کد خبر: ۳۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر حج و زیارت استان کرمان خبر داد:
مدیر حج و زیارت استان کرمان با تاکید برآنکه فقط یک پرواز کرمان به نجف برقرار بوده و به نقاط دیگر کشور عراق پروازی نداریم، ادامه داد: در دو هفته اربعین حسینی (13 مهرماه الی 7 آبان‌ماه) بلیط پرواز به نجف اشرف انفرادی فروخته می‌شود و زائرانی که قصد دارند در روز اربعین حسینی در کربلای معلی باشند می توانند از پرواز جمعه 19 مهرماه برای حضور در کربلا در این روز استفاده کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان با تاکید برآنکه فقط یک پرواز کرمان به نجف برقرار بوده و به نقاط دیگر کشور عراق پروازی نداریم، ادامه داد: در دو هفته اربعین حسینی (13 مهرماه الی 7 آبان‌ماه) بلیط پرواز به نجف اشرف انفرادی فروخته می‌شود و زائرانی که قصد دارند در روز اربعین حسینی در کربلای معلی باشند می توانند از پرواز جمعه 19 مهرماه برای حضور در کربلا در این روز استفاده کنند.

"محمود عرب‌نژاد" درباره پرواز کرمان به نجف اشرف گفت: پرواز کرمان به نجف اشرف از یکسال قبل در کرمان راه‌اندازی شده است و هر هفته بامداد جمعه با چهار کاروان از کرمان به مقصد نجف اشرف پرواز داریم شایان ذکر است که سال گذشته چند ماهی به صورت موقت این پرواز تعطیل شد که مجددا این پرواز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این مطلب که در ایام اربعین اعزام به‌ صورت کاروانی به کربلای معلی نخواهیم داشت، عنوان کرد: سفر به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی از طریق حمل و نقل هوایی برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین(ع) به‌صورت انفرادی خواهد بود و افراد باید به شرکت مرکزی ما واقع در خیابان جهاد کوچه شماره 20 مراجعه کنند که هم‌اکنون نیز این نام‌نویسی در حال انجام است و چون این پروازها در این ایام به صورت چارتر بوده، باید ظرفیت آن تکمیل شود در غیراین‌صورت شرکت باید خسارت پرداخت کند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان با تاکید برآنکه فقط یک پرواز کرمان به نجف بوده و به نقاط دیگر کشور عراق پروازی نداریم، ادامه داد: در دو هفته اربعین حسینی (13 مهرماه الی 7 آبان‌ماه) بلیط پرواز به نجف اشرف انفرادی فروخته می‌شود اما زائرانی که قصد دارند در روز اربعین در کربلا باشند می توانند از پرواز جمعه 19 مهرماه برای حضور در کربلا در روز اربعین حسینی استفاده کنند.

وی در خصوص بهای بلیط این پرواز گفت: هنوز قیمت آن مشخص نشده است زیرا هر ساله در این ایام قیمت افزایش داشته است و در حال حاضر فقط نام نویسی صورت می گیرد.

عرب‌نژاد درباره تعداد افراد ثبت نامی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی نیز خاطرنشان کرد: تا این لحظه 13 هزار و 890 نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. در سال گذشته بیش از 63 هزار زائر از استان کرمان در این مراسم داشتیم که با توجه به آسان شدن پروسه سفر به کربلا (بدون نیاز به اخذ ویزا) پیش‌بینی می‌کنیم امسال بیش از 80 هزار زائر از استان کرمان در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کربلا ، نجف ، اربعین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)