کد خبر: ۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده ‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: از پیگیری های مکرر برای جابجایی خودروها برای استقرار در مکان جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر همه‌ خودروها به سمت زمین مدنظر در پشت شهربازی هدایت می شود و روزهای پنجشنبه و جمعه در آنجا مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده ‌های کشاورزی شهرداری کرمان  با اشاره به چگونگی استقرار جمعه بازار خودرو در مکان جدید افزود: قبل از استقرار جمعه بازار در مکان جدید، خودروها به صورت نامنظم در حوالی میدان بیرم آباد و رو بروی میدان میوه و تره بار فروشی قدیم مستقر بودند که این امر منجر به ترافیک می شد.

محمد بابایی ادامه داد: به همین علت تصمیم گرفتیم جمعه بازار خودرو را از مکان فعلی به پشت شهربازی منقل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: زمین بدون استفاده ای پشت جایگاه سوخت سی ان جی حوالی شهربازی وجود داشت که پس از تسطیح و شن ریزی آن را محصور و برای استقرار خودروها آماده کردیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده ‌های کشاورزی شهرداری کرمان از پیگیری های مکرر برای جابجایی خودروها برای استقرار در مکان جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر همه‌ خودروها به سمت زمین مدنظر در پشت شهربازی هدایت می شود و روزهای پنجشنبه و جمعه در آنجا مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمان به رویکرد جدید جمعه بازار خودرو اشاره کرد و یاد آور شد: در طرح جدید قصد داریم 20 شغل در آن محل، ایجاد کرده و به شکل اصولی آن را ساماندهی کنیم.

بابایی با تأکید بر اینکه نسبت به خدمات ارائه شده در این جمعه بازار، هزینه‌ ورودی دریافت می ‌شود ادامه داد: ماشین های وارد شده به مجموعه، در ابتدا توسط دوربین آگاهی رصد شده و مورد استعلام پلیس قرار می ‌گیرند و توسط واحد قیمت گذاری، بر روی خودروها قیمت انجام می ‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی افزود: داخل این مجموعه قرار است؛ چندین غرفه شامل کارواش، تست رنگ و امور قرارداد ها تعبیه شود که علاوه بر موارد ذکر شده، تزیینات مربوط به خودور، غرفه مواد غذایی و چند غرفه دیگر جهت رفاه حال همشهریان در نظر گرفته شود.

وی ایجاد مکانی برای استراحت را نیز از جمله امکانات این مجموعه ذکر کرد و گفت: به احتمال زیاد نمایندگی بیمه نیز در این مجموعه مستقر می‌ شود و جهت نظم بخشی هر کدام از انواع خودروهای آماده فروش، در مکانی خاص و مشخص قرار می ‌گیرند.
بابایی با اشاره به امکان خرید و فروش خودرو در این مجموعه افزود: با توجه به این که بیش از نیمی از خودروهای آماده‌ معامله، خارج از شهرستان کرمان هستند عوارض خودرو همان جا به حساب شهرداری واریز شده و علاوه بر آن، خلافی خودرو نیز به طور کامل تسویه حساب می ‌شود.

وی از ایجاد مکانی برای معاینه فنی خودرو در این مکان خبر داد و تصریح کرد: همچنین نماینده ای از صنف بنگاه داران برای عقد قرارداد و عقد قولنامه در این مجموعه مستقر می شود.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، هدف از تجهیز جمعه بازار خودرو را خدمت به همشهریان عنوان کرد و افزود: بزودی با عقد قرارداد، این مجموعه با امکانات جدید و ویژه به همشهریان خدمات رسانی خواهد کرد تا مردم بتوانند با اطمینان خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)