کد خبر: ۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های این هفته خود چه گفتند؟
به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان در خطبه‌های این هفته خود ضمن اشاره به روند ثبت نام انتخابات مجلس بر این نکته تاکید کردند که کسانی که در خود صلاحیت لازم را نمی‌بینند، ثبت نام نکنند.
به گزارش گفتارنو به نقل از خبرگزاری ها؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان در خطبه های  این هفته خود ضمن اشاره به روند ثبت نام انتخابات مجلس بر این نکته تاکید کردند که کسانی که در خود صلاحیت لازم را نمی‌بینند، ثبت نام نکنند.
 
نام شهرستان  نام خطیب  چکیده خطبه 
کرمان 

حجت‌الاسلام احمد شیخ‌بهایی

ارائه گزارش های متعدد مشکلات را برطرف نمی کند و برای تخمین موفقیت شورای انقلاب فرهنگی  باید اقدامات موثر آن در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان سنجیده شود.

مشکلات موجود در کشور ناشی از بی‌تدبیری مسئولان و فشار دشمن در جبهه‌های مختلف است اما همت مردم، دانشجویان و اقشار مختلف این مشکلات را جبران می‌کند.

مسئولان ما باید کمر همت ببندند و برای جبران کم‌کاری‌ها تلاش کنند، در حال حاضر روند ثبت نام انتخابات در جریان است، کسانی که در خودشان صلاحیت نمی‌بینند ثبت‌نام نکنند.
رفسنجان  حجت الاسلام اصغر عسکری وحدت مورد تاکید جدی است، یکی از راه های رسیدن به خواسته ها حفظ وحدت و انسجام حول محور ولی فقیه امام خامنه ای(مدظله العالی) است، اگر خدای ناکرده دنبال تفرقه بروید داشته هایتان را هم از دست خواهید داد.
ریگان  حجت الاسلام جعفر ریگانی

از دولتمردان توقع داریم امکانات رفاهی و علمی بیشتری در اختیار دانشجویان بگذارند تا بتوانند با توانمندی بالا در مقابل افکار دشمنان بایستند، مسئولان باید اشتغال و امید به آینده را در دانشجو تقویت کنید.

از مسئول شورای فرهنگی تقاضا داریم دست اندازهایی که در مسیر نهضت اسلامی قرار گرفته اند را بر طرف کنند.

فاریاب  حجت الاسلام رفیعی

دشمن لحظه ای آرام و قرار ندارد و به دنبال اجرای همان پروژه ناموفق خود در آشوب های اخیر است، ورود به موقع نیروهای امنیتی و آمدن مردم به کف خیابان ها آتش فتنه را خاموش کرد.

دشمن به دنبال این است که از طریق فضای مجازی، انتخابات ایران را مدیریت کند از این رو مسئولان باید در این زمینه هوشیار عمل کنند.

کوهبنان  حجت الاسلام عباس جعفری

در حوزه اقتصاد، کشور باید ایمن باشد و تنها وابسته به نفت نباشیم، به کار و تولید داخلی اهمیت دهیم از این رو باید با فساد که اثرات مخربی دارد، همواره مبارزه کنیم.

فهرج  حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی افرادی که برای انتخابات مجلس نام نویسی می کنند باید این مسئله را در نظر داشته باشند که اصل و اساس مجلس‌ برای مردم و خدمت به مردم است.

با توجه به اینکه اساس آمریکا زیاده خواهی و ظلم به سایر کشورها است ثبات کاملی ندارند و به سمت افول و شکست های پی در پی حرکت می کند.
سیرجان  حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی تحریک مردم و سپس ایجاد اغتشاش و آشوب کار مزدوران آمریکا، عربستان و صهیونیست‌ها در عراق و لبنان بود و با هدف براندازی نظام است که مردم باید نسبت به این توطئه‌ها و حیله‌های دشمن آگاه باشند.

دشمنان پس از بزرگ‌نمایی نارضایتی مردم، طرح استعفای نخست‌وزیر و یا دولت را کلید می‌زنند که این اتفاق در لبنان، بولیوی و عراق مطرح شد و طرح استعفا کلید خورد و با هوشیاری و بصیرت مردم دشمنان شکست خواهند خورد.

رابر 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی

اغتشاشات کمتر از ۷۲ساعت جمع شد، اکنون بعد از گذشت بیش از ۱۰روز عده ای فرصت طلب رد پای آنها در فضای مجازی مشاهده می‌شود، آنها دنبال مخالفت مردم فتنه های بعدی دنبال می‌کنند.

از روزی نیما زند توسط پاسداران گمنام امام زمان (ع) دستگیر شد، برای سال ۹۸خواب و خیال ها دیده است. منتظر بهانه ای بودند و بهترین بهانه فرصت طلب ها افزایش قیمت بنزین شد.

عنبرآباد حجت الاسلام رضا سالاری در ایام انتخابات، کسانی هستند که با پول دادن، قصد جمع آوری رای مردم را دارند اما ملت ما بصیرتر از این هستند.

در انتخابات، سخنان معظم انقلاب برای کاندیداها، طرفداران و رای دهندگان باید فصل الخطاب باشد.

مردم عزیز بیایید قبیله گرایی سیاسی را در انتخابات، کنار بگذاریم و این حرف های گرم سیری و سرد سیری و… منطقه را به نکبت می کشد و کسانی که بخاطر چند رای این تفکر را در جامعه منتشر کردند اشتباه بزرگی کردند.
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)