کد خبر: ۳۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین انصاری در مراسم گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی در زرند:
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری در مراسم گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که به همت جمعیت توسعه و آزادی حوزه زرند برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام، گفت: سردارسلیمانی فرزند امام و انقلاب بود؛ خدا را سپاسگزارم که مدال عزت بر سینه آن عزیز نشست.
سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی حال و هوای بهمن ۵۷ را در ایران زنده کرد/ برای سردار سلیمانی در سراسر جهان سوگواری می‌شود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حاج قاسم سلیمانی را حبل المتین انقلاب خواند و گفت: شهادت حاج قاسم فضای انقلاب درسال۵۷ را زنده کرد.
به گزارش گفتارنو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری در مراسم گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که به همت جمعیت توسعه و آزادی حوزه زرند برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام، گفت: سردارسلیمانی فرزند امام و انقلاب بود؛ خدا را سپاسگزارم که مدال عزت بر سینه آن عزیز نشست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز سوگواری تنها درجغرافیای ایران نیست بلکه سوگواران سردار سلیمانی از سراسر جهان بوده و هستند.
وی ادامه داد: این مراسم بزرگداشت تجلیل از شخصیت شهید سلیمانی وتجدید بیعت با آن عزیزی است که بیش از۴۰سال درجبهه مبارزه علیه آمریکا و ایادی آن بود. سردار ما جنگید و عاقبت به فیض شهادت رسید.
انصاری خاطرنشان کرد: سحرگاه امروز (چهارشنبه) روح شهید سلیمانی به جنگ جدیدی علیه استکبار رفت؛ امروز سردار شهید ما به همراه همرزمان خود مستقیما به جنگ با ایادی آمریکایی رفت.
وی به سخنرانی رهبر عالیقدر انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکا باید از منطقه برود، آمریکا با ژست دوستی باجهان از جنگ جهانی دوم بیرون آمد و وارد عرصه بین المللی شد و حضور امریکا برای ایران چیزی جز ضرر نبوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت یادآور شد: در سال ۳۲، نظام جمهوری اسلامی می‌رفت تا طعم استقلال سیاسی و اجتماعی رابچشد، اما این آرزوی مردم با کودتای آمریکا عقیم ماند. این خباثت آمریکا تا تبعید امام و محدود کردن دین و آزادی ادامه داشت و شاه سابق را مامور خود کرد تا به میل آمریکا به سرکوب خود ادامه داد.
وی اضافه کرد: به دستور آمریکا کشور شیعه ایران در زمان طاغوت جهت شکست اعراب درجنگ با اسرائیل مامور شد و شاه که مامور آمریکا بود به جنایت در قبل از انقلاب ادامه داد تا اینکه ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی پیروز شد؛ اما آمریکا بعد از پیروزی انقلاب حتی یک روز هم دست ازخباثت و دشمنی برنداشت.
حاج آقا انصاری گفت: آمریکا درمحاسبات خودعلیه ملت ایران همیشه دچاراشتباهات راهبردی بوده وهیچ وقت هم موفق نشده است.
وی منافقین را رذل‌ترین دشمنان ایران و ملت ایران دانست و گفت: همراهی آنان با آمریکا و کشور‌های حوزه خلیج فارس ادامه دارد و در قضیه تحریم دارو بیماران نهایت خوش خدمتی را به دشمنان ملت روا می‌دارند.
 انصاری با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اظهار داشت: مردم همیشه درخط امام و انقلاب بوده‌اند و این کمبود‌ها را ناشی از استقلال خواهی خود می‌دانند؛ همراهی آنان در چند روز اخیر و در مراسم تشییع سردارسلیمانی به منصه ظهور رسید.
عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه بزرگترین نظامیان آمریکا گفته‌اند سردارسلیمانی در نقشه‌های نظامی خود تک بوده است، گفت: حاج قاسم الگوی بسیج درایران را در سوریه وعراق هم پایه گذاری کرد. دریمن مظلوم نیز با الگوگیری ازهمین بسیج، جبهه یمن درمقابل ایادی آمریکا ایستادگی می‌کنند.
وی بار دیگر به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب حاج قاسم را فرزند مکتب امام دانستند؛ ایثارحاج قاسم مثال زدنی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: من به رفاقت با حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنم، من خاک پوتین حاج قاسم هم نمی‌شوم امیدوار خدا توفیق بدهد رهرور راهش باشیم.
وی کلید اصلی و رمز محبوبیت حاج قاسم را ایمان به خدا و عمل شایسته عنوان کرد و گفت: محبت حاج قاسم به دل مردم افتاده است، بیایید این بزرگی و منش سردار را به فرزندان خود منتقل کنیم.
حجت الاسلام انصاری در پایان حاج قاسم را حبل المتینی برای انقلاب خواند و گفت: شهادت حاج قاسم فضای انقلاب درسال۵۷ را زنده کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)