کد خبر: ۳۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل اطلاعات استان کرمان:
مدیرکل اطلاعات استان کرمان با اشاره به اینکه آمریکا به هر کشوری که نگاه کند آن کشور صد در صد در اختیار اهداف او قرار می گیرد، اظهار کرد: ایران تنها کشوری است که جرأت پیدا می کند پهپاد آمریکایی را بزند و کشتی انگلیس را توقیف کند و اینها چیزهای کوچکی نیستند و از نگاه بین المللی بسیار اهمیت دارد لذا قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان تاکید کرد: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت و نگاه به درون که رهبر معظم انقلاب انتخاب کرده اند، پیروز بوده و امروز جمهوری اسلامی ایران نه در منطقه بلکه در دنیا یکی از مقتدرترین کشورهای امروز جهان است.

کوثری ۱۷ آذرماه در گردهمایی پرسنل امور حراست و حفاظت فیزیکی مجتمع مس سرچشمه در محل سالن آزادی شهر سرچشمه اظهار کرد: شرایط جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون خاص بوده و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری این نظام باید روی پای خود بایستد و وابسته به هیچ کشور شرقی و غربی نباشد که قطعا این ایستادگی نیز هزینه هایی هم خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از این هزینه ها، تحمل و مبارزه با جنگ اقتصادی است که دشمن علیه ایران به راه انداخته است هرچند دشمن در کنار این جنگ؛ جنگ های سیاسی، تحمیلی، فرهنگی و در جریان اخیر هم جنگ امنیتی را روا داشته اما به فرموده مقام معظم رهبری مردم به خوبی توانستند در این جنگ امنیتی دشمن را عقب بزنند.

وی با بیان اینکه واقعیت مطلب این است که دشمنانِ استقلال ایران و دشمنانِ نظام و انقلاب دست از ایران بر نمی دارند چون این کشورمنافعی دارد و به دنبال آن هستند، خاطرنشان کرد: هدف استکبار، صهیونیست ها و سعودی ها ۳ کشور لبنان، عراق و ایران است که روی پای خود ایستاده اند و مقاومت می کنند و اگر این محور مقاومت آرام باشد آنها نمی توانند به هدف خود برسند لذا شیطنت و با عناصر و نفوذی های خود به صورت شبانه روزی کار می کنند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر دیدیم که ضد انقلاب با تمام توان پای کار آمد و بسیار ذوق زده شده بودند و اذعان داشتند که ما چندین سال سرمایه گذاری کردیم و این اغتشاشات بهره برداری اهداف ما است. در ایران از دی ماه سال ۹۶ تا به امروز بالغ بر ۳۰۰ مورد ضدانقلاب فراخوان زدند، تحریم های بی سابقه ای که شدیدتر از این در دنیا و تاریخ سابقه ندارد علیه ایران روا داشتند و تمام هم و غم خود را گذاشتند برای اینکه ایران را در تنگنا قرار دهند.

کوثری افزود: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت و نگاه به درون که رهبر معظم انقلاب انتخاب کرده اند، پیروز بوده و امروز جمهوری اسلامی ایران نه در منطقه بلکه در دنیا یکی از مقتدرترین کشورهای امروز جهان است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با اشاره به اینکه آمریکا به هر کشوری که نگاه کند آن کشور صد در صد در اختیار اهداف او قرار می گیرد، اظهار کرد: ایران تنها کشوری است که جرأت پیدا می کند پهپاد آمریکایی را بزند و کشتی انگلیس را توقیف کند و اینها چیزهای کوچکی نیستند و از نگاه بین المللی بسیار اهمیت دارد لذا قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم.

این مقام امنیتی افزود: تنها جنگی که از ابتدای انقلاب و به صورت مستمر و مداوم بر کشور ایران تحمیل شده جنگ اقتصادی است و ما امروز در در جبهه جنگ اقتصادی هستیم و آمریکایی ها تحریم ها را تشدید کردند و بیان داشتند که با این تحریم ها ایران را زمین گیر می کنیم و کمتر از براندازی جمهوری اسلامی در اتاق فکر خود راضی نبوده و نیستند.

کوثری ادامه داد: در اغتشاشات اخیر؛ ترامپ به صراحت اظهارنظر کرد که از اغتشاشگران حمایت می کنم چون که این نتیجه کار ما است اما مردم مقاوم ایستادند و در سال ۹۶ و ۹۷ به طور خودجوش از نظام و ولایت فقیه حمایت کردند و نقشه دشمن با بصیرت مردم در صیانت از جمهوری اسلامی نقش برآب شد.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان عنوان کرد: دشمن با تمام توان علیه اهداف و منافع ایران پای کار آمده و ضد انقلاب و مزدور خارج از کشور در این راستا بسیج شده اند و تلاش آنها این بود که حوادث آبان ماه را به ۱۶ آذر وصل کنند و گفته بودند که دانشگاه ها را کانون بحران باید قرار دهیم چون دانشگاه ها بسیار تأثیرگذار هستند این در حالی است که آرام ترین روزهای دانشجویی را پشت سر می گذاریم.

وی خاطرنشان کرد: آنها به خیال خود می خواستند حوادث آبان را به حوادث ۱۶ آذر وصل کنند و باز به تعبیر خواب خود ۱۶ آذر را به حوادث سالگرد دی ماه ۹۶ وصل کنند و حوادث دی ماه ۹۶ را به دهه فجر وصل کنند و هدفشان این بود که از حضور مردم در مناسبت های نظام و راهپیمایی ها جلوگیری کنند و در نهایت می خواستند آن را به ۲ اسفند و انتخابات وصل کنند؛ این طراحی دشمن بود اما با بصیرت مردم و خط دهی های رهبری و تدابیر مسئولین همه اینها مدیریت شد و شاهد شرایط خوبی هستیم.

کوثری با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: نظام ما از نوع دینی و اسلامی و مردم سالاری و متکی به رأی مردم است پس باید از این فضا استفاده کرد و ما اجازه نخواهیم داد دشمن از این فرصت برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات جهت انتخاب مجلسی کارآمد مهم است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مجموعه مس پویا است و در عرصه تولید و رونق اقتصادی که شعار سال است توانسته به خوبی عمل شود، تصریح کرد: تولید مس در ۶ ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل در حالی که در تحریم هستیم ۲ برابر شده است. هر کجا اشتغال باشد شاهد معضلات امنیتی کمتر هستیم و مجتمع مس هم تأثیر مثبت در امنیت منطقه داشته است.

وی با اشاره به موضوع حراست نیز گفت: نمی توان با علم و دانش ۴۰ سال قبل مسایل را رصد، مدیریت، صیانت و حراست کنیم و در این موضوع باید خود را تجهیز به دانش روز کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

هشدار رئیس پلیس راه کرمان به رانندگان؛ با توجه به شرایط جوی هوا از سفرهای غیرضرور خودداری کنید

601  مددجوی کرمانی مشمول عفو رهبری شدند / صدور 7 هزار و 552 رای جایگزین حبس

پیرو هشدار وقوع سیلاب؛ بیمارستان صحرایی در کرمان برپا شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

رییس دادگستری زرند: برخورد قضایی در انتظار افرادی که اطفال را به تکدی‌گری می‌گمارند

نیمی از مزارع گندم قلعه گنج در معرض سیل قرار دارند

پربازدید ها

اطلاعیه سپاه پاسداران در خصوص عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

اسرائیل هر واکنشی نشان دهد، واکنش ما بسیار سخت‌تر خواهد بود /عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)