کد خبر: ۳۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان در خطبه های خود چه گفتند:
به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها، کودتای ۲۸ مرداد، دشمنی آمریکا و به دنبال آن تحریم وزیر امور خارجه محور‌های اصلی صحبت‌های این هفته ائمه جمعه را تشکیل می‌داد. آزادی شیخ زکزاکی و درمان او در هند و همچنین مقاومت در برابر دشمن و جنگ اقتصادی از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان بود.

چرا اروپا در برجام خفه شده؟/وزیر امور خارجه را تحریم کردند فقط به خاطر اینکه گفت ازآرمان هایمان کوتاه نمی آییم/آمریکا باید بداند توی این کشور یکی زدن و ده تا خوردن مُد شده است/با کاروان های عروسی مزاحم، برخورد قاطع شود

به گزارش گفتارنو و به نقل از خبرگزاری ها، کودتای 28 مرداد، دشمنی آمریکا و به دنبال آن تحریم وزیر امور خارجه محورهای اصلی صحبت های این هفته ائمه جمعه را تشکیل می داد. آزادی شیخ زکزاکی و درمان او در هند و همچنین مقاومت در برابر دشمن و جنگ اقتصادی از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته استان بود.

نام شهر نام خطیب  ائمه در خطبه های خود چه گفتند
کرمان  حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

تمامی اختلافات سیاسی و جناحی چنانچه توسط افراد سنجیده شود رخ نخواهد داد و پرونده ای شکل نخواهد گرفت.

جایگاه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای باید به خوبی معرفی شود.

آزاد شدن نفت کش ایرانی توسط انگلیسی ها نشان از قدرت ایران در سطح بین الملل است که برگرفته از مدل و الگوی ولایت فقیه است.

رفسنجان 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی

اگر دولت ما در جنگ اقتصادی مقاومت از خود نشان دهد و همان اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب بارها تاکید داشتند به آن عمل شود کارها به سرانجام می رسد البته اگر نگاه به داخل باشد نه نگاه به بیرون.

کودتا 28 مرداد، حاوی تجربه و عبرت های مهمی است که جوانان و همه باید بدانیم اگر تجربه ای تلخ است تکرار نکنیم، و بدانیم آمریکا به آنهایی که چراغ سبز به آمریکا نشان دادند نارو خواهد زد ،امروز همان داستان قبلی در حال تکرار است فقط نقش ها عوض شده است.

روز کودتا 28 مرداد، دولت انگلیس، تهدید نظامی و اقتصادی می کرد و آمریکا در باغ سبز نشان می داد و وعده های دروغین می داد در حالیکه در کودتا انگلیس و آمریکا با هم بودند امروز هم چنین است اروپا همنیشن آمریکاست،آمریکا تحریم می کند اروپائیان پشت صحنه دخالت می کند، چرا اروپا در برجام خفه شده؟چرا در مقابل آمریکا نمی ایستند؟

وزیر امور خارجه مستقیما ساعتها سر میز مذاکرات نشست ولی او را تحریم کردند فقط به خاطر اینکه گفت ازآرمان هایمان کوتاه نمی آییم.

تا وقتی دشمنی آمریکا هست شعار ما مرگ برآمریکاست.

سیرجان  حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

ضرورت دارد همه کشورهای منطقه با هم هماهنگ باشند تا امنیت خلیج فارس تامین شود

هر چه ارتش و سپاه ما مجهز می‌شود ترس و وحشت و احساس شکست هم در دل دشمنان بیشتر می‌شود

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی 

غدیر انقلاب اسلامی، که سال ۵۷ شروع شده است مرز جغرافیایی نمی شناسد و تا نیجریه،یمن،لبنان و سوریه پیامش ابلاغ شده است برگرفته از غدیر خم آن روز تاریخی و بیاد ماندنی است.

موافقت دولت نیجریه جهت اعزام شیخ زکزاکی به هند برای درمان، نتیجه عقب نشینی دولت نیجریه در مقابل اعتراضات شیعیان نیجریه است.

اگر دولت نیجریه سفر درمانی شیخ زکزاکی را به سفر درمانی مشابه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تلقی کند این سناریوی قتل و مرگ صحنه گردان حاکمیت سعودی و نیجریه است و قاتلان پشت صحنه بدانند حامیان و پیروان شیخ زکزاکی هر کجا که باشند ارتباط خود را که مرز جغرافیایی نمی شناسد با این عالم حفظ خواهند کرد.

حتی آنهایی که به آمریکایی ها اعتماد کردند ،به آمریکایی ها دل بستند و به سراغ آمریکایی ها رفتند آمریکا به آنها رحم نکرد.

نرماشیر حجت الاسلام حسن عباس آبادی

اعتماد دولت مصدق به امریکا برای ما یک درس است،دولت مصدق به آمریکا اعتماد کرد و تا نابودی رفت، پس به آمریکا نمیشود اعتماد کرد.

با هر شخص و یا کشور باید مثل خود آن شخص یا کشور رفتار کرد و ما باید درمقابل آمریکا و صهونیست با تکبر رفتار کنیم تا بدانند کشور ایران مانند کشور های دیگر نیست،آمریکا باید بداند توی این کشور یکی زدن و ده تا خوردن مُد شده است.

فاریاب حجت الاسلام و المسلمین رفیعی آمریکا دشمن غیر قابل اعتماد است که حتی به هم پیمانان خود هم رحم ندارد.
در موقعیتی قرار گرفتیم که با صنعت بومی خود مدرنترین پهپاد آمریکا را ساقط میکنیم و کشتی انگلیسی را توقیف میکنیم و آنان جرات نفس کشیدن را ندارند.
انار حجت‌الاسلام حسن منتظری

بعد از نیمه شب، بعضی کاروان‌های عروسی و صدای انفجارات مزاحم استراحت و آسایش مردم به‌ویژه بیماران و موحب وحشت کودکان هستند که نیاز به برخورد قاطع و مدبرانه است

ساعت ۵ بعد از ظهر روز عید سعید غدیر خم کاروان شادی با حضور مردم مومن و بزرگوار شهرستان انار از مقابل مرقد مطهر شهیدان گمنام تا حرم مطهر امامزاده محمد صالح همراه با مدیحه‌سرایی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: ائمه جمعه
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)