کد خبر: ۳۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
ارسال به دوستان
ذخیره
تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور مقابل مس کرمان مغلوب شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور مقابل مس کرمان مغلوب شد.

در جریان این دیدار که عصر شنبه در رشت برگزار شد، تیم فوتبال سپیدرود رشت با سرمربیگری نادر دست نشان که برای اولین بار در فصل جاری روی نیمکت این تیم قرار گرفته بود با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم مس کرمان شد.

این مسابقه ، از هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای سرد و ابری و در حضور حدود یکهزار تماشاگر برگزار شد.

در این دیدار و در نیمه اول، تیم مس کرمان برتر از میزبان خود ظاهر و سرانجام دو بار به گل دست یافت که ابتدا میثم تهیدست مدافع پیش تاخته این تیم و بازیکن فصل گذشته سپیدرود ، با یک ضربه سر در دقیقه ۱۲ اولین گل تیم مس را به ثمر رساند.

پس از این گل، تیم سپیدرود می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما بازیکنان این تیم در زدن ضربه نهایی دقت لازم را نداشتند و در نقطه مقابل، شروین بزرگ بازیکن پیشین تیم داماش و بازیکن فعلی تیم مس کرمان در دقیقه ۲۶ موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا تیم مس با اندوخته ای مناسب این نیمه را به اتمام برساند.

اما در نیمه دوم تیم سپیدرود برتر از حریف خود ظاهر و حملات متعددی را پایه ریزی کرد تا اینکه جواد آقایی پور بازیکن سپیدرود در دقیقه ۶۷ موفق شد تنها گل تیمش را به ثمر برساند تا سپیدرودی ها امیدوارانه تر این بازی را ادامه دهند.

پس از این گل، تیم سپیدرود چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد و می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد و در نقطه مقابل تیم مس کرمان در اولین فرصت خود در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ موفق شد توسط مهرداد قنبری به گل سوم نیز دست یابد تا در نهایت برنده این بازی خارج از خانه شود.

قضاوت این دیدار را ، مرتضی منصوریان با کمک های یعقوب سخندان و جعفر مهاجر بر عهده داشتند که عباس مهدی زاده به عنوان داور چهارم و احمد صالحی به عنوان ناظر گروه داوری، در بازی تیم های سپیدرود و مس کرمان حضور داشتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب سیدمهدی اسلامی ، مهیار نوری ، امیر تیزرو، محمود خمیسی ، محمدرضا زینال خیری ، هومن ربیع زاده ، محمدهادی یعقوبی ، جواد آقایی پور ، میثم فردوسی ، نوید حیدری و رضا عاشوری و با سرمربیگری نادر دست نشان مقابل مس کرمان قرار گرفت.

همچنین تیم مس کرمان نیز با ترکیب داوود نوشی صوفیانی ، امیر جهان کهن، محمدمهدی عسگری ، شروین بزرگ ، امیر طاهر، محمدحسین حیدری ، میثم تهیدست ، یاسر فیضی ، مهران امیری ، مهرداد قنبری و مجتبی مقتدایی و با سرمربیگری سیدمجتبی حسینی رو در روی تیم سپیدرود قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم مس کرمان با کسب ۱۸ امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: فوتبال ، مس کرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)