بازو و چشم مدیران است اما بعضا مدیران به حراست فضا نمی‌دهند. انتظار می‌رود که از مجموع حراست ها استفاه شود.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان بیکاری را یکی از مشکلات کشور دانست و عنوان کرد: افراد باید براساس صلاحیت‌ها جذب شوند نه براساس ارتباطات فامیلی، این تبعیضات است که مردم را بیچاره می‌کند.

مدیری که تخلیه تلفنی شود، براساس قانون حکم آن 6 ماه زندان است

وی تخلیه تلفنی مدیران یکی از مشکلات برشمرد و بیان کرد: متاسفانه در این استان به صورت تلفنی تخلیه اطلاعات انجام می‌شود، فرد با پوشش صدا و سیما و ... وارد می‌شود لذا مدیران هر فردی را به‌عنوان امین ندانند ضمن آنکه مدیری که تخلیه تلفنی شود، براساس قانون حکم آن 6 ماه زندان است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان در پایان با بیان این مطلب که تلاش ما حمایت از مدیران سالم است، خاطرنشان کرد: انتخابات عملا کلید خورده و مدیران باید طبق ضوابط و شرح وظایف عمل کنند تا برای خود و سیستم مشکل ایجاد نشود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز دوشنبه ۲۸ اسفندماه1402

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان هشدار داد: مطالبه مهریه و درخواست طلاق بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده کرمان

اضافه‌وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی/ چاقی مهمترین علت ابتلا به دیابت نوع ۲ است

وقوع باران و طوفان شن طی روزهای آینده در مناطقی از کرمان  

خروجی جشنواره رسانه و عدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی زن جوان با انگیزه اخاذی

خودروهای حادثه‌ساز تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

استان کرمان در حوزه میراث ناملموس در صدر قرار دارد

101 مصدوم و  چهارکشته تصادفی طی 24 ساعت در کرمان

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا در کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)