کد خبر: ۳۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان مطرح کرد:
سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با برشمردن کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب در استان کرمان بیان کرد: کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب در شهرستان‌های سیرجان، بم، جیرفت و زرند عدم احراز شده اند و در این شهرستان‌ها کاندیدای شاخصی نداریم اما در شهرستان‌های کهنوج و رفسنجان مشکلی نداریم ضمن آنکه در شهربابک نیز چند کاندیدای اصلاح طلب عدم احراز و تعدادی نیز تایید شده‌اند.

انتظار داشتیم  ناظرین شورای نگهبان منصف‌تر و واقع‌بین‌تر عمل کنند

سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با برشمردن کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب در استان کرمان بیان کرد: کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب در شهرستان‌های سیرجان، بم، جیرفت و زرند عدم احراز شده اند و در این شهرستان‌ها کاندیدای شاخصی نداریم اما در شهرستان‌های کهنوج و رفسنجان مشکلی نداریم ضمن آنکه در شهربابک نیز چند کاندیدای اصلاح طلب عدم احراز و تعدادی نیز تایید شده‌اند.

"محمد میرزایی" در خصوص اینکه آیا اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان لیستی را ارایه خواهند داد، گفت: ما به دنبال ارایه لیست نهایی هستیم منتهی کمافی‌السابق مورد بی‌مهری ناظرین شورای نگهبان قرار گرفته‌ایم به‌طوری‌که در اکثر شهرستان‌های استان کرمان تمامی کاندیداهای اصلاح‌طلب عدم احراز یا رد صلاحیت شده‌اند.

وی از تلاش جبهه اصلاح طلبان استان کرمان برای ارایه لیست نهایی، سخن به میان آورد و عنوان کرد: در کرمان یک کاندیدای شاخص ما تایید صلاحیت شده است منتهی کاندید دوم ما با وجود آنکه از بچه‌های جبهه و جهاد و حافظ کل قرآن بوده و دارای سابقه عالی است، متاسفانه عدم احراز برای او زده‌اند.

سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان اظهار کرد: شرایط عمومی کشور ایجاب می‌کرد که روند منصفانه‌ای در تایید صلاحیت‌ها پیش گرفته شود که تشویقی برای مشارکت بیشتر مردم در انتخاباپ پیش رو باشد که متاسفانه عکس آن عمل شد.

وی با برشمردن کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب در استان کرمان بیان کرد: کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب در شهرستان‌های سیرجان، بم، جیرفت و زرند عدم احراز شده اند و در این شهرستان‌ها کاندیدای شاخصی نداریم اما در شهرستان‌های کهنوج و رفسنجان مشکلی نداریم ضمن آنکه در شهربابک نیز چند کاندیدای اصلاح طلب عدم احراز و تعدادی نیز تایید شده‌اند.

میرزایی گفت: انتظار داشتیم که ناظرین شورای نگهبان منصف‌تر و واقع‌بین‌تر عمل کند مخصوصا اکنون که مشکل اساسی کشور تا حدودی روشن شده و بحث کفایت و کارآمدی و داشتن مجلس قوی در راستای ارتقای کفایت و کارآمدی امور اجرایی، امری حیاتی و مهم بود.

وی به راهکارهای تشکیل مجلس قوی اشاره کرد و ادامه داد: اگر مردم بتوانند از بین گزینه‌های مختلفی با گرایش‌های مختلفی، انتخاب خود را در یک محیط رقابتی سالم، انجام دهند قطعا افراد توانمند به مجلس شورای اسلامی ورود پیدا خواهند کرد و در نتیجه مجلس قوی نیز تشکیل خواهد شد.

سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با اشاره به شهادت سردار سرافراز جهان اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهادت ایشان واقعا باعث وحدتی در ملت و جامعه ایرانی شد و انتظار می‌رفت که اثر خودش را در امور اجرایی کشور بگذارد که متسفانه به دلیل برخی اتفاقات شاهد آن نیستیم.

میرزایی خاطر نشان کرد: شرط اول پیروزی نظام جمهوری اسلامی، کارآمدی است و کارآمدی نیز در گرو انتخابات سالم و شرکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)