کد خبر: ۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان صورت مطرح شد
فدائی حذف کردن پروژه ها را غیرقابل قبول دانست و از معطلی پنج ساله طرح گردشگری هنزاء، بلاتکلیفی کارخانه پلاسمای خون کرمان به دلیل عدم تامین مالی و پتروشیمی کرمان انتقاد و خاطرنشان کرد: چگونه می شود این دلایل را پذیرفت.

انتقاد استاندار از معطلی پنج ساله طرح گردشگری هنزاء، بلاتکلیفی کارخانه پلاسمای خون و پتروشیمی کرمان/ از 26 معین اقتصادی فقط 9 مورد عملکرد قابل فبولی دارند

استاندار کرمان با بیان اینکه هدف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، بهبود وضع مردم و رفع مشکلات جامعه است، عنوان کرد: تعطیلی این پروژه‌ ها به دلیل تعلل در تامین منابع و اجرا قابل قبول نیست.

محمدجواد فدائی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه اجرای طرح ها، برنامه ها و پروژه ها باید به بهبود وضع مردم و حل مشکلات جامعه منجر شود عنوان کرد: اگر بخواهیم با هر دلیل و توجیهی در تامین منابع و اجرای پروژه کوتاهی و تعلل کنیم، به معنی بی توجهی به مشکلات مردم و تغییر شاخص های جامعه است.

وی کار و فعالیت بیشتر برای کاهش مشکلات موجود را لازم دانست و افزود: با این دید به پروژه ها نگاه کنیم که می خواهیم در مدت زمانی مشخص، بر وضعیت استان از لحاظ اقتصاد، معیشت مردم، کاهش و رفع فقر و محرومیت تاثیرگذار باشیم و این امر نیاز به فعالیت قابل توجه و اعتقاد جدی دارد.

استاندار کرمان ادامه داد: اصلاً قابل قبول نیست به سادگی بگوییم پروژه ای به دلیل مشکلی تعطیل شود، با این تعطیلی در حقیقت کمبودها را می پذیریم و نمی خواهیم برای رفع آنها اقدامی انجام دهیم.

فدائی حذف کردن پروژه ها را غیرقابل قبول دانست و از معطلی پنج ساله طرح گردشگری هنزاء، بلاتکلیفی کارخانه پلاسمای خون کرمان به دلیل عدم تامین مالی و پتروشیمی کرمان انتقاد و خاطرنشان کرد: چگونه می شود این دلایل را پذیرفت.

وی ابراز داشت: کمیته های مربوطه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۸ را نهایی کنند و به موازات آن پروژه های ملی ابلاغی را هم برش استانی تهیه شود.

استاندار کرمان با اشاره به عملکرد معین های اقتصادی استان عنوان کرد: پیش از این قرار بر این برنامه بود که معین های اقتصادی برنامه سه ساله خود را پیشنهاد دهند که این کار انجام شد و با تک تک آنها جلسه بررسی برنامه ها را برگزار کردیم و اکنون بر اساس آنها در حال کار هستند.

وی بیان داشت: از ۲۶ مورد معین اقتصادی بررسی شده، ۹ مورد عملکرد قابل قبول، ۱۰ مورد عملکرد متوسط و هفت مورد عملکرد خوبی ندارد که یا باید حذف شوند یا ساز و کار خود را تغییر دهند.



منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)