کد خبر: ۳۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان:
مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: از مردم درخواست داریم در پیشگاه خداوند و بر مبنای درست و آنچه که فرد انجام داده است، نماینده خود را انتخاب کنند و به هیاهوها، لیست‌ها، مسائلی که وجود دارد و افرادی که می‌خواهند انتخابات را مهندسی بکنند، گوش ندهند.
مردم به افرادی که می خواهند انتخابات را مهندسی کنند، گوش ندهند / به مردم اطمینان خاطر می دهیم به سمت کسی نخواهیم غلتید
مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: از مردم درخواست داریم در پیشگاه خداوند و بر مبنای درست و آنچه که فرد انجام داده است، نماینده خود را انتخاب کنند و به هیاهوها، لیست ها، مسائلی که وجود دارد و افرادی که می‌خواهند انتخابات را مهندسی بکنند، گوش ندهند.
 
رضا رضایی درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: در گذشته در همه جای دنیا اینگونه بود که وقتی حاکمان و حکومت‌ها خوب کار نمی‌کردند و مردم به ستوه می‌آمدند، حکومت‌ها با درگیری، نزاع، کودتا‌ها و مشکلات متعدد مواجه می‌شدند، اما انتخابات آمده که جایگزین این مسائل شود.
 
وی افزود: به ویژه در کشور ما که انتخابات با ورود حضرت امام خمینی (ره) جنبه ظهور و بروز پیدا کرد؛ همه مردم جمهوری اسلامی را قبول داشتند، اما امام فرمودند که باید به رای مردم گذاشته شود و مردم به جمهوری اسلامی رای دادند.
 
رضایی با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی نوشته و به فرموده امام به رای مردم گذاشته شد که در هیچ جای دنیا این اتفاقات نیفتاده، تصریح کرد: در کشور ما رییس جمهور، نمایندگان مجلس و حتی مقام معظم رهبری با رای غیرمستقیم مردم (با رای خبرگان) انتخاب می‌شوند؛ لذا انتخابات، امید را در دل مردم ایجاد می‌کند.
 
وی بیان کرد: مردمی که فرد یا نماینده‌ای را انتخاب کرده، اما از عملکرد وی راضی نیستند، با انتخابات می‌توانند فرد جدیدی را انتخاب کنند و بارقه امیدی در دل آن‌ها ایجاد می‌شود.
 
مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با بیان اینکه انتخابات مهم است، زیرا بر سرنوشت کشور ما تاثیر گذار است، گفت: به فرموده امام راحل مجلس در راس امور است و اگر مردم دلشان برای کشور، نظام، خود و سرنوشت آینده فرزندانشان می‌سوزد باید در انتخابات شرکت نموده و خوب انتخاب کنند.
 
وی با اشاره به ملاک‌های انتخاب خوب افزود: نگاه به گذشته و عملکرد فرد، پاکدستی وی، برخورد با مردم، عدم دست‌درازی به بیت المال و ... از مواردی است که در انتخاب افراد باید مدنظر قرار بگیرد.
 
رضایی اظهار کرد: از مردم درخواست داریم در پیشگاه خداوند و بر مبنای درست و آنچه که فرد انجام داده است، نماینده خود را انتخاب کنند و به هیاهوها، لیست‌ها، مسائلی که وجود دارد و افرادی که می‌خواهند انتخابات را مهندسی بکنند، گوش ندهند.
 
وی بیان کرد: نماینده‌ای خوب است که برای رضای خداوند در این صحنه حاضر شده باشد و بخواهد از جان خود برای مملکت بگذرد، در مشکلات و سختی‌ها کوتاه نیامده، حق مردم را بگیرد و از سوی دیگر حاضر نمی‌شود خلاف مصالح نظام و مخالف با نظر مقام معظم رهبری رایی و یا نظری بدهد.
 
مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: مردم بسیار در انتخابات موثر هستند و ما به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که در هیئت نظارت بر انتخابات کار نظارت را به خوبی انجام می‌دهیم و به سمت کسی نخواهیم غلتید.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
انشالله چنین است ولی این گفته ایشان بیشتر آدم را نگران می کند. منتظر می مانیم تا در عمل ببینیم به سمتی خواهند غلتید یا خیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)