کد خبر: ۳۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان تاکید کرد: مدیرانی که امکان حضور در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری را ندارند، باید به شخص استاندار اطلاع دهند تا در صورتی که مدیران شرکت کننده به حد نصاب نرسید جلسه به زمان دیگری موکول شود.

مدیرکل دفتر تسهیلات و طرح های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری استان کرمان گفت: در حال حاضر در استان کرمان 88 پروژه در حال ساخت داریم که برآورد حجم سرمایه گذاری آنها یک هزار و 670 میلیارد تومان است.

"محمدحسن اسدی" با اشاره به این مطلب که این پروژه ها از حدود چهار سال قبل آغاز شده اند، افزود: مساحت زیربنای این پروژه ها یک میلون و 489 هزار مترمربع است و پیشرفت فیزیکی متوسط این پروژه ها 44 درصد است و افتتاح آنها برای دو هزار و 604 نفر شغل ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت در سال جاری 226 پروژه با سرمایه گذاری 2 هزار و 218 میلیارد تومان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح کشور بهره برداری و افتتاح می شود، گفت: در هفته دولت امسال 31 هتل یک تا سه ستاره و هتل آپارتمان به بهره برداری می رسد.

وی ضمن بیان این مطلب که طرح جامع گردشگری کشور در دست تدوین است، گفت: صنعت گردشگری در کشور صنعتی نوپاست و توجه لازم به این حوزه انجام نشده است.


استاندار کرمان نیز در جلسه پنجره واحد اقتصادی استان تاکید کرد:طرح های سرمایه گذاری بیش از دو میلیارد تومان صرفا از طریق پنجره واحد اقتصادی پیگیری شوند

استاندار کرمان گفت: اگر دستگاه ها استعلامات مربوط به طرح های بالای دو میلیارد تومان را به صورت منفردپذیرش کنند، تخلف خواهد بود و تمامی این طرح ها باید از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری پیگیری شده و پاسخ استعلامات طی دو هفته ارائه شود.

محمدجواد فدائی در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری استان کرمان افزود: برای ایجاد اشتغال نیاز به تسریع در سرمایه گذاری و جلب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که در این رابطه باید اقدامات مربوط به دولت از جمله صدور مجوزها و استعلام ها تسریع شود و تحقق این امر، راهی جز پنجره واحد ندارد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذار برای ارائه استعلامات باید به یک مرکز مراجعه کرده و جواب تمامی استعلامات را دریافت کند.

استاندار کرمان با اشاره به طرح مباحثی درباره تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت فیزیکی یا الکترونیکی، اظهارداشت: مقرر شد تا زمانی که پنجره واحد به صورت الکترونیکی از سوی اتاق بازرگانی ایجاد می شود، جلسات آن به صورت فیزیکی برگزار شده و روند سرمایه گذاری در استان تسهیل شود.

فدائی تصریح کرد: در ابتدا قرار بود جلسات پنجره واحد سرمایه گذاری با حضور نماینده های تام الاختیار دستگاه های اجرایی برگزار شود و پاسخ استعلامات در یک هفته ارائه شود که این کار در ابتدا به خوبی پیش رفت اما پس از آن اتفاقاتی رخ داده که با آن روال، کارها پیش نمی رود و تصمیم گرفته شد که شخص مدیران در این جلسه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه های پنجره واحد سرمایه گذاری مشخص است و این جلسه سه شنبه هر هفته از ساعت 10:30 تا 12:30 برگزار می شود.

استاندار کرمان تاکید کرد: مدیرانی که امکان حضور در این جلسه را ندارند، باید به شخص استاندار اطلاع دهند تا در صورتی که مدیران شرکت کننده به حد نصاب نرسید جلسه به زمان دیگری موکول شود.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)