کد خبر: ۳۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
مصطفی پورمحمدی در راهپیمایی روز قدس در کرمان:
مشاور رییس قوه قضائیه: گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که اگر امروز با یهود و صهیونیست مبارزه کنیم، به معنای آن است که با تمدن تجاوزکارانه امروز جریان استکبار مبارزه کرده ایم و این مبارزه، یک جنگ عظیم تمدنی است و حرکت مردم مسلمان ایران و دنیا یک حرکت ماندگار در تاریخ بشریت و امت اسلامی است.
هویت صهیونیزم بر نژاد پرستی است
 
مشاور رییس قوه قضائیه: گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که اگر امروز با یهود و صهیونیست مبارزه کنیم، به معنای آن است که با تمدن تجاوزکارانه امروز جریان استکبار مبارزه کرده ایم و این مبارزه، یک جنگ عظیم تمدنی است و حرکت مردم مسلمان ایران و دنیا یک حرکت ماندگار در تاریخ بشریت و امت اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز ۱۰ خردادماه در راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان گفت: روز قدس روز اسلام است و این روز بدون شک برجسته‌ترین عمل عمل عبادی، سیاسی و انقلابی امت اسلامی است.

وی ادامه داد: روزه داران و شب زنده داران پس از یک ماه صیام و قیام در روزه داری با حرکتی هماهنگ و منسجم در یک جریان طوفنده و انقلابی با هدف‌های روشن و شفاف و نگاهی به آینده با آرمان‌های بزرگ، همه با هم برای یک هدف حرکت می‌کنیم، فریاد می‌زنیم، با مشت‌های گره شده، عزم‌های استوار و قدم‌های استوار برای رسالت بزرگ انسانی، اسلامی و انقلابیمان؛ بر می‌داریم که باید در همین راستا درود فراوان بر مرد الهی و آن پیر روشن ضمیر امام بزرگوار رحمت اله علیه بفرستیم که با الهامات غیب‌گونه و معجزه آسای خود این حرکت انقلابی و سیاسی را در جلوی پای امت اسلامی قرار داد و اکنون ۴ دهه است که از این چشمه‌سار روشنایی، رهایی و هدایت سیراب می‌شویم.

مشاور رییس قوه قضائیه ضمن طلب عمر طولانی برای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: درود بر شما مردان و زنان قهرمان، حق‌طلب و خداجو که همچنان در این مسیر هوشمندانه و آگاهانه با حضور پرشور و حماسه‌ساز و با مشت‌های گره کرده این جریان خونبار، اما افتخار آمیز را همواره زنده و این مشعل را برافراشته نگهداشته‌اید.

وی با مرور کوتاهی بر تاریخ این نقطه حساس جغرافیای جهان، عنوان کرد: ما نیازمندآگاهی عمیق و معرفت دقیق از این حادثه هستیم که چرا پس از ۱۴۰ سال که از مقدمه چینی برای اشغال فلسطین و تشکیل دولت غاصب صهیونیستی گذشته، اما اکنون بحث معامله بزرگ قرن مطرح شده است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی به تشریح تاریخ سرزمین فلسطین پرداخت و تصریح کرد: حدود ۴ هزار سال قبل حضرت ابراهیم حرکت خود برای اقامت در عرض سرزمین مقدس فلسطین را انجام می‌دهد و بعد‌ها حضرت یعقوب، حضرت یوسف، حضرت سلیمان و حضرت داوود در این سرزمین بودند تا ۱۲۵۰ سال قبل از میلاد، قوم بنی اسرائیل در این سرزمین مستقر شدند.

وی با اشاره به فتح بیت‌المقدس توسط مسلمانان بدون جنگ اظهار کرد: در این برهه زمانی و در این سرزمین بسیاری از مسیحیان و برخی از یهودیان به دلیل پیش‌بینی‌های کتاب‌های مقدس شان، اسلام را با آغوش باز می‌پذیرند و با کمترین درگیری این فتح صورت می‌گیرد، اما در حدود ۹۰۰ سال قبل صلیبی‌ها از روم، هجمه به فلسطینیان را آغاز کردند، اما در سال ۱۱۸۷ میلادی حاکمیت اسلامی مجددا بر این سرزمین مسلط می‌شود.

وزیر سابق دادگستری اظهار کرد: سازمان ملل در اواخر قرن نوزدهم، در حالی تشکیل دولت صهیونیست را به رسمیت شناخت که جمعیت آن‌ها کمتر از ۳۰ درصد و حدود ۶ درصد زمین‌های این سرزمین را داشت و در آن زمان سازمان ملل ۵۶.۵ درصد این سرزمین را به یهودی‌ها اعطا می‌کند.

پورمحمدی به تشریح اهمیت تحولات اتفاق افتاده در این منقطه جغرافیایی پرداخت و بیان کرد: در سال ۱۹۵۷ حدود ۹ سال پس از تشکیل رژیم غاصب صهیونیست، اسرائیل با همکاری دولت فرانسه، که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانست، اولین نیروگاه اتمی را در اسرائیل ساخت و ۹ سال بعد صاحب ۶ بمب اتم می‌شود که براساس آخرین آمار اسرائیل هم اکنون حدود ۲۰۰ بمب اتم در اختیار دارد.

مشاور رییس قوه قضائیه اظهار کرد: هم اکنون جمعیت سرزمین فلسطین حدود ۹ میلیون نفر است که ۶ میلیون نفر آن‌ها آواره و ۳ میلیون نفر آن‌ها تحت فشار و سیطه ظلم صهیونیست به سر می‌برند.

وی با طرح سوالی‌های که چرا دنیای استکبار موضوع اسرائیل برایشان مهم است؟ و چرا نظام سلطه شیشه عمر خود را در اختیار این دولت متجاوز قرار ست؟ به آیاتی از کلام الله مجید اشاره کرد و افزود: قرآن تعریف‌هایی شفاف و زیادی از شحصیت و هویت یهود دارد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان این مطلب که هویت این قوم بر نژاد پرستی است، ادامه داد: امروز کل جمعیت یهودیان دنیا ۱۸ میلیون نفر است که فوق العاده نژاد پرست هستند به طوری که حتی ازدواج با غیر از خود را انجام نمی‌دهند و خود را نژاد برتر می‌دانند.

وی یهودیان را مبدع تفکر مادی گرای دانست و بیان کرد: از حدود چند سال قبل تا به امروز برجسته‌ترین نظریه پردازان و فیلسوفان غربی یهودی هستند.

مشاور رییس قوه قضائیه با بیان این مطلب که این قوم دلبستگی شدید به دنیا دارند، عنوان کرد: آتش افروزی و آدم کشی در دنیا از دیگر هویت‌های یهود است ضمن آنکه پیمان شکنی نیز دیگر هویت‌های یهود است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی خاطر نشان کرد: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که اگر امروز با یهود و صهیونیست مبارزه کنیم، به معنای آن است که با تمدن تجاوزکارانه امروز جریان استکبار مبارزه کرده ایم و این مبارزه، یک جنگ عظیم تمدنی است و حرکت مردم مسلمان ایران و دنیا یک حرکت ماندگار در تاریخ بشریت و امت اسلامی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)