کد خبر: ۳۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
گفتارنو از نمایشگاه مبلمان و لوستر کرمان گزارش می‌دهد
بنا به گفته فروشندگان و غرفه داران، خرید در این نمایشگاه پس از پرداخت یک پیش پرداخت جزئی ثبت و ۱۰ روز بعد تحویل خریدار می‌شود، اما نکته جالب حرفی بود که یکی از فروشندگان هنگام خرید به من زد، به گونه‌ای که هنگامی که خواستم خرید را به روز بعد موکول کنم به من گفته شد که در حال حاضر جنس را به چشم دیده و همان را تحویل می‌گیرید، اما در روز اخر این امکان وجود ندارد و ممکن است که هر چیزی را به شما تحویل دهند.
گفتارنو/ گروه اقتصاد:

این روز‌ها کرمان میزبان نمایشگاه مبلمان و لوستر است، نمایشگاهی که به گفته فعالان و متخصصین بازار یکی از پردامد‌ترین نمایشگاه‌ها در بین اقلام نمایشگاهی است و همین مسئله هم منجرشده است که افراد زیادی راغب به برگزار این نوع از نمایشگاه‌ها باشند. موضوعی که که گا‌ها منجر به ورود افراد متفرقه به این صنعت شده است.

ان طور که در متن بنر‌های سطح شهر امده، این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق واقع در جاده باغین و با مدیریت شرکت الوند کیان خلیج فارس برگزار می‌شود.

علاقه من به نمایشگاه و همزمانی خرید لوستر با برگزاری این نمایشگاه منجر شد تا به جهت بررسی اقلام و قیمت‌ها به این نمایشگاه سری به زنم، کما این که به این طریق امکان دیدن اقلام متنوع تری را هم داشتم و می‌توانستم خریدم را با اطمینان بیشتری انجام دهم.

در هنگام ورود به نمایشگاه شاهد حضور دستفروشانی بودم که به فروش اقلامی، چون فرفره و سایر اقلام پلاستیکی بر روی زمین می‌پرداختند، اگر چه این صحنه‌ها را پیش از این در سایر نمایشگاه‌های برگزار شده در سطح شهر دیده بودم، اما دیدن این موارد ان هم در نمایشگاهی در سطح نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کمی خاطرم را مکدر کرد و باعث شد در بدو ورود کمی دید منفی نسبت به این نمایشگاه داشته باشم.

ساعات اولیه نمایشگاه بود و جمعیت نسبتاً خوبی برای حضور در آن آمده بودند به گونه‌ای که اکثر سالن‌ها از تراکم جمعیتی نسبتا خوبی برخوردار بود، تنوع غرفه‌های مبلمان نیز به نسبت خوب بود و با توجه به لهجه‌های متفاوت فروشندگان به نظر می‌رسید که از جای جای کشور برای حضور در این نمایشگاه غرفه تهیه کرده اند.

اگر چه این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه بین المللی مبلمان و لوستر معرفی شده است، اما به غیر یک سالن و ان هم شاید کمتر از ۱۰ غرفه به نمایش لوستر اختصاص داده نشده بود، نکته جالب حضور یک الی دو غرفه برای فروش تشک و فرش بود که اگر چه ارتباط چندانی با نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر نداشت، اما تبلیغاتش به طور مکرر از بلندگو‌های حاضر در سالن‌ها شنیده می‌شد.

بنا به گفته فروشندگان و غرفه داران، خرید در این نمایشگاه پس از پرداخت یک پیش پرداخت جزئی ثبت و ۱۰ روز بعد تحویل خریدار می‌شود، اما نکته جالب حرفی بود که یکی از فروشندگان هنگام خرید به من زد، به گونه‌ای که هنگامی که خواستم خرید را به روز بعد موکول کنم به من گفته شد که در حال حاضر جنس را به چشم دیده و همان را تحویل می‌گیرید، اما در روز اخر این امکان وجود ندارد و ممکن است که هر چیزی را به شما تحویل دهند.

تنها این جملات نبود که حس بی اعتمادی را در من تقویت کرد بلکه رفتار برخی از فروشندگان و غرفه داران نیز تاثیر مشابهی در من داشت به گونه‌ای که هنگام بازدید از نمایشگاه به کررات شاهد اصرار فروشندگان به خرید در همان موقع و بدون دیدن سایر غرفه‌ها بودم.

شاید یکی از بارزترین نکات یک نمایشگاه قیمت پایین و تنوع اقلام باشد، اگر چه در بحث نمایشگاه مبلمان تا حدی شاهد این تنوع بودم، اما در سایر اقلام این تنوع مشاهده نشد. در خصوص قیمت نیز علی رفم تخفیف‌های ۲۰ و یا گاهاً ۴۰ درصدی برخی اقلام مانند لوستر و تشک قیمت‌ها بعد از تخفیف همانند اجناس موجود در مغازه‌های کرمان بود و حتی در مواردی کمی بالاتر نیز بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)