کد خبر: ۳۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان در بازدید از ستاد انتخابات:
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که تعدد کاندیداها برای ثبت‌نام اتفاق بسیار خوبی است، تصریح کرد: با توجه به حضور کاندیدها برای ثبت‌نام، تصورم این است که شاهد انتخاب پر شوری در دوم اسفندماه سال جاری در کشور و به ویژه استان کرمان خواهیم بود اما نقش رسانه ها در برگزاری این انتخابات پرشور، قطعا موثر خواهد بود.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان در خصوص حلقه مفقوده مجلس گفت: جوان گرایی حلقه مفقوده مجلس فعلی است که باید جوان‌گرایی در مجلس آتی جدی گرفته شود.

حجت‌ السلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز ۱۶ آذرماه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: امیدوارم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری و پرشور مردم در دوم اسفندماه سال جاری رقم بخورد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت انتخابات و لزوم شرکت افراد با توانایی های بالا در این انتخابات، عنوان کرد: وظیفه مجلس قانون گذاری است و افرادی که توان برعهده گرفتن این وظیفه سنگین را ندارند نباید برای انتخابات مجلس ثبت‌نام نکنند همچنین افرادی که توانایی این مهم را در خود می‌بینند باید حتما ثبت‌نام کرده و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که تعدد کاندیداها برای ثبت‌نام اتفاق بسیار خوبی است، تصریح کرد: با توجه به حضور کاندیدها برای ثبت‌نام، تصورم این است که شاهد انتخاب پر شوری در دوم اسفندماه سال جاری در کشور و به ویژه استان کرمان خواهیم بود اما نقش رسانه ها در برگزاری این انتخابات پرشور، قطعا موثر خواهد بود.

علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: امیدوارم جامعه به سمت اخلاق و رقابت صحیح و سالم در انتخابات پیش رو، سوق پیدا کند و هر کسی برای تبلیغات خود صرفا صلاحیت‌ها، لیاقت‌ها و ظرفیت‌های خودش را بیان کند و انشالله انتخابات پیش رو با کوچک‌ترین عوارض، بزرگترین نفع را برای کشور به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان در خصوص حلقه مفقوده مجلس گفت: جوان‌گرایی در مجلس آتی باید جدی گرفته شود.

یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در حاشیه این بازدید گفت: چند راهبرد اساسی در هر انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد که در دستور کار همه نهادهای مربوطه قرار دارد که نخستین آن نشاط و شور اجتماعی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی حضور همه آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای را امری مهم دانست و افزود: همه اقدامات برای آنکه بستر حضور حداکثری مردم فراهم شود، از سوی دستگاه های مربوطه صورت گرفته است و امیدواریم انتخاباتی پرشور را در دوم اسفندماه شاهد باشیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان سلامت انتخابات را راهبرد دوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و عنوان کرد: همه تلاش براین است که منتخب مردم وارد مجلس شود و انتخاباتی کاملا سالم و با انتخاب نماینده واقعی مردم را داشته باشیم که خوشبختانه در طول این ۴۰ سال گذشته این موضوع همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

وی برگزاری انتخابات در امنیت کامل را راهبرد سوم نظام ذکر کرد و افزود: مردم باید در فضای امنی در پای صندوق‌های رای حضور یابند و رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

موحد رقابت سالم را از دیگر راهبردها دانست و بیان کرد: کاندیداها باید در یک فضای رقابتی سالم بتوانند قابلیت‌ها و شایستگی‌های خود را به مردم اعلام کنند تا مردم با آگاهی و اطلاع دقیق اصلح‌ترین شخص را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

آخرین اخبار

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)