کد خبر: ۳۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
 عضو هیئت رییسه شورای اصلاح طلبان استان کرمان:
 عضو هیئت رییسه شورای اصلاح طلبان استان کرمان گفت: با توجه به اینکه جامعه در شرایط خاصی قرار دارد و دشمنان به این آب و خاک طمع کرده‌اند، لازم است انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود که این مشارکت همواره مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری بوده است.
 عضو هیئت رییسه شورای اصلاح طلبان استان کرمان گفت: با توجه به اینکه جامعه در شرایط خاصی قرار دارد و دشمنان به این آب و خاک طمع کرده‌اند، لازم است انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود که این مشارکت همواره مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری بوده است.

محمدرضا نژادحیدری در گفتگو با ایسنا درباره فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح طلبان در استان کرمان اظهار کرد: فعالیت‌ها در جبهه اصلاح طلبان از چندین ماه قبل در سطح ملی با محوریت آقای عارف و شورای عالی اصلاح طلبان آغاز شده و به موازات آن در استان کرمان نیز شورای اصلاح طلبان مرکب از نمایندگان احزاب و شخصیت‌های حقیقی مورد وثوق فعالیت خود را آغاز کرده و در گام بعد ترکیب هیئت رییسه شورا مشخص شد.

وی با اشار به اینکه اخیرا نیز وارد مرحله تشکیل ستاد‌های انتخاباتی شدیم و مشغول فعالیت‌های انتخاباتی هستیم، افزود: مهم‌ترین راهبرد ما در شرایط موجود کشور، مشارکت حداکثری در انتخابات است.

نژادحیدری تصریح کرد: افرادی از اصلاح طلبان در انتخابات نامزد شده اند و در هیئت‌های اجرایی صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار گرفته و منتظر اعلام نظر هیئت‌های نظارت هستیم تا بعد از آن درخصوص مصادیق تصمیمات جدی را بگیریم.

قائم مقام دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان بیان کرد: انتخاب گزینه نهایی در هر حوزه و شهرستان به عهده اصلاح طلبان همان شهرستان است و مرکز استان دخالتی در این زمینه ندارد، مگر اینکه در شهرستان به جمع بندی نرسند و از استان بخواهند داوری کند.

وی افزود: یکی از چالش‌هایی که معمولا جریان اصلاحات با آن روبه رو است، رد صلاحیت نامزد‌های منسوب به این جریان است که همواره مورد نگرانی مجموعه بوده و امیدواریم در این دوره از انتخابات با تدابیر اتخاذ شده و درک شرایط موجود کشور شاهد کمترین میزان رد صلاحیت‌ها باشیم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سئوال که از نمایندگان فعلی استان در لیست اصلاح طلبان حضور دارند؟ اظهار کرد: نمایندگان منسوب به جریان اصلاحات در انتخابات ورود مجدد داشته اند و جزو نامزد‌ها هستند، اما براساس مکانیزمی که کمیته پایش اجرا کرده، نسبت به ارزیابی نامزد‌ها اقدام خواهیم کرد و نامزدی که بیشترین مقبولیت را در شهرستان و در جمع نیرو‌های اصلاح طللب داشته باشد، به مردم معرفی می‌کنیم.

نژادحیدری افزود: با توجه به اینکه جامعه در شرایط خاصی قرار دارد و دشمنان به این آب و خاک طمع کرده اند، لازم است انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود که این مشارکت همواره مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری بوده و ایشان فرموده بودنند حتی کسانی که به نظام اعتقاد ندارند، برای ایران در انتخابات شرکت کنند که این جمله راهبردی می‌تواند گره گشای مسائل موجود باشد.

وی تصریح کرد: یکی از نقاطی که می‌تواند باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات شود، این است که عموم مردم با سلایق و گرایش‌های متفاوت افرادی را در میان نامزد‌ها پیدا کرده، نماینده مطالبات خود دانسته و در انتخابات شرکت کنند.

عضو هیئت رییسه شورای اصلاح طلبان استان کرمان بیان کرد: امیدوریم شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت با عنایت به این مسئله نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام کند تا جریان اصلاحات بتواند به صورت کامل و با تمام توان و قدرت در انتخابات شرکت کند.

قائم مقام دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان خاطر نشان کرد: بنای ما شرکت در انتخابات است و هر چه دست بازتری برای انتخاب نامزد‌ها داشته باشیم، مجلسی با کارآمدی بیشتر خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)