کد خبر: ۳۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور:
مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: در بانکداری دیجیتال جدی هستیم و به جای ایجاد باجه، به مدیر مالی دسترسی و سامانه در اختیار قرار می دهیم تا عملیات بانکی را انجام بدهند و بانکداری باز را در حال اجرا داریم.

حسین مهری در دیدار با استاندار کرمان اظهار کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۴۴ طرح را به مبلغ ۹۱ هزار میلیارد ریال تامین اعتبار کرده ایم که بخشی از آن تسهیلات ارزی بوده است.

وی افزود: ۳۷ مورد از این طرح ها با همکاری بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده که در حوزه نیروگاهی، فولاد و ... بوده و آمادگی داریم در حوزه معدن ورود جدی تری داشته باشیم به ویژه در استان کرمان که بهشت معادن است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور تصریح کرد: رییس جمهور و معاون اول ایشان بر حوزه معادن تاکید دارند اما کمتر در معادن توجه و تمرکز داشته ایم در حالی که می توانیم وارد شویم و با سرمایه گذاران این بخش همکاری می کنیم.

وی بیان کرد: در بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح های مرتبط با حوزه خودمان هیچ محدودیتی نداریم. ضمن اینکه ۵۳۸ طرح متوسط و بزرگ در کشور بلاتکلیف مانده و سرمایه کشور معطل است لذا بدون محدودیت در حوزه صنعت و معدن تسهیلات می دهیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: بانک صنعت و معدن در بحث های زیرساختی استان کرمان نیز ورود کرده و در راستای طرح انتقال آب، ۳۲۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری در آب شیرین کن‌ها داشته ایم.

وی در ادامه با اشاره به درخواست ایجاد بانک صنعت و معدن در زرند، سیرجان و ارگ جدید بم اظهار کرد: بانکداری الکترونیک را در بانک صنعت و معدن به صورت جدی دنبال می کنیم و از ابتدای امسال چهار شعب را جمع کرده ایم.

مهری اظهار کرد: در بانکداری دیجیتال جدی هستیم و به جای ایجاد باجه، به مدیر مالی دسترسی و سامانه در اختیار قرار می دهیم تا عملیات بانکی را انجام بدهند و بانکداری باز را در حال اجرا داریم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کلنگ‌زنی طرح روکش لاستیک سنگین و فوق سنگین در راور گفت: سرمایه گذار این طرح توانمند است و امیدواریم بتواند زنجیره ارزش را کامل کرده و کفپوش و ... را در همان مجموعه ایجاد کند و آمادگی همکاری با سرمایه گذار داریم.

وی اضافه کرد: این طرح علاوه بر اشتغال مستقیم، به صورت غیرمستقیم ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ اشتغال در منطقه ایجاد می کند و بیکاری را کاهش می دهد.

امیری سرمایه گذار طرح روکش لاستیک راور نیز در این دیدار گفت: طرح روکش لاستیک برای نخستین بار در ایران با تکنولوژی روز دنیا اجرا می شود و با یک شرکت خارجی مذاکره کرده و در خرید ماشین آلات و انتقال تکنولوژی موفق شده و کار را انجام داده ایم.

وی افزود: تکنولوژی ساخت این تایرها در دست سه کشور است و با اجرای این طرح می توانیم تا حدودی انحصار را شکسته و بخشی از راه را برویم.

امیری تصریح کرد: با اجرای طرح روکش لاستیک، از خروج ارز از کشور جلوگیری می شود که با موفقیت در کار، سالانه از خروج 10 میلیون دلار ارز جلوگیری می کنیم.

وی بیان کرد: 90 درصد مواد اولیه روکش لاستیک در داخل کشور وجود دارد.

استاندار کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه خوشحال هستیم مدیریت بانک صنعت و معدن به توسعه کمک می کند، افزود: وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره 18 در سال جاری خوب نیست و با وجود مشکلات اشتغال، تولید و توزیع تقریبا می توان گفت هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

محمدجواد فدایی اظهار کرد: با توجه به عدم محدودیت در تسهیلات بانک صنعت و معدن باید به دنبال جذب سرمایه گذارانی برویم که در حوزه صنعت و معدن کار کنند و آماده همکاری با سرمایه گذاران در تولید، اشتغال و توسعه هستیم که طرح‌های این حوزه ها مفید است.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)