کد خبر: ۳۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان سازمان سنجش را مجری برگزاری آزمون استخدامی فراگیر کشور دانست و بیان کرد: شروع ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به صورت اینترنتی از سوم مهرماه و تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در خصوص آزمون استخدامی سال 98 گفت: هفتمین آزمون استخدامی فراگیر در سطح ۱۹ دستگاه اجرایی استان همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه 30 آبانماه برگزار خواهد شد.

جعفر رودری سازمان سنجش کشور را مجری برگزاری این آزمون استخدامی دانست و بیان کرد: شروع ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به صورت اینترنتی از سوم مهرماه جاری بوده و تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اعلام این مطلب که بنا بر تاکید سازمان امور اداری و استخدامی کشور مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد، تاکید کرد: داوطلبان در زمان مشخص اقدام به ثبت‌نام کنند.

این مقام مسئول روز آزمون را روز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ماه اعلام کرد و افزود: این آزمون در تهران و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

رودری ادامه داد: حدود ۲۱ دستگاه اجرایی در سطح کشور با ظرفیت استخدامی بیش از ۳۰ هزار نفر در این آزمون حضور خواهند داشت که سهمیه استان کرمان یک هزار و ۱۲۷ نفر مربوط به ۱۹ دستگاه اجرایی است.

وی بیان کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی استان، آموزش و پرورش با ۵۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۱۲۹ نفر، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۰۳ نفر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی بم با ۸۱ نفر و سازمان امور زندان‌ها با ۸۰ نفر، به عنوان دستگاه‌هایی هستند که بیشترین سهمیه استخدامی در استان کرمان را به خود اختصاص داده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان عنوان کرد: سهمیه استان به لحاظ جنسیت آقایان ۴۸۰ نفر، بانوان ۳۴۶ نفر خانم و ۳۰۱ نفر شامل زن و مرد است. گفتنی است که شرط بومی بودن در این استخدام برداشته شده و رقابت ملی است.

وی با بیان این مطلب که شرایط عمومی استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است، خاطرنشان کرد: شرط سنی در این آزمون حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر برای افراد دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر ۴۵ سال در نظر گرفته شده است و افرادی که دارای سابقه کاری مورد تایید از دستگاه‌ها باشند، این سنوات به سن آنها اضافه خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)