کد خبر: ۳۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در در جلسه شورای اداری استان مطرح کرد:
استاندار کرمان بخشی از صحبت هایش با بیان اینکه ما مسئولیت و فهم مشترک در دستگاه های اجرایی نداریم، به صراحت گفت: برخی منتقدین، از من به عنوان فردی با گفته های تلخ یاد می کنند اما ما فقط در یک مورد در ۲۰ اسفندماه ۹۶ یک سرمایه گذار برای یک هتل ۵ ستاره در کرمان داشتیم که از طریق پنجره واحد عمل کرده و پس از دریافت مجوزها به ادارات مربوطه رفته اما تاکنون زمین به این فرد واگذار نشده است. خوب دلیل چیست ؟

گفتار نو/ گروه جامعه

استاندار کرمان در چهارمین جلسه شورای اداری استان، پویا کردن و بهبود سیستم اداری را مهمترین و اولین برنامه خود دانست و به صراحت از عملکرد دستگاه های اجتماعی در این زمینه و عدم همکاری و تفهیم مشترک بین دستگاه ها گلایه کرد.

محمد جواد فدایی در این جلسه با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور، اسیب های اجتماعی است که حتی در برنامه های دولت و وزارت کشور هم قرار گرفته است گفت: در خیلی از امور من جمله این موضوع ما به جای اینکه به برخورد با علت بپردازیم با معلول برخورد می کنیم.

فدایی در این رابطه خاطر نشان کرد: اسیب های اجتماعی علت هایی دارد و این مقابله با معلول یک مقابله اساسی نیست و شاید مسکن باشد.

او در ادامه حاشینه نشینی، کاهش امار ازدواج و افزایش طلاق را نتیجه بیکاری و عدم اشتغال مردم دانست و در ادامه صحبت هایش با ارائه مثال های موردی از وضعیت اشتغال مردم گلایه کرد.

بنا به گفته های استاندار کرمان بخش عمده ای از زندانین کهنوج که به قاچاق مواد مخدر مبادرت کرده اند بیکاری را به عنوان علت این امر دانسته اند.

فدایی در ادامه صحبت هایش به تجربه شخصی خود به یکی از روستاها و درخواست اشتغال برای یک دکترای ریاضی اشاره کرد و گفت: درامد خالص سالیانه یک واحد صنعتی ما ۵ هزار میلیارد تومان است که این رقم ۶ برابر اعتبارات عمرانی استان است اما با وجود چنین قابلیت ها و ظرفیت هایی در استان بنده بعد از گذشت سه ماه هنوز نتوانسته ام برای این خانواده محروم شغلی پیدا کنم.

استاندار کرمان بخشی از  صحبت هایش با بیان اینکه ما مسئولیت و فهم مشترک در دستگاه های اجرایی نداریم، به صراحت گفت: برخی منتقدین، از من به عنوان فردی با گفته های تلخ یاد می کنند اما ما فقط در یک مورد در ۲۰ اسفندماه ۹۶ یک سرمایه گذار برای یک هتل ۵ ستاره در کرمان داشتیم که از طریق پنجره واحد عمل کرده و پس از دریافت مجوزها به ادارات مربوطه رفته اما تاکنون زمین به این فرد واگذار نشده است. خوب دلیل چیست ؟

او در ادامه به برخی اظهار نظر ها مبنی بر زمین خواری این فرد اشاره کرد و گفت: می بایست ضوابط و مقرراتی برای جلوگیری از  این موارد گداشت نه اینکه سیر انجام کار را طولانی کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)