کد خبر: ۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
مديرعامل شرکت عمران علوي ماهان گفت: با توجه به رضایتمندی و استقبال مردم از این جشنواره قصد داریم در سال‌های آینده نیز این برنامه را پربارتر و بهتر ادامه دهیم.
مديرعامل شرکت عمران علوي ماهان گفت: با توجه به رضایتمندی و استقبال مردم از این جشنواره قصد داریم در سال‌های آینده نیز این برنامه را پربارتر و بهتر ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار گفتارنو مهدی سیاووشی در یک نشست مطبوعاتی افزود: این جشنواره به منظور ایجاد نشاط و سرگرمی در بین مردم از دی‌ماه سال قبل در مجموعه‌ گردشگری واقع در هفت‌باغ علوی برگزار شده است.

مديرعامل شرکت عمران علوي ماهان تصریح کرد: جوایزی برای برندگان در قرعه کشی این جشنواره در نظر گرفته شده بود که از آن جمله می‌توان به خودروی لیفان 620 اشاره کرد.

سیاووشی اظهار داشت: به افرادی که در برنامه‌های این جشنواره که شامل مسابقه سوارکاری و پیاده‌روی خانوادگی بود شرکت کردند قبض‌هایی به منظور شرکت در قرعه کشی داده شده بود.

وی ادامه داد: نماینده دادستانی نیز در این جشنواره حضور داشت و با اینکه محل اختتامیه این جشنواره از کرمان حدود 20 کیلومتر فاصله داشت با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد.


مديرعامل شرکت عمران علوي ماهان گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره حدود 4000 نفر حضور داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: از 16 تا 23 مرداد سال 1394 در زمینه‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خصوص گردشگری 9 پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که می‌توان به پارک آبی و افتتاح رستوران آسیاب بادی که در نوع خود بی‌نظیر است اشاره کرد. 

سیاوشی افزود: تعداد 60 هزار اصله درخت دست کاشت در محور هفت باغ علوی وجود دارد که به صورت قطره‌ای آبیاری می‌شوند که زیبایی این محور را چند برابر کرده، در گذشته نیز 400 میلیون تومان جهت خرید سم و کود درختان در این محور هزینه شده است.

مديرعامل شرکت عمران علوي ماهان بیان داشت: در محور هفت باغ علوی شاهد پروژه‌هایی هستیم که بخش عمده آن را پروژه‌های گردشگری به خود اختصاص داده و در حال حاضر 23 رستوران و تالار و مجموعه گردشگری در هفت‌باغ قرار دارند که این محور را در کشور بی‌نظیر کرده است. 

سیاوشی گفت: برای نخستین بار در روزهای اخیر گاز به بخش‌هایی از هفت‌باغ تزریق شده که تا دو ماه آینده تمام این محور تحت پوشش گاز قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تلاش کردیم تا بهترین خدمات را به همشهریان و گردشگران در این محور ارائه کنیم و امیدواریم سرمایه‌گذاران نیز از طرح‌های ما استقبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های استاندار کرمان از محور هفت باغ نیز بسیار کمک کننده است و خوشبختانه هفت باغ راه خود را پیدا کرده و پیش می‌رود.

مديرعامل شرکت عمران علوي ماهان افزود: هشت سال گذشته به ما نشان داده که باید به خدا اتکا کنیم و دست به زانوی خودمان بگیریم و تلاش کنیم. 

سیاوشی خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت یازدهم همکاری‌ها بیشتر شده و دستگاه‌ها مانع ایجاد نمی‌کنند و در حد توان خود ما را یاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان گفت: از آنجا که با اقبال و رضایت مردم از جشنواره هفت باغ روبرو شده‌ایم قصد داریم در سال‌های بعدی نیز این جشنواره را ادامه دهیم .


تامین هزینه‌های جشنواره از سوی مجموعه‌های مستقر در هفت باغ
حمیدرضا تفاهمی مدیر جشنواره هفت باغ علوی نیز در این نشست خاطرنشان ساخت: هزینه‌های این جشنواره با کمک همه مجموعه‌های مستقر در محور هفت‌باغ تامین شده است.
مدیر جشنواره هفت‌ باغ علوی گفت: در نظر داریم این جشنواره را مانند جشنواره‌های کشوری و همه ساله برگزار کنیم.

وی یادآور شد: برنامه‌های متنوعی از جمله مراسم پیاده‌روی خانوادگی، درختکاری، گلریزان مهر ( در جهت حمایت از خانواده‌های بی سرپرست) و برنامه‌های دیگر که در طول این مدت برگزار می‌شود.

تفاهمی اظهار داشت: از مشکلات برگزاری این جشنواره می‌توان به ضعف در اطلاع رسانی عمومی اشاره کرد که در طول برگزاری جشنواره با آن مواجه بودیم که تلاش می‌کنیم تا در دوره‌های بعدی این مسئله برطرف شود.

اهدا یک دستگاه خودروی لیفان از سوی مجموعه هزار در جشنواره امسال هفت باغ
همچنین در این نشست محسن برازوان مدیر خدمات خودرو هزار بیان داشت: شرکت خودروسازی هزار از بزرگترین مجتمع‌های خودرویی در کشور است که نمایندگی 5 برند را بر عهده دارد.


وی افزود: از زمانی که محور هفت باغ علوی به مجموعه گردشگری تبدیل شده تلاش کردیم تا در برنامه‌های این مجموعه شرکت فعال داشته باشیم.

برازوان ادامه داد: جشنواره امسال هفت باغ علوی از مجموعه هزار یه دستگاه لیفان به عنوان جایزه جشنواره به صورت رایگان در نظر گرفته شد که به فرد برنده اهدا گردید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)