کد خبر: ۳۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان در پاسخ به این سوال که آیا استاندار کرمان قصد تغییر فرماندار یا مدیری را داشته و این موضوع در دستور کار قرار دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران وجود ندارد و تغییراتی که مدنظر استاندار کرمان بوده، انجام شده است اما ممکن است در شرایط خاص این موضوع به‌وقوع بپیوندد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان در پاسخ به این سوال که آیا استاندار کرمان قصد تغییر فرماندار یا مدیری را داشته و این موضوع در دستور کار قرار دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران وجود ندارد و تغییراتی که مدنظر استاندار کرمان بوده، انجام شده است اما ممکن است در شرایط خاص این موضوع به‌وقوع بپیوندد.

دکتر "عباس تقی‌زاده" در خصوص تعداد مدیرانی که به واسطه کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسئولیت خود استعفا داده‌اند، گفت: اطلاع دقیقی از تعداد مدیرانی که در سطح استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند، نداریم.

وی از استعفای سه نفر از فرماندار استان کرمان به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: آقایان مکی‌آبادی فرماندار سیرجان، حجتی فرماندار منوجان و امینی‌روش فرماندار جیرفت به این منظور از سمت خود استعفا داده‌اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با بیان این مطلب که در حوزه شهرستان کرمان استعفای مدیر ادارات به دلیل کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته‌ایم، تصریح کرد: باید منتظر آغاز ثبت‌نام انتخابات (10 الی 16 آذرماه) باشیم تا مشخص شود کدام مدیران در سطح استان کرمان به این منظور استعفا داده‌اند.

وی در خصوص سخنان معاون وزیر کشور در زمینه اینکه تا بعد از انتخابات تغییر استاندار و یا فرمانداری را نخواهیم داشت، عنوان کرد: این رویه‌ای است که در نزدیکی انتخابات همواره وجود داشته است اما این به معنای بسته بودن باب تغییر فرمانداران و مدیران نیست اما در این ایام تغییر آنها در اولویت کار دولت قرار ندارد اما در شرایط خاص این مهم صورت می‌گیرد به طورمثال فرماندار یا مدیری به هر دلیلی استعفا دهد، استعفای وی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تغییر مدیر یا فرماندار صورت خواهد گرفت.

تقی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا استاندار کرمان قصد تغییر فرماندار یا مدیر داشته و این موضوع در دستور کار قرار دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران وجود ندارد و تغییراتی که مدنظر استاندار کرمان بوده، انجام شده است اما در شرایط خاص این مهم به‌وقوع می‌پیوندد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)