کد خبر: ۳۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سرانه فضای ورزشی استان تا پایان سال جاری ۵۰ هزار مترمربع افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه رعایت عدالت و توسعه متوازن این استان از طریق توزیع اعتبارات و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف، یکی از ملاک‌های عمل و برنامه‌ریزی این اداره‌کل است گفت: سرانه فضای ورزشی استان تا پایان سال جاری ۵۰ هزار مترمربع افزایش پیدا می‌کند.

میثم پاریزی شبانگاه دوشنبه در نشست با هیات های ورزشی شهربابک افزود: با افزایش ۵۰ هزار مترمربعی سرانه فضای ورزشی در کرمان در مجموع فضاهای ورزشی این استان چهار سانتی‌متر افزایش خواهد داشت و تا پایان دولت دوازدهم رقم افزایش سرانه فضای ورزشی در سطح استان به ازای هر نفر ۱۰ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این شهربابک ظرفیت های زیادی دارد که می توان بر اساس آیین نامه های موجود به طور قانونی از آنها استفاده کرد، افزود: برای تعویض رول زمین چمن، ساخت سکو و ترمیم مسائل داخلی زمین شماره ۲ ورزشگاه شهدای مس ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان به زیرساخت های ورزشی این استان اشاره و تصریح کرد: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نگاه مثبتی به ورزش دارد و برای بهره مند شدن شهرستان شهربابک از این رویکرد و ظرفیت، باید نوع مطالبه گری را تغییر دهیم.

وی از افزایش سرانه ورزشی در شهرستان شهربابک به عنوان یک مطالبه به حق نام برد و افزود: باید با فراهم کردن امکانات ورزشی آسیب های اجتماعی این شهرستان را به حداقل برسانیم که با تحقق آن می توان عملکرد حوزه ورزش را خوب ارزیابی کرد.

پاریزی به پروژه های مشارکتی در شهربابک نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲ زمین چمن مصنوعی در خاتون آباد، روستای برفه و در شهرهای خورسند، جوزم و دهج هر کدام یک زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسیده است.

وی نقش مدارس را در بخش های همگانی و قهرمانی بسیار مهم دانست و یادآور شد: ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان شهربابک وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، آمار بیمه شدگان ورزشی شهربابک را سه هزار نفر اعلام کرد و اظهارداشت: آمار استفاده کنندگان از اماکن ورزشی این شهرستان به طور قطع بیش از سه برابر این عدد است که به هفت تا هشت هزار نفر می رسد که اگر این آمار در قالب ورزشکاران سازمان یافته باشد می تواند به رشد شاخص های شهرستان در بخش ارزیابی و جذب اعتبارات کمک کند.

وی با بیان اینکه دولت شرایط اقتصادی خوبی ندارد، بیان داشت: اگر ما بتوانیم پروژه های نیمه تمام را تا قبل از تقسیم اعتبارات تحویل دهیم قطعا دولت از سر جمع اعتباراتش در کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها و ادارات کل می تواند اعتبار بگذارد که این پروژه ها تکمیل شود و همچنین می توان از ظرفیت بنگاه های اقتصادی، شرکت ها و خیران استفاده کرد.

پاریزی خاطر نشان کرد: ما پنج خانه جوان را در کل استان کرمان داریم که یکی از آنها در شهربابک در حال ساخت است.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰۰ پروژه قابل واگذاری در استان داریم و سرمایه گذار بخش خصوصی، بنگاه ها و خیران می توانند در تکمیل آن کمک کنند که به بهره برداری برسد.

پاریزی با بیان اینکه باشگاه مس شهربابک عملکرد قابل قبولی دارد و اعضای آن با سلامت و صداقت کار می کنند، افزود: از سایر باشگاه ها نظیر شقایق و شهاب که خلاهای موجود را پوشش می دهند تشکر می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به اختصاص برخی اعتبارات ورزشی طی امسال در شهربابک اشاره کرد و گفت: ۲ میلیارد تومان برای خانه جوان شهربابک، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای سالن خاتون آباد و ۲۷۰ میلیون تومان برای تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان اختصاص داده شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)