کد خبر: ۳۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم استان های دارالعباده و دیار کریمان از کاروان دولت تدبیر و امید، تاکید کرد که این استقبال پرشور، جلوه ای تازه از همبستگی، اتحاد و اعتماد ملی آفرید و فرصت ارزشمندی برای خادمان ملت ایجاد کرد.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال گرم و پرشور مردم استان های دارالعباده و دیار کریمان از کاروان دولت تدبیر و امید، تاکید کرد که این استقبال پرشور، جلوه ای تازه از همبستگی، اتحاد و اعتماد ملی آفرید و فرصت ارزشمندی برای خادمان ملت ایجاد کرد.

متن پیام دفتر رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای آغازین هفته وحدت که به میلاد فرخنده دو اختر آسمان رسالت و ولایت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) مزین است، استقبال گرم و پرشور مردم استان های دارالعباده و دیار کریمان از کاروان دولت تدبیر و امید، جلوه ای تازه از همبستگی، اتحاد و اعتماد ملی آفرید و فرصت ارزشمندی برای خادمان ملت ایجاد کرد.

این استان های باستانی و غنی از میراث فرهنگی در سایه توانایی، پایداری و کوشش مردمان با ایمان و مهربان خود، در همه مقاطع حساس تاریخی از جمله در مراحل تکوین انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و عصر سازندگی کشور، همواره در صف مقدم بوده اند.

افتخار حضور در بین ساکنان مومن، صبور و مقاوم این دو اقلیم خاطره‌انگیز و آشنایی نزدیک با مشکلات و دستیابی به راهکارهای مناسب برای خروج از برخی معضلات و تنگناهای اقتصادی و تداوم توسعه پایدار و متوازن در این مناطق گسترده و مهم، افتخاری بزرگ برای این دولت بود و به یاری خدا ثمرات و برکات فراوانی به دنبال داشت.

در یزد تصویب تامین آب آشامیدنی 30 سال آینده استان، تامین آب صنعتی استان از طریق شیرین سازی آب خلیج فارس، توسعه صنعت گردشگری و ایجاد صنایع جدید و رونق تولید در عرصه کشاورزی و صنعتی و تکمیل راه آهن یزد – اقلید، بخشی از صدها طرحی بود که با عنایت الهی و همیاری مردمی، موجب رونق تولید و رضایتمندی مردم استان خواهد شد.

در کرمان نیز راه اندازی فاز اول طرح آهن اسفنجی بافت به عنوان کامل ترین واحد تولید آهن اسفنجی با فناوری ایرانی، عملیات اجرایی فاز دو مجتمع احیا استیل فولاد، افتتاح 14 هزار میلیارد تومان طرح در جای جای استان، تامین آب آشامیدنی شهر کرمان برای 30 سال آینده، بخشی از برنامه ها و اقدامات ثمربخش در این سفر بود که برای برون رفت منطقه از مشکلات موجود، مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

خوشبختانه بسیاری از این اقدامات و فعالیت ها که در شرایط تحریم صورت گرفته، نشان می دهد که آمریکا و بدخواهان ملت هرگز نخواهند توانست با تحریم و فشار، مردم بزرگ، غیور و دلاور ایران را تسلیم خواسته های نامشروع خود کنند.

برخود فرض می دانیم به پاس میهمان نوازی این دو استان پهناور از کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندگان محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان ها در مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و بویژه صدا و سیمای استان ها، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و سایر گروه های سیاسی و اجتماعی که در این سفر میزبانی شایسته برای رئیس جمهور و هیات همراه بودند، قدردانی کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز دوشنبه ۲۸ اسفندماه1402

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان هشدار داد: مطالبه مهریه و درخواست طلاق بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده کرمان

اضافه‌وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی/ چاقی مهمترین علت ابتلا به دیابت نوع ۲ است

وقوع باران و طوفان شن طی روزهای آینده در مناطقی از کرمان  

خروجی جشنواره رسانه و عدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی زن جوان با انگیزه اخاذی

خودروهای حادثه‌ساز تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

استان کرمان در حوزه میراث ناملموس در صدر قرار دارد

101 مصدوم و  چهارکشته تصادفی طی 24 ساعت در کرمان

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا در کرمان

پربازدید ها

جزییات نامه جدید حسن روحانی به شورای نگهبان: ادعاهای پنج‌گانه شورای نگهبان شامل انتسابات کلی است/ مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود

مرعشی: «آراء باطله» یعنی مردم رنجیده‌اند و از سیاست فاصله گرفته‌اند / باید مردم را قانع کنیم

چرا لاریجانی را به خاطر دخترش ردصلاحیت می‌کنند اما قالیباف به خاطر پسرش ردصلاحیت نشد؟

هشدار روحانی اصلاح طلب به مدیران حوزه های علمیه: به افراد معمم آداب معاشرت بیاموزید/ جامعه ایران روی بشکه باروت قرار گرفته است

مسکن و سرمایه‌گذاری مهمترین اقدامات استان در سال آینده است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)