کد خبر: ۳۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از پایلوت بودن استان کرمان در طرح ملی مسکن خبر داد

کرمان،پایلوت طرح ملی مسکن می شود/ افراد فاقد مسکن و سرپرست خانوارها در طرح ملی مسکن نام نویسی کنندمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از پایلوت بودن استان کرمان در طرح ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: سامانه‌ای برای این امر طراحی و بزودی معرفی خواهد شد تا متقاضیان بتوانند از طریق آن ثبت‌نام کنند و پس از شناسایی افراد فاقد مسکن، دولت برنامه‌ریزی دقیقی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

"علی‌اکبر سلطانی‌نژاد" در خصوص آغاز طرح ملی مسکن، گفت: این طرح برای تولید مسکن در کشور است که 100 هزار واحد آن را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متعهد گردیده که در سطح کشور اجرایی کند.

وی از پایلوت بودن استان کرمان در این طرح خبر داد و بیان کرد: سامانه‌ای برای این امر طراحی و بزودی معرفی خواهد شد تا متقاضیان بتوانند از طریق آن ثبت‌نام کنند و پس از شناسایی افراد فاقد مسکن، دولت برنامه‌ریزی دقیقی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که سهم استان کرمان از این 100 هزار واحد دقیقا مشخص نشده، تصریح کرد: افراد فاقد مسکن و سرپرست خانوارهایی که تاکنون از امکانات دولتی برای تهیه مسکن استفاده نکرده باشند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید برآنکه این طرح در راستای تولید مسکن است و فقط مسکن واگذار می‌شود و نه زمین، اظهار کرد: جزییات این طرح در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

سلطانی‌نژاد با اشاره به سفر دکتر نوبخت به جنوب استان کرمان و تصویب احداث 10 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم جنوب استان کرمان، تصریح کرد: این مصوبه سال گذشته عملیاتی شده و مناطق روستایی جنوب و شرق استان در الویت کار قرار گرفتند که در همین راستا احداث برخی از این واحدها نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی به طرح مسکن روستایی اجرایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: طرح مسکن واحدهای روستایی هر ساله با تصویب ساخت چند هزار واحد در سطح کشور اجرایی می‌شود که امسال با 15 هزار واحد در استان کرمان این طرح را آغاز کرده‌ایم گفتنی است که این طرح در مناطق روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر به‌صورت جدی در حال انجام است ضمن آنکه باید عنوان کرد طرح مسکن روستایی جدا از دستاوردهای سفر دکتر نوبخت به جنوب استان کرمان است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان تعدیل قیمت مسکن در سطح کشور را یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در بحث مقاوم سازی نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه های جدی و مهمی را دنبال می کند که خوشبختانه در استان کرمان متوسط مقاوم سازی از همه استان‌های کشور بالاتر است.

وی با اشاره به سیلاب‌های ابتدای سال و معین بودن استان کرمان در حمیدیه خوزستان و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان حمیدیه نیز تاکنون 2 هزار واحد مسکونی را تکمیل کرده ایم و ساخت بقیه واحدها نیز در حال انجام است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مسکن ، بنیادمسکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)