کد خبر: ۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس هیأت فوتبال استان کرمان: از همه دوستداران و علاقه‌مندان مس خواست: همدیگر را تخریب نکنید، هنوز هفته‌های اول است، مهم این است همه دست به دست هم دهیم تا با اتحاد و همدلی، امسال سهیمه‌ی تیم‌های لیگ برتریمان به سه تا برسد.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه هنوز در هفته های اول لیگ دسته یک هستیم، با ابراز گله مندی از برخی حواشی به وجود آمده، گفت: برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشیم

علی قرایی در نشست راه‌اندازی پایگاه منطقه‌ای استعدادیابی فوتبال باشگاه مس کرمان که با حضور محمود محمودی‌نیا مدیرعامل این باشگاه و نمایندگان چهار شهرستان استان برگزار شد، با اشاره به ثمره‌ی راه اندازی این پایگاه منطقه‌ای استعدادیابی و به دنبال آن شکوفایی، کشف و معرفی این استعداد‌ها به تیم‌های بزرگ گفت: خوشحالم، محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان برای این کار بزرگ پیش قدم شدند و دعوت ما را لبیک گفتند.

وی ابراز امیدواری کرد: باشگاه‌های فرهنگی ورزشی گل گهر و مس رفسنجان نیز در این زمنیه با هیئت فوتبال استان همکاری کنند و منطقه‌ای از استان کرمان را به عنوان پایلوت و مکانی برای شکوفایی استعداد‌ها انتخاب نمایند، چرا که در نهایت نفعش برای خود باشگاه‌هاست.

قرایی بیان داشت: ما استعداد‌های خیلی خوبی در جنوب، شرق و بعضاً شمال استان داریم، ولی به دلیل نبودن اسپانسر این استعداد‌ها نادیده گرفته شده اند.

وی گفت: اگر چه خود کرمان و سیرجان جلسات و تمریناتی برای استعدادیابی می‌گذارند، اما گاهی بازیکنانی در قلعه گنج، جیرفت، منوجان، کهنوج و نرماشیر وجود دارند که حتی پول تست در استان کرمان را هم ندارند، یعنی افراد با استعدادی که از کوچکترین امکانات بهره نبرده اند، پس می‌طلبد ما مسئولان به فکر آن‌ها باشیم.

قرایی بها دادن به شهرستان‌ها را دغدغه همیشگی خود عنوان کرد و افزود: خدا را شکر محمود محمودی نیا قبل از اینکه یک مدیر باشند، یک معلم و یک مدرس هستند و این خصلت وجودیشان به مدد ما آمد و این پیشنهاد وی بود که ما هم استقبال کردیم.

وی بیان داشت: امروز در خدمت چهار نماینده از جنوب، شرق و شمال استان هستیم تا بتوانیم به یک برنامه مشترک و یکسان برسیم که باعث رشد و توسعه متوازن فوتبال در جای جای استان کویری کرمان باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به دیدار خود با پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره کرد و گفت: در حضور مدیرکل اعلام کردم، مس رفسنجان با توجه به جایگاهش در جدول، نیازمند حمایت همه است و مدیران مس باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند و کمک کنند تا با حمایت‌های بیشتر، استان ما نمایندگان بیشتری در لیگ برتر داشته باشیم که برخی گفتند چرا از مس کرمان نامی نبردید.

قرایی افزود: اینجا باید بگویم خوشبختانه ارتباط صمیمی و همکاری تنگاتنگی که امروز بین مس کرمان و هیئت فوتبال استان وجود دارد، تاکنون سابقه نداشته است.

وی به برخی حواشی پیش آمده در مورد تیم مس کرمان اشاره و تصریح کرد: باید بدانیم، همه چیز یک تیم خوب نیست، موفقیت ابزار می‌خواهد و ابزار آن، تنها یک تیم خوب نیست، همه چیز باید دست به دست هم دهد تا تیم موفق شود.

قرایی گفت: ۵۰ درصد تیم خوب می‌شود و ۵۰ درصد هم حمایت های مردم، مسئولان استان و مدیران ارشد مس است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان اظهارداشت: هفته ششم تیم برده، ولی مسائل حاشیه‌ای ایجاد می‌شود که خود این نشان می‌دهد، یک جای کار در شهر کرمان می‌لنگد.

قرایی لازمه‌ی موفقیت را ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم، مسئولان، اعضای تیم و کادر فنی دانست و تصریح کرد: ما باید یک دل و یک دست شویم و همه پشت محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه بایستیم، کادر فنی و بازیکنان را حمایت کنیم، تا موفق شویم.

وی بیان داشت: هوادار باید چقدر این ناهماهنگی‌ها را تحمل کند، اگر تیم کرمان صعود کند، نفعش برای همه‌ی استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه هنوز در هفته‌های اول لیگ دسته یک هستیم، گفت: برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشیم، کاری نکنیم تا دیگر تیم‌ها از این حواشی و شکاف ایجاد شده به نفع خودشان استفاده کنند.

قرایی افزود: همه می‌دانیم تیم مس کرمان در بین تمام تیم‌های حاضر در لیگ لیاقت بیشتری برای صعود دارد، چرا که هم از نظر بازی و هم امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لیاقت بیشتری دارد.

وی از همه دوستداران و علاقه‌مندان مس خواست: همدیگر را تخریب نکنید، هنوز هفته‌های اول است، مهم این است همه دست به دست هم دهیم تا با اتحاد و همدلی، امسال سهیمه‌ی تیم‌های لیگ برتریمان به سه تا برسد.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: فوتبال ، مس کرمان ، قرایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)