کد خبر: ۳۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان اصلاح سیستم اداری را در گرو اصلاح مدیران دانست و بیان کرد: تا زمانی مدیران متعهد نباشند، نمی‌توان انتظار داشت که کارمندان پایبند اجرای فعالیت های خود باشند. متاسفانه به قول و قرارهایمان عمل نمی‌کنیم به طور مثال در اول مهرماه سال 97 درخصوص یک پروژه تصمیم‌گیری شده که مشکلات آن پروژه ظرف 6 ماه حل و فصل شود اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

اصلاح سیستم اداری در گرو اصلاح مدیران است/باید مدیران به مصوبات و صورتجلسه‌هایی که امضاء می‌کنند، تعهد داشته باشند /دستگاه‌ها برنامه‌های خود در راستای رونق تولید را ارایه نداده‌اند

استاندار کرمان با انتقاد از برخی مدیران استانی در اجرای تعهدات خود گفت: در 23 آبان‌ماه سال 96 برای یک پروژه بسیار تاثیرگذار در اقتصاد و رفاه مردم تصمیم‌گیری شد، متاسفانه اقدامی برای اجرایی شدن این پروژه صورت نگرفت و دو ماه بعد دوباره برای این پروژه تصمیم‌گیری کردیم که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

 "محمدجواد فدایی" در شورای اداری استان کرمان بر اصلاح سیستم اداری تاکید و گفت: یک نظام اداری فعال وپویا قطعا ابزار کار ما برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و باید در این راستا با همکاری یکدیگر بتوانیم سیستم اداری فعالی را در استان و به تبع آن در کشور ایجاد کنیم.

وی اصلاح سیستم اداری را در گرو اصلاح مدیران دانست و بیان کرد: تا زمانی مدیران متعهد نباشند، نمی‌توان انتظار داشت که کارمندان پایبند اجرای فعالیت های خود باشند. متاسفانه به قول و قرارهایمان عمل نمی‌کنیم به طور مثال در اول مهرماه سال 97 درخصوص یک پروژه تصمیم‌گیری شده که مشکلات آن پروژه ظرف 6 ماه حل و فصل شود اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

استاندار کرمان ادامه داد: همچنین در 23 آبان‌ماه 96 برای یک پروژه بسیار تاثیرگذار در اقتصاد و رفاه مردم تصمیم‌گیری شد، اقدامی در این راستا صورت نگرفت و دو ماه بعد دوباره برای این پروژه تصمیم‌گیری شد، که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید مدیران به مصوبات و صورتجلسه‌هایی را که امضاء می‌کنند، تعهد داشته باشند اظهار کرد: معتقدم این تعهد یک تعهد شرعی است و باید به آن عمل کرد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در ادامه رفع فقر و محرومیت را از اولویت‌های استان و کشور دانست و تصریح کرد: برای رفع محرومیت باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم.

فدایی ادامه داد: 6 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر کرمان هستند که یک هزار خانوار آنها وضعیت بسیار نامناسب تری دارند لذا برنامه‌ای از سال گذشته در استان در پیش گرفتیم که هر دو خانواده را تحت حمایت یک مدیر قرار داده تا با هدایت این مدیر در راستای توانمندسازی این خانواده‌ها گام برداریم.

وی به مساله رونق تولید اشاره کرد و افزود: متاسفانه همه دستگاه‌ها برنامه‌های خود در راستای رونق تولید ارایه نداده‌اند. همچنین فقط 30 دستگاه عملکرد سال 97 خود و برنامه‌های سال 98 خود را به استانداری ارایه داده‌اند که جای تاسف دارد و باید مدیران مابقی دستگاه ها هرچه سریعتر برنامه های خود را به استانداری ارایه دهند.

استاندار کرمان در پایان ضمن گرامیداشت سوم خردادماه، بیان کرد: امیدواریم از تجربیات روز سوم خرداد و دفاع مقدس بتوانیم در راستای سربلندی کشور استفاده کنیم، همچنین در این جلسه تاکید می کنیم که مراسم ارتحال امام راحل باید با شکوه تر از گذشته در استان کرمان برگزار شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)