کد خبر: ۳۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: باید در برنامه های دهه فجر و به ویژه ۲۲ بهمن دقت شود که برای جناح و گروه خاصی استفاده نشود، سخنرانی ها برای تشویق مردم در انتخابات بوده و به نفع یا ضرر کسی صحبت نشود.

 

در سخنرانی های 22 بهمن به نفع یا ضرر کسی تبلیغ سیاسی نشودمسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: باید در برنامه های دهه فجر و به ویژه ۲۲ بهمن دقت شود که برای جناح و گروه خاصی استفاده نشود، سخنرانی ها برای تشویق مردم در انتخابات بوده و به نفع یا ضرر کسی صحبت نشود.

"حسین انجم‌شعاع" صبح امروز چهارشنبه یازدهم دیماه در همایش استانی مسوولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: رویکرد ما در برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر برگزاری مراسم، رویکرد فرهنگی است تا مسائل مختلف را نهادینه کنیم و به عنوان مثال اگر ۹ دی را برگزار می کنیم، باید بصیرت افزایی و روشن گری را در جامعه و بین جوانان و نوجوانان نهادینه کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال افزود: باید در برنامه های دهه فجر و به ویژه ۲۲ بهمن دقت شود که برای جناح و گروه خاصی استفاده نشود، سخنرانی ها برای تشویق مردم در انتخابات بوده و به نفع یا ضرر کسی صحبت نشود.

انجم‌شعاع در ادامه تصریح کرد: ستاد دهه فجر استان کرمان با ۲۴ کارگروه تشکیل شده و جلسات در حال برگزاری است و سعی شده کارگروه ها همه اقشار مختلف را شامل بشود و اگر در شهرستان ها نیاز به کارگروه جدیدی باشد، می توانند ایجاد کنند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به استفاده از فضای مجازی در اطلاع رسانی و ایجاد شور برنامه های دهه فجر بیان کرد: ما مطلب و برنامه داریم و باید از این فضا استفاده کنیم که در این راستا با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با تاکید بر حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان در ایام دهه فجر، افزود: راه جلب مشارکت جوانان و نوجوانان، ارتباط بیشتر با مدارس و دانشگاه ها است و باید جوانان و نوجوانان را پای کار بیاوریم.

انجم‌شعاع با بیان اینکه باید برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی کیفی و تاثیرگذار باشد، گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود؛ هرچند مردم با تلخی هایی روبه رو هستند اما علی رغم تحریم ها و مشکلاتی که برای کشور به وجود آمده، دستاوردهای خوبی داشته ایم.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)