کد خبر: ۳۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم زرند و کوهبنان مطرح کرد:
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: ممکن است کمیسیون تلفیق برای ایام تعطیلات مانند نوروز و تابستان مردم سهمیه بنزین خودروها را افزایش دهد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: ممکن است کمیسیون تلفیق برای ایام تعطیلات مانند نوروز و تابستان مردم سهمیه بنزین خودروها را افزایش دهد.

حسین امیری خامکانی با بیان اینکه افزایش سهمیه‌ بنزین خودروها در "کمیته ویژه کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده" در حال بحث و بررسی است، گفت: ممکن است کمیسیون تلفیق، افزایش سهمیه بنزین خودروها برای ایام تعطیلات مانند نوروز و تابستان مردم در نظر بگیرید.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز میزان افزایش سهمیه بنزین خودروها و دیگر جزئیات آن مشخص نیست، افزود: این افزایش به صورت روزانه نیست و صرفا برای ایام خاص پیش‌بینی شده است.

در حالی نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق از تلاش برای افزایش سهمیه بنزین خودروها در لایحه بودجه می‌گویند که مدیر برنامه‌ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: هیچ بخشنامه یا مصوبه‌ای مبنی بر سهمیه بنزین سفر نداشته‌ایم و اگر خبری مبنی بر این سهمیه بنزین باشد کذب است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، از ساعت صفر روز ۲۴ آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز اعلام کرد که بر این اساس خودرو‌های شخصی ۶۰، دوگانه سوز ۳۰ لیتر، تاکسی بنزینی ۴۰۰، دوگانه ۲۰۰ لیتر، وانت کم مصرف بنزینی ۲۰۰ دوگانه ۶۰ لیتر، وانت پرمصرف بنزین ۳۰۰، دوگانه ۱۲۰ لیتر، موتورسیکلت ۲۵ و آمبولانس ۵۰۰ لیتر تصویب شد.

ضرورت برخورد با کم‌فروشی در برخی پمپ بنزین‌ها

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین از کم‌فروشی در جایگاه‌های سوخت انتقاد کرد و خواستار برخورد دولت با متخلفان شد.

حسین امیری خامکانی با اشاره به گزارش‌های رسیده در رابطه با کم‌فروشی پمپ‌بنزین‌ها، گفت: باید بر عملکرد جایگاه‌داران نظارت بیشتری شود چرا که کم‌فروشی یا چند لیتر هوا وارد باک خودروها کردن خلاف قانون است و در این شرایط سخت اقتصادی و گرانی بنزین نباید اجازه چنین کاری داده شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جایگاه‌های سوخت دارای صنف هستند به همین دلیل مجلس انتظار دارد نظارت ابتدا از طریق صنف آن‌ها با عنوان "انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت" صورت گیرد و اجازه ندهند چند جایگاه‌دار به حیثیت تمامی جایگاه‌داران لطمه وارد کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: یکی دیگر از راه‌های نظارتی، ساماندهی و تجمیع جایگاه‌ها است تا دولت با چند جایگاه‌دار طرف باشد، همچنین نظارت و مدیریت بر جایگاه‌ها از طریق شرکت‌های تشکیل شده بیشتر شود اما تاکنون این تجمیع صورت نگرفته است.

به گفته عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز باید تلاش کند بیش از این در حق مردم اجحاف نشود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)