کد خبر: ۳۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان،در گفت و گو با گفتارنو مطرح کرد:
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان گفت: به جز موارد غیر قابل پیش بینی مانند حوادث طبیعی، آسیب به شبکه های برق، تیرهای برق و خاموشی های برنامه ریزی شده، که برق به صورت مقطعی قطع خواهد شد، قطعی برق دیگری نخواهیم داشت.

گفتارنو/ سمیرا کریمی افشار:

پس از یک دوره طولانی خشکسالی، بارندگی های اخیر نویدبخش آغاز ترسالی در بین افکار عمومی شد، پس از این بارندگی ها در بین افکار عمومی اینگونه تلقی می شود که احتمالا در تابستان 98 کمتر با قطعی برق مواجه خواهند بود.

اما این در حالی است که با شروع فصل تابستان در برخی از مناطق استان و در ساعات اوج گرما شهروندان با خاموشی های مقطعی مواجه بودند.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان،گفت: کرمان در تابستان امسال به دلیل کمبود برق خاموشی نخواهد داشت.

 امیر جهانشاهی در گفت وگو با گفتارنو تصریح کرد: به جز موارد غیر قابل پیش بینی مانند حوادث طبیعی، آسیب به شبکه های برق، تیرها ی برق و خاموشی های برنامه ریزی شده، که برق به صورت مقطعی قطع خواهد شد؛ قطعی برق دیگری نخواهیم داشت.


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان تاکید کرد: ما در کرمان کمبود یا کسری برق نداریم و حدود 300 مگاوات افزایش تولید برق در استان داریم به طوریکه تولید برق در کرمان بیش از مصرف استان است.

به گزارش گفتارنو، جهانشاهی ، با بیان اینکه در سال پیش رو با توجه به اینکه نیروگاه های برق آبی در مدار قرار گرفتند و بارندگی ها نیز مناسب تر بود، گفت: تابستان امسال اکر شهروندان حداقل به میزان 10 درصد صرفه جویی در ساعت های اوج بار ( 12 ظهر تا 16 بعد از ظهر و 19 تا 23 شب کمتر از وسایل برقی پر مصرف و همچنین دور کند کولر استفاده کنند) داشته باشند و مدیریت مصرف برق را اعمال کنند، تابستان امسال برای هیچ کس در شمال استان خاموشی نخواهیم داشت.

او ادامه داد: قطعی های مقطعی که در تابستان رخ می دهد به دلیل حوادثی است که برای شبکه برق و تیرهای برق رخ می دهد و یا اینکه اتصالی و سیم سرقتی اتفاق می افتد.

جهانشاهی تصریح کرد: یکسری از خاموشی ها نیز برنامه ریزی شده است که در تمام طول سال اعمال می شوند. این خاموشی ها به دلیل تعمیرات و نوسازی شبکه های توزیع برق انجام می شوند.

او اضافه کرد: این خاموشی ها یی که به آنها اشاره شد جدا از خاموشی های ناخواسته ای است که به دلیل کمبود تولید برق اتفاق می افتد.


جهانشاهی در ادامه با بیان اینکه قبض های برق کاغذی از اول تیرماه حذف شده اند و قبوض برق به صورت پیامکی برای شهروندان ارسال می شود، تصریح کرد: شهروندان می توانند با ارسال کد # شناسه قبض*p* به سر شماره 2000341121 شماره موبایلشان را در سامانه مشترکین شرکت برق ثبت کنند تا از این پس قبض برق برایشان پیامک شود.

او خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد مستأجر بود و خواست جابجا شود می تواند با همان شماره موبایل قبلی کد #شناسه قبض*D* را به همان سر شماره ارسال کند تا شماره موبایلش از سامانه حذف شود و با شناسه جدید مجدد در سامانه مشترکین ثبت شود.

جهانشاهی همچنین اضافه کرد: ارسال پیامک همگی رایگان است و هیچگونه هزینه ای برای شهروندان ندارد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان، هشدار داد: شهروندان مراقب ماموران برق که به منازلشان می روند باشند، و در صورتی که خواستند مبلغ قبض را از طریق کارت خوان پرداخت کنند حتما از مامور برق کارت شناسایی که مهر شرکت برق در آن درج شده است را بخواهند و مامور برق بایستی حتما لباس شرکت برق را بر تن داشته باشد.

جهانشاهی در خصوص گلایه برخی از مشترکین که معتقدند در حالیکه افزایش مصرف برق ندارند اما مبلغ قبض برقشان بالا است، گفت: در این خصوص مردم قضاوت های شخصی انجام می دهند چرا که کنتورهای برق دیجیتال ما روی ساعات میان باری، کم باری و پرباری تنظیم شده اند و میزان مصرف مشخص است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)