کد خبر: ۳۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنان تند نماینده سابق بم در راهپیمائی روز قدس در ریگان
نماینده سابق بم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی ما این است که ما برخی مسئولین بی‌حال، خسته و تنبل داریم، نگرانی ما روحیه اشرافی گری مسئولین است، نگرانی ما عدم اعتماد به جوانان است، نگرانی ما فساد برخی از مسئولین است، نگرانی ما فضای مجازی که رهاست و دارد آسیب میزند به دین و دیانت جامعه ما، نگرانی ما عملکرد غلط برخی از مسئولین است.

مشکل کشور ما فکرهای پوسیده، روح‌های جن‌زده و جسم‌های خسته و قلب‌های زنگار زده/ مشکلات کشور ما به خاطر برخی مسئولین بی‌خاصیت، بی‌انگیزه، ترسو، تنبل، بی‌تدبیر، پرمدعا و دروغ‌گوست

نماینده سابق بم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی ما این است که ما برخی مسئولین بی‌حال، خسته و تنبل داریم، نگرانی ما روحیه اشرافی گری مسئولین است، نگرانی ما عدم اعتماد به جوانان است، نگرانی ما فساد برخی از مسئولین است، نگرانی ما فضای مجازی که رهاست و دارد آسیب میزند به دین و دیانت جامعه ما، نگرانی ما عملکرد غلط برخی از مسئولین است.

به گزارش گفتارنو به نقل از طلوع ارگ حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در جمع راهپیمایان قدس در شهرستان ریگان اظهار داشت: راهپیمایی با امنیت تیری بر قلب ظالمان عالم، اسرائیل و آمریکای جنایتکار است.

رئیس دادگاه انقلاب تهران بیان داشت: برخی افراد در کشور ما حضور دارند و از روی آگاهی و یا ناآگاهی می‌گویند سایه جنگ بر روی کشور ما هست و به خاطر بعضی مشکلات پای میز مذاکره می‌روند. آمریکایی‌ها و کشورهای غارتگر و سلطه‌گر و ظالم فقط و فقط دنبال این هستند تا مقاومت ما را در جمهوری اسلامی بشکنند.

وی ادامه داد: امروز ما هیچ راهی جزء مقاومت نداریم، هیچ راهی جزء اتکا به نیروی داخلی خودمان نداریم و امروز ما مشکلات خودمان را باید در داخل کشور خودمان حل کنیم اگر کسی نگاهش به آمریکا باشد این نگاه مزدورانه است نگاهی است که فریب‌خورده است. نگاه‌هایی که بخواهد از سمت دشمن مشکلات ما را حل کند نگاه‌های خطرناکی است.

رئیس دادگاه انقلاب تهران عنوان داشت: آمریکا با تمام هیمنه‌اش آمد به خلیج‌فارس به خیال کور و باطل خودش که مثلاً بخواهد زهرچشمی بگیرد اما با سرافکندگی برگشت و رفت و امروز پیاپی اعلام می‌کنند و پیام می‌فرستند که شما به‌پای میز مذاکره بیایید. آن‌ها در گل و باتلاقی فرورفتند که اگر هوشیاری ما و مقاومت ما ادامه پیدا کند و اگر دشمن ما را نفریبد ما حتماً و حتماً آمریکا را شکست خواهیم داد.

وی در ادامه بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا رو به افول و چیزی از آمریکا باقی نمانده است. امروز مشکل جامعه ما فقط مشکل تحریم‌ها نیست تحریم‌ها شاید اثر داشته باشد اما مشکل جامعه ما مشکل مدیریت است، مشکل کشور ما فکرهای پوسیده، روح‌های جن‌زده و جسم‌های خسته و قلب‌های زنگار زده و فاسدی است که بخواهند برای مملکت ما تصمیم بگیرند. امروز مشکلات کشور ما به خاطر برخی مسئولین بی‌خاصیت، بی‌انگیزه، ترسو، تنبل، بی‌تدبیر، پرمدعا و دروغ‌گوست.

وی عنوان کرد: ما از زمانی که رهبری فرمودند آمریکا رو به افول است این را باور داریم اما نمی‌دانیم چرا برخی مسئولین ما این را باور نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام غضنفر آبادی تصریح داشت: این مشکلاتی که وجود دارد ما باتدبیر و برادری و اتحاد خودمان حتماً پشت سر خواهیم گذاشت ما نگران جنگ با آمریکا نیستیم ما از جنگ با آمریکا واهمه‌ای نداریم چون ما مسلمانیم و عزت، شجاعت و شرف داریم. ما وارثان کربلاییم. ما نگران برخی مسئولین ترسو هستیم ما نگران برخی تصمیم‌هایی هستیم که نفوذی‌ها دارند اجرا می‌کنند. نگرانی ما ناامید کردن مردم توسط عده‌ای فریب‌خورده است، نگرانی ما ندیده گرفتن ظرفیت‌های درونی نظام است. نگرانی ما این است که ما به خوداتکایی توجه نکنیم. نگرانی ما جوانان بیکار ما هستند که سنشان بالا می‌رود.

وی ادامه داد: نگرانی ما این است که ما برخی مسئولین بی‌حال، خسته و تنبل داریم، نگرانی ما روحیه اشرافی گری مسئولین است، نگرانی ما عدم اعتماد به جوانان است، نگرانی ما فساد برخی از مسئولین است، نگرانی ما فضای مجازی که رهاست و دارد آسیب میزند به دین و دیانت جامعه ما، نگرانی ما عملکرد غلط برخی از مسئولین است.

وی افزود: اگر نیروهای انقلابی، جهادی، پرتحرک، پرتلاش و دلسوز عرصه خدمت‌رسانی را در دست بگیرند این مشکلات حل خواهد شد.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران در پایان گفت: مگر می‌شود از درون ماشین فهیمید مردم خوشحال هستند یا غمگین، مشکل‌دارند یا ندارند. این واقعاً باعث شرمندگی برای هر انسانی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)