کد خبر: ۳۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
شهردار کرمان روز گذشته در حکمی «حسین کردی» قائم شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در اوایل دهه 90 را به عنوان «مشاور و مسئول پیگیری های ویژه شهردار» منصوب کرد که باعث واکنش کاربران فضای مجازی در کرمان شد.

"مهران عالم‌زاده" شهردار کرمان در گفت‌و‌گو با ایسنا منطقه کویر، در خصوص انتصاب «کردی» به عنوان مشاور خود، گفت: مسئولیت آقای «کردی» در این سمت پیگیری‌های ویژه حوزه شهردار است. پیگیری ابلاغ دستورات اینجانب به اشخاص حقیقی و حقوقی و موسسات و دستگاه های ذیربط، پیگیری صورتجلسات، تصمیمات و مصوبات کمیسیونهای شورا ، پیگیری های مرتبط با ارگان ها، نهادها و وزارتخانه ها، پیگیری ارسال گزارش جلسات از مدیران که از طرف حوزه در جلسات شرکت می نمایند و سایر امور محوله از اهم وظایف ایشان می باشد.

وی در رابطه با سوء سابقه‌ آقای «کردی» اظهار کرد: متاسفانه در سیستم اداری برخی از کارکنان توبیخ یا احکامی می‌گیرند و حتی برخی نهادهایی همچون دیوان محاسبات یا بازرسی احکامی برای کارکنان و مدیران نیز صادر می‌کنند.

شهردار کرمان ادامه داد: هر فردی در جامعه حق حیات و حقوق مدنی دارد و هر کس در برابر هر کار خطایی که می‌کند، براساس قوانین اعمال قانون می شود و پس از آن دیگر هیچ ممنوعیتی براساس چهارچوب و احکامش ندارد و دلیل نمی‌شود که حق حیات و حق کار از افراد به علت یک خطا گرفته شود لذا قانون محترم است و باید در چهارچوب قانون رفتار کرد و دیگران نمی‌توانند این مهم را تشخیص دهند.

وی با تاکید برآنکه وقتی این فرد اعمال قانون شده دیگر منعی برای به‌کارگیری آن مطابق قانون وجود ندارد، بیان کرد: آقای کردی با سابقه بیش از 20 سال جزء سرمایه‌های انسانی شهرداری محسوب می‌شود و فردی که بیش از 20 سال در شهرداری خدمت کرده و دارای تجربه و توان است نمی‌توان به دلیل یک خطا، خدمت چندین ساله آن را نادیده گرفت و آن خطا جبران شده است و این فرد به محل کار خود بازگشته است.

عالم‌زاده اعلام کرد: آقای «کردی» یک سال است که کار خود را در شهرداری شروع کرده است و به دلیل خطایی که در گذشته انجام داده‌ بودند، با محدودیت کار کردن چند ساله‌ای مواجه شده بودند، که این محدودیت نیز تمام شده و اکنون یک سمت جدیدی به وی محول شده است.

شهردار کرمان در خصوص نیروهای مازاد شهرداری اظهار کرد: براساس چارت تشکیلات شهرداری؛ حدود یک چهارم نیروهای فعلی شهرداری کرمان مازاد هستند بنابراین حدود 800 نفر نیروی غیرمجاز در شهرداری داریم که در سنوات قبل با آنها قرارداد بسته شده است.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)